PDA

Bekijk de volledige versie : Voor alle Seinfeld fans



Mdg71172
24-10-2002, 23:15
Of het helpt weet ik niet, maar ach je kan het altijd proberen. Niet geschoten is altijd mis
Op deze site Seinfeld petition form (http://www.petitiononline.com/seindvd/petition.html) Kun je een petitie invullen en dat wordt dan doorgestuurd naar Columbia Tri Star. Deze aktie is opgezet door Seinfeld fans uit Amerika om er voor te zorgen dat deze serie eindelijk eens op DVD uitgebracht gaat worden.
Volgens mij zijn er in Nederland/Belgie ook genoeg mensen die deze serie op DVD willen hebben, dus reageer gewoon. Ze hebben inmiddels al iets van 12.000 reacties.

Addie
25-10-2002, 00:02
Heb net getekend. Mocht deze uitkomen wordt ik zeker een afnemer.:D (y)

jeroenenagnes
25-10-2002, 03:56
Wij doen hier ook absoluut aan mee en hopen dan ook ooit Seinfeld op DVD te zien verschijnen. ;)

Jeroen & Agnes.

VdB
25-10-2002, 05:34
Had deze petitie ooit al gesteund, en raad iedereen aan hetzelfde te doen.

Seinfeld is gewoon één van de beste series ooit en verdient gewoon een plaatsje op DVD.

Mark de Jong
25-10-2002, 07:14
Ik heb een paar jaar geleden al gestemd, maar tot nu toe nog zonder resultaat. Denk ook niet dat het zal gaan werken... :(

Dave
25-10-2002, 07:20
Heb net gestemt, denk toch dat het nog op DVD gaat komen aangezien Friends ook pas net op dvd is in de states en Seinfeld was nog iets populairder daar...

Luther Hartog
25-10-2002, 07:48
Ik heb ook net getekend...Seinfeld is de moeder van alle sitcoms van nu

Matt D
25-10-2002, 08:27
seinfeld rules gewoon, als de serie ooit uitkomt op dvd dan koop ik deze zeker, de petitie gaat al een hele tijd mee, blijkbaar hebben de producenten / distribiteurs er nog nt echt veel belang aan gehecht, vind 12000 reacties echt nt veel gezien het waanzinnig succes dat de serie een aantal jaren geleden had

Cat
25-10-2002, 10:12
Did it!

Remco Out
25-10-2002, 14:51
Heb al gestemd, denk dat Seinfeld wel op DVD zal verschijnen, alleen is de vraag wanneer. Hoelang moeten we nog wachten? Columbia zal heus wel zien dat er genoeg vraag naar is en dat ze met het uitbrengen van Seinfeld behoorlijke winst zullen maken. Maar laten we het hopen dat het er snel aan zit te komen.

Mdg71172
25-10-2002, 15:00
Laten we het hopen, wat ik heb begrepen is dat de maatschappij het inderdaad wel wil uitbrengen, maar dat Jerry Seinfeld zelf de rechten over de serie heeft en die het nu nog tegenhoudt om wat voor reden dan ook.

Dick van Drie
25-10-2002, 15:15
Ik dacht al dat ik de enige was ;)

Enkele afleveringen opgenomen op video, maar ik had ze liever allemaal gehad. Blijft nog altijd mijn nr 1 van humorseries. Op video zijn ze geloof ik ook niet (meer?) te koop. Hiermee was ik al tevreden mee geweest.

Aan de actie zal ik zeker meedoen.

(kramer: geediup)


(p.s. friends op dvd? krijg je bij die dvd's van friends ook stokjes voor je oogleden? ;), enorm slaapverwekkende serie. Seinfield is stukker beter.)

garialdo
25-10-2002, 15:21
Seinfeld is gewoon supergrappig. Valt niet over te twisten:D

Mdg71172
25-10-2002, 15:29
Ik dacht al dat ik de enige was ;)

Enkele afleveringen opgenomen op video, maar ik had ze liever allemaal gehad. Blijft nog altijd mijn nr 1 van humorseries. Op video zijn ze geloof ik ook niet (meer) te koop. Hiermee was ik al tevreden mee geweest.


Is inderdaad ook nooit op video uitgebracht, was het maar waar, dan had ik die wel gekocht en zelf op DVD gezet, beter iets dan niets. :(

Jelger
25-10-2002, 15:57
goeie actie, hoop dat het helpt:)

Jelger
25-10-2002, 15:59
Ik heb ze trouwens wel eens op video zien liggen bij Fame, maar die waren toen geloof ik 45 gulden voor 3 afleveringen.

JayLunar
25-10-2002, 18:22
Ik las ergens dat niet lang geleden de syndicate rechten o.i.d. verkocht waren, zodat de volledige serie op TV herhaald wordt, en dat daardoor de DVD's nog lang op zich (zullen) laten wachten...

Jason Bourne
25-10-2002, 18:26
Heb toch maar even getekend, vind dit echt een superserie.

mjlfadriaans
25-10-2002, 18:33
Ok, ik heb hem ookingevuld. Als het gebeurt, hopelijk ook hier!

Marco

Jeroen C
25-10-2002, 20:17
Seinfeld is de beste comedy-serie die ooit gemaakt is. Dit durf ik zo makkelijk wel te stellen.
Friends is duidelijk ook grappig (eindelijk weer...) en niet te vergeten het ultieme Falwty Towers, maar ze blijven toch onder Seinfeld steken.

Dat deze meester serie nooit eerder op DVD is verschenen is voor mij een raadsel. Zou het echt alleen maar komen door die rechten? I raad dan ook iedereen aan om die petitie te ondertekenen... Ook al ben je geen fan, je helpt ons (de fans) er duidelijk mee.

Alvast bedankt.

Jeroen.

Matt D
25-10-2002, 21:13
laat ons zeggen dat seinfeld de beste amerikaanse comedy serie ooit is ;-)

in de uk zijn ook heel wat juweeltjes gemaakt : bottom, league of gentleman, father ted, blackadder, fawlty towers ...

Mark de Jong
28-02-2003, 19:22
Hier komt het betere werk: vanaf volgende week, iedere maandag t/m vrijdag om 20:00 op V8... Seinfeld !

Peedeepee
28-02-2003, 21:08
YES!!!!!!! (y) Toppie!!!!!!!!





Nou de DVD's nog!!!!!! :wink:

Gabriel B.
28-02-2003, 21:42
laat ons zeggen dat seinfeld de beste amerikaanse comedy serie ooit is ;-)

in de uk zijn ook heel wat juweeltjes gemaakt : bottom, league of gentleman, father ted, blackadder, fawlty towers ...
Coupling en the Office niet vergeten.

Seinfeld is inderdaad de beste amerikaanse sitcom ooit... met "soap" net eronder.

pavko
01-03-2003, 17:09
En nu zijn er al ruim 20.000 mensen die de petitie steunen. Nog maar een paar miljard te gaan :)

raymond koene
04-03-2003, 08:21
Hier komt het betere werk: vanaf volgende week, iedere maandag t/m vrijdag om 20:00 op V8... Seinfeld !

bedankt voor de tip. het was gisteravond weer lachen geblazen.

Zaltman
04-03-2003, 11:57
Heb ook net getekend. Ik snap eigenlijk waarom Sony deze nog niet op dvd hebben uitgebracht terwijl ze weten dat ze er veel geld mee kunnen verdienen.

Patrick Deckard
05-03-2003, 19:23
Heb ook net getekend. Ik snap eigenlijk waarom Sony deze nog niet op dvd hebben uitgebracht terwijl ze weten dat ze er veel geld mee kunnen verdienen.

Oh ja? Vertel 's waarom? Want dan snap jij meer dan de andere mensen hier!...

Gabriel B.
05-03-2003, 19:56
Heb ook net getekend. Ik snap eigenlijk waarom Sony deze nog niet op dvd hebben uitgebracht terwijl ze weten dat ze er veel geld mee kunnen verdienen.

Oh ja? Vertel 's waarom? Want dan snap jij meer dan de andere mensen hier!...
Ik ben geen gedachtenlezer maar ik denk dat er een negatie ontbrak in de vorige quote :wink:

Zaltman
06-03-2003, 10:56
Heb ook net getekend. Ik snap eigenlijk waarom Sony deze nog niet op dvd hebben uitgebracht terwijl ze weten dat ze er veel geld mee kunnen verdienen.

Oh ja? Vertel 's waarom? Want dan snap jij meer dan de andere mensen hier!...
Ik ben geen gedachtenlezer maar ik denk dat er een negatie ontbrak in de vorige quote :wink:

Ja sorry, ik bedoelde ik snap niet waarom etc.. etc... . Had een beetje haast, maar nee ik snap het niet!

Robbie-x
07-08-2004, 14:01
De serie komt op dvd. Op van leest.nl staan de eerste 3 reeksen al aangekondigd voor de zelfde release datum. (Het eerste, en tweede seizoen bestaat maar uit 12 afleveringen)

Mark de Jong
07-08-2004, 14:02
De serie komt op dvd. Op van leest.nl staan de eerste 3 reeksen al aangekondigd voor de zelfde release datum. (Het eerste, en tweede seizoen bestaat maar uit 12 afleveringen)

Kijk eens:

http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=14018

;)