PDA

Bekijk de volledige versie : Credit card



Big L John
27-10-2002, 17:52
Enig idee wat een creditcard aan onkosten met zich
mee brengt?
Wij informeerden onder gebruikers hiervan.
Dan is het voordeliger om voor die ene keer wat
meer uit te geven,daar ik van plan ben om toch
nooit meer iets in het buitenland te besteden.
;)

R. Schaap
27-10-2002, 18:56
De Rabocard van de Rabobank kost 12 euro per jaar en je haalt dat er dus gemakkelijk uit!

Maare, crew, kan iemand deze verplaatsen naar algemeen? Volgens mij hoort hij daar thuis.

King Dingeling
27-10-2002, 19:02
ja maar je moet toch een bepaald bedrag aan inkomen hebben....

JayLunar
27-10-2002, 19:07
ja maar je moet toch een bepaald bedrag aan inkomen hebben....
Niet als je student bent :)

Alex van den Berg
27-10-2002, 19:09
Maare, crew, kan iemand deze verplaatsen naar algemeen? Volgens mij hoort hij daar thuis. Ik heb 'm maar onder "General Chat" gezet... In ieder geval beter dan onder "Film Discussies" :D

JayLunar
27-10-2002, 19:16
Ik heb 'm maar onder "General Chat" gezet... In ieder geval beter dan onder "Film Discussies" :D
Hoe komt het dan dat de postcounter van Big L John op 2 is blijven steken?

R. Schaap
27-10-2002, 19:16
Ik heb 'm maar onder "General Chat" gezet... In ieder geval beter dan onder "Film Discussies" :D

Mee eens,

Dus mensen, hier kunnen we lekker General Chatten over het fenomeen Credit Card!!! Kom maar op met de info.

Johan van den D.
27-10-2002, 20:46
ja maar je moet toch een bepaald bedrag aan inkomen hebben....
nee hoor dit hoeft niet
kost inderdaad iets van 12 euro per jaar jahttp://www.plauder-smilies.de/rough/grenade.gif

Maxster4th
28-10-2002, 09:08
Niet als je student bent :)

Dan heb je een gegarandeerd inkomen (StuFi). Trouwens voor student kost een creditcard meestal niks.

Sander Dubbeldam
28-10-2002, 10:58
creditcard van de postbank kost ook iets van €11. heb hem 2 weken geleden besteld met het idee om zo'n dts plaque via dts-online te kopen met cc. bleek er nog 60$ verschepingskosten aan te zitten.

laat maar zitten.

maar voor de bob box gaat ie gebruikt worden :D

Edwin vd Zwaard
29-10-2002, 11:55
Dan heb je een gegarandeerd inkomen (StuFi). Trouwens voor student kost een creditcard meestal niks.

Stufi heb je alleen gegarandeerd de eerste 4 jaar.. daarna kies je zelf of je nog wilt lenen oid.. Ik zelf heb een 0 euro lening, om de OV wel te houden..

Jeroen Driessen
29-10-2002, 12:47
De Rabocard van de Rabobank kost 12 euro per jaar en je haalt dat er dus gemakkelijk uit!

Maare, crew, kan iemand deze verplaatsen naar algemeen? Volgens mij hoort hij daar thuis. Als je afgestudeerd bent issie het eerste jaar gratis. Heb alleen nadien niks meer gezien dat ik moest betalen...of eroverheen gekeken. CC is in ieder geval een aanrader!!

Charley Baak
29-10-2002, 17:14
Bij de Rabo moet er minimaal iedere maand 100 gulden (was vorig jaar toen ik de melding kreeg) op de rekening gestort worden om de CC te behouden.