PDA

Bekijk de volledige versie : Anime Series.



Bettina
06-04-2015, 13:35
Ik verkoop een aantal anime series
ze zijn nieuw of 1 maal bekeken.

Het gaat om R1 uitgaven

Tka:

Baccano complete collection collectors box. 4 dvd box incl ova's 15 euro
cowboy bebop complete collection remix box. 6 dvd 10 euro.
Le Chevalier D'eon complete collectors edition. 6 dvd box incl silpcovers en box. 15 Euro


prijzen zijn exclusief verzenden.

Foto's volgen.

foto's niet perfect. Maar series zijn in nieuw staat.
5923

StefaanD
15-05-2015, 11:00
PB gestuurd

StefaanD
23-05-2015, 11:53
Bettina, loopt er wat fout bij het lezen of schrijven van PB's ??? Of zit je inbox misschien vol.

Had toch graag een antwoord ontvangen.

Pastichio Rocker
26-05-2015, 23:02
Bettina, loopt er wat fout bij het lezen of schrijven van PB's ??? Of zit je inbox misschien vol.

Had toch graag een antwoord ontvangen.

Ik had ook wat willen kopen een maand geleden, maar na een paar pm's over en weer geen antwoord meer gehad. Dan houdt het op he?

Ik wil dan ook geen zaken doen via privé e-mail, maar gewoon via 't dvd.nl pm-systeem.

StefaanD
28-05-2015, 18:28
Zie dat Bettina hier reeds een tijdje niet meer is geweest op het forum, ik kijk het nog even aan. Misschien ziek (hopelijk niet) of op verlof. In het laatste geval was het beter dat ze hier even een berichtje achterliet.

Nu we zien en horen het wel ... hoop ik ;)

StefaanD
05-06-2015, 21:46
Ondertussen paar keer online geweest, maar reageren op PB's ho maar. Bettina je hebt blijkbaar helemaal geen zin om iets te verkopen ???!!!

Ben er klaar mee. Een negatief trader bericht komt je richting uit.

Pastichio Rocker
05-06-2015, 23:12
Jij hebt tenminste helemaal geen antwoord ontvangen. Ik zat midden in een deal toen alle communicatie opeens werd gestaakt... Niet erg netjes van je, Bettina.

StefaanD
06-06-2015, 11:41
Oh maar 'k zit in exact hetzelfde schuitje als jezelf Pastichio Rocker, maar dat gaan dan over een deal van eind maart waar de communicatie plots helemaal is verdwenen.

Straks moeten we nog een zelfhulp groep oprichten :roll:

peptalk
06-06-2015, 11:48
Zal best serieus wat aan de hand zijn, volgens mij stond ze toch echt bekend als een hele goede trader.

Edit:

Hoewel:

Laatste activiteitGisteren 13:34