PDA

Bekijk de volledige versie : A-Film releases in maart op DVD, Blu-ray Disc en VOD



Ludo Keeris
06-03-2015, 11:52
A-Film releases in maart op DVD, Blu-ray Disc en VOD

Lees dit artikel (http://dvd.nl/nieuws/a-film-releases-in-maart-op-dvd-blu-ray-disc-en-vod/)

Claudio Santulli
06-03-2015, 12:28
In de lijst tevens de titel John Wick. Inmiddels de derde Blu-ray Disc-titel in Nederland met een Dolby Atmos-track.

Werner
06-03-2015, 14:16
Volgens hun eigen persbericht overigens de eerste met Dolby Atmos. Dat zullen ze bij Universal niet graag horen *kuch* Transformers *kuch* Ninja Turtles

Claudio Santulli
06-03-2015, 14:21
Ze zullen wel bedoelen 'hun' eerste titel, maar naar verluidt wel een beste...

Ludo Keeris
06-03-2015, 14:36
Volgens hun eigen persbericht overigens de eerste met Dolby Atmos. Dat zullen ze bij Universal niet graag horen *kuch* Transformers *kuch* Ninja Turtles

Dat bericht kregen we ook


Ze zullen wel bedoelen 'hun' eerste titel, maar naar verluidt wel een beste...

Nee, ze dachten echt dat zij de eerste in de Benelux waren met een Dolby Atmos titel.
Ik heb nu daarop gewezen. Ze hadden dat van Dolby doorgekregen en het zelf niet verder gecheckt.
Geen idee of ze dat gaan corrigeren.

WaymannDirector
06-03-2015, 15:36
Overigens komt er een steelbook van deze film bij Media Markt. (Met dezelfde cover-art)

Claudio Santulli
06-03-2015, 16:09
Hopelijk dat ze straks dan maar voor de meeste gaan dan, met titels als de Hobbit...
Opzicht valt het wel te prijzen dat A-film een Dolby Atmos-track brengt, want dat had ik niet verwacht.

Rogier Burghout
07-03-2015, 04:43
Hopelijk dat ze straks dan maar voor de meeste gaan dan, met titels als de Hobbit...
Opzicht valt het wel te prijzen dat A-film een Dolby Atmos-track brengt, want dat had ik niet verwacht.

The Hobbit is van Warner itt LOTR waar je denk ik aan dacht, dus daar kunnen ze niet mee gaan scoren...