PDA

Bekijk de volledige versie : Birdman blu ray



Johan Scorsese
23-02-2015, 17:03
Hallo Iedereen,

Heeft iemand toevallig de Amerikaanse versie van Birdman op bluray tekoop, of weet waar ik deze kan verkrijgen. Laatst stond die op Marktplaats maar er bood iemand ruim over mijn bod en die kreeg hem.

Alvast bedankt

Werner
23-02-2015, 17:27
http://www.amazon.com/Birdman-Blu-ray-Michael-Keaton/dp/B00RO49JEI/ref=sr_1_2_twi_1?s=movies-tv&ie=UTF8&qid=1424712411&sr=1-2&keywords=birdman

DVD Watcher
23-02-2015, 18:10
Hallo Iedereen,

Heeft iemand toevallig de Amerikaanse versie van Birdman op bluray tekoop, of weet waar ik deze kan verkrijgen. Laatst stond die op Marktplaats maar er bood iemand ruim over mijn bod en die kreeg hem.

Alvast bedankt

http://dvdworldusa.com/shopexd.asp?id=132218

vinnypassy
23-02-2015, 19:14
Ah ja. Komt er nog ergens een special edition uit? Had al wat zitten googelen, maar kon nog niets vinden. Twijfel heel erg om die uit de US te bestellen, maar ik haal het liefst een wat toffere editie in huis.

Johan Scorsese
23-02-2015, 19:41
Die Amerikaanse versie heeft NL Subs. Bedankt voor de reacties. Jammer dat ik mijn handen niet kon leggen op die van Marktplaats. Die andere bood ineens uit het niets 100 euro om ondertussen met de verkoper te kunnen communiceren, die wou hem dolgraag hebben. De Nederlandse release is weer tergend laat

x-vision
23-02-2015, 20:08
Die Amerikaanse versie heeft NL Subs. Bedankt voor de reacties. Jammer dat ik mijn handen niet kon leggen op die van Marktplaats. Die andere bood ineens uit het niets 100 euro om ondertussen met de verkoper te kunnen communiceren, die wou hem dolgraag hebben. De Nederlandse release is weer tergend laat

100 euro? Je moet al helemaal gek zijn om dat aan een film te geven die op Amazon voor 18 dollar kan kopen (geen douanekosten dus). :roll:

Johan Scorsese
23-02-2015, 20:40
100 euro? Je moet al helemaal gek zijn om dat aan een film te geven die op Amazon voor 18 dollar kan kopen (geen douanekosten dus). :roll:

Hij of zij verlaagde dat bod natuurlijk wel, maar deed dat alleen zodat niemand meer er overheen zou bieden... :???:

jurgen42u
23-02-2015, 20:43
Hij of zij verlaagde dat bod natuurlijk wel, maar deed dat alleen zodat niemand meer er overheen zou bieden... :???:

Geldt normaal het uiteindelijke bod niet dat je gedaan hebt? Want volgens mij als je 100 euro biedt is het wel te verwachten dat hij dat ook effectief betaald toch?

Johan Scorsese
23-02-2015, 20:55
Geldt normaal het uiteindelijke bod niet dat je gedaan hebt? Want volgens mij als je 100 euro biedt is het wel te verwachten dat hij dat ook effectief betaald toch?
Deze had contact met de verkoper via de email, toen ik vroeg wat zijn minimumprijs was, had hij terug gemaild dat het product al is verkocht. Toen was het bod van 100 euro natuurlijk ook al weer ingetrokken. Was gewoon een manier om de aandacht van de verkoper te trekken...

peptalk
23-02-2015, 21:28
Geldt normaal het uiteindelijke bod niet dat je gedaan hebt? Want volgens mij als je 100 euro biedt is het wel te verwachten dat hij dat ook effectief betaald toch?

Hoeft niet bij marktplaats.nl

Johan Scorsese
25-02-2015, 08:06
Heb hem eergister uit Amerika gekocht. Denken jullie dat er nog bijkomende kosten zijn zodra die de Nederlandse grens bereikt?

Frank
25-02-2015, 08:21
Heb hem eergister uit Amerika gekocht. Denken jullie dat er nog bijkomende kosten zijn zodra die de Nederlandse grens bereikt?
Dat ligt eraan hoeveel je ervoor betaald hebt. Als de kosten zonder verzendkosten onder de € 22,- zijn dan zit je goed.

Werner
25-02-2015, 08:29
Dat ligt eraan hoeveel je ervoor betaald hebt. Als de kosten zonder verzendkosten onder de € 22,- zijn dan zit je goed.

En zo niet kom je in een systeem terecht dat je het best plastisch zou kunnen omschrijven als "de lotto".

Johan Scorsese
25-02-2015, 08:34
Dat ligt eraan hoeveel je ervoor betaald hebt. Als de kosten zonder verzendkosten onder de € 22,- zijn dan zit je goed.

Waarde van de blu ray zelf zat rond de 11 euro. Hopelijk ontvang ik het een beetje vlot, eerste keer dat ik vanuit Amerika importeer... Hopelijk heeft die aan de buitenkant aangegeven hoeveel het pakketje waard is.

Franklin1975
06-03-2015, 17:17
Ik hoop op een mooie cover (die geanimeerde, zoals de filmposter) van deze geweldige film voor de regio B release, en bij voorkeur een steelbook of digibook.
De hoes van de blu-ray die je bij Zavvi kunt bestellen vind ik niet lelijk, maar niet zoals ik hem graag wil. En wil deze film wel met Nederlande ondertitels. Maar nog even afwachten dus.

Maar gek dat de film in de VS al op blu-ray uit is, terwijl hij daar nog niet lang is de bios draait (10 januari) en geen pepernoot heeft opgeleverd tot nu toe (nog geen $38m).

Trouwens lees ik hierboven dat de Amerikaanse versie (regio A) NL subs heeft, maar Amazon vermeld alleen Engelse, Spaanse en Franse subs.

peptalk
06-03-2015, 17:44
Meen je dat nou dat je 40 miljoen weinig vindt voor zo'n film?? Volgens mij maken dit soort projecten eerder verlies dan dat ze meer dan het dubbele van het budget binnen harken.

Franklin1975
09-03-2015, 16:35
Ja ik weet dat het een film is voor een select publiek. En ik verbaas mij wel vaker over fantastische films die amper in de bioscoop te vinden is én over baggerfilms die ongelofelijk veel geld opleveren.

Kev
09-03-2015, 17:33
Trouwens lees ik hierboven dat de Amerikaanse versie (regio A) NL subs heeft, maar Amazon vermeld alleen Engelse, Spaanse en Franse subs.

Klopt, heb 'm zien liggen in Best Buy vorige week. Op cover staat regio A maar de disc is regiovrij & heeft idd NL subs (gele ondertiteling ipv witte).

Franklin1975
09-03-2015, 20:54
Klopt, heb 'm zien liggen in Best Buy vorige week. Op cover staat regio A maar de disc is regiovrij & heeft idd NL subs (gele ondertiteling ipv witte).

Are you serious? Dus als ik m bij Amazon bestel, krijg ik m met nl subs en is hij regiovrij? :-)

Kev
10-03-2015, 07:56
Are you serious? Dus als ik m bij Amazon bestel, krijg ik m met nl subs en is hij regiovrij? http://dvd.nl/forum/images/smilies/icon_smile.gif

Correct & met een mooie slipcover. :) De versie in Best Buy heeft een slipcover dus als je bij de eerste pressing zit om te kopen zul je die ook hebben bij Amazon.

DVD Watcher
10-03-2015, 08:29
Maar wel met gele ondertiteling, lijkt me wel irriterend.

Kev
10-03-2015, 11:48
Maar wel met gele ondertiteling, lijkt me wel irriterend.

Uitgever is 20th Century Fox & staat vol met Europese taalsporen, dus zal wel zelfde disc zijn in EU met die gele subs...

Offtopic: in US in BestBuy voor $17.99. Prijs in Barnes & Noble was $39.99, goddamn ripoff. :)

WaymannDirector
10-03-2015, 12:24
Uitgever is 20th Century Fox & staat vol met Europese taalsporen, dus zal wel zelfde disc zijn in EU met die gele subs...

Offtopic: in US in BestBuy voor $17.99. Prijs in Barnes & Noble was $39.99, goddamn ripoff. :)


Was hetzelfde geval met The Maze Runner.

Franklin1975
10-03-2015, 13:54
Maar wel met gele ondertiteling, lijkt me wel irriterend.
Ik heb hem twee weken terug in de bioscoop gezien, waar de film ook gele ondertiteling had. Dat viel mij alleen de eerste keer op, daarna totaal niet meer. Zat teveel in de film om het op te merken.

En laat ik hopen dat mijn BD ook die slipcover heeft.

Kev
10-03-2015, 17:14
Ik heb hem twee weken terug in de bioscoop gezien, waar de film ook gele ondertiteling had. Dat viel mij alleen de eerste keer op, daarna totaal niet meer. Zat teveel in de film om het op te merken.

En laat ik hopen dat mijn BD ook die slipcover heeft.

De slipcover voorzijde kan ook open als een boek, kan zelf geen foto's nemen doordat ik op m'n werk zit maar zie hier screens van AV forums:

https://www.avforums.com/threads/birdman-michael-keaton-fox-uk-blu-ray-2015.1932003/#post-21715914

Johan Scorsese
11-03-2015, 10:46
Krijg em vandaag binnen uit de USA voor 13,50 US dollars. Ben heel benieuwd...

Marcel Hoeve
11-03-2015, 11:19
Krijg em vandaag binnen uit de USA voor 13,50 US dollars. Ben heel benieuwd...

Ik weet nooit wanneer ik een zending uit de USA binnen krijg. Dat blijft altijd een verrassing. Of gebruik jij een hele dure verzendmethode met track & trace-optie?

Johan Scorsese
11-03-2015, 12:04
Ik weet nooit wanneer ik een zending uit de USA binnen krijg. Dat blijft altijd een verrassing. Of gebruik jij een hele dure verzendmethode met track & trace-optie?

Niet zo voorbarig! Is verzonden via USPS (First-Class Package International Service) met Amerikaanse track and trace waarvoor ik bij PostNL een Nederlandse 3S code heb aangevraagd. Die geeft aan dat de bezorging vandaag is...

Johan Scorsese
11-03-2015, 12:41
Hij is bezorgd, vanavond kijken!

Franklin1975
12-03-2015, 18:21
Review!!!

Johan Scorsese
13-03-2015, 11:01
Review!!!

Like it or hate it. Volgens mij is Birdman weer zo'n film die je helemaal inpakt, of helemaal koud laat. Gelukkig bij mij dat eerste. Deze aankoop was een gok voor mij, ik had hem niet in de bioscoop gezien. Ik was er vanaf minuut 1 helemaal weg van. Deze Amerikaanse editie heeft Nederlandse (gele) ondertitels. De extra's hebben gewoon witte ondertitels, ook NL. De beeld en geluidskwaliteit is super, deze zijn te lezen op Blu-ray.com. Vond de drum score erg leuk en stoorde geen moment. Ook het gebruik van klassieke muziek bezorgde kippenvel. Helemaal weg van, binnenkort snel herbekijken... mooie slipcover ook met openvouwbare voorkant met binnen in een foto en lines van Amerikaanse recensenten.

Franklin1975
17-03-2015, 19:06
Heb m vandaag ook ontvangen :-)
Met mooi openklapbare slipcover (klittenband), rode amaray en inderdaad zoals hierboven omschreven. Ik heb gelukkig wel het genoegen gehad hem in de bios te zien (bijna een privé voorstelling).

Enig minpuntje is de dure dollar van tegenwoordig.