PDA

Bekijk de volledige versie : Welke digitale aankoop heb je gedaan ?



jeroeni
23-04-2015, 18:34
http://cdn3.whatculture.com/wp-content/uploads/2013/03/DKR1.jpg (http://whatculture.com/film/batman-the-dark-knight-returns-part-1-review-a-fans-delight.php/attachment/dkr1-2)

Animatie [11,99/HD] via iTunes

Trailer https://www.youtube.com/watch?v=NETiYgvAH7c

TMH
25-07-2021, 09:19
iTunes UK -
Battle Royale (4K Dolby Vision) £2,99
Crash (4K HDR) £2,99
Demons (4K Dolby Vision) £2,99
Future Shock! The Story of 2000AD (HD) £2,99
King of New York (4K Dolby Vision) £2,99

iTunes NL -
Once Upon a Time in Hollywood (4K Dolby Vision) €3,99

TMH
27-07-2021, 16:23
iTunes UK -
Jurassic World: 5-Movie Collection (4K HDR/Dolby Vision) £14,99

Marcel Hoeve
27-07-2021, 18:30
iTunes UK -
Jurassic World: 5-Movie Collection (4K HDR/Dolby Vision) £14,99

Dat is een koopje! Maar blijven die films ook jouw eigendom cq. kun je die ook nog afspelen als je je iTunes-abonnement opzegt?

Rogier Burghout
27-07-2021, 18:51
Dat is een koopje! Maar blijven die films ook jouw eigendom cq. kun je die ook nog afspelen als je je iTunes-abonnement opzegt?

Je hebt geen iTunes abonnement nodig, alleen een account. Dus je hoeft niks op te zeggen.

TMH
27-07-2021, 18:53
Dat is een koopje! Maar blijven die films ook jouw eigendom cq. kun je die ook nog afspelen als je je iTunes-abonnement opzegt?

Je hebt geen abonnement nodig om op iTunes iets te kopen. Wel een Brits account (die met wat hulp van Google, vrij makkelijk aan te maken is).
De films bevatten ook alle extras die op de Blu-rays staan, dus die zou ik eventueel kunnen verkopen/weggeven. Scheelt ruimte in de kast.

Edit: Meneer Burghout was mij 2 minuten voor.

Marcel Hoeve
28-07-2021, 08:09
Je hebt geen iTunes abonnement nodig, alleen een account. Dus je hoeft niks op te zeggen.

OK, maar toch een account. Want downloadt je die films dan naar je PC/Mac, laptop, tablet etc. en speelt je die daarop af of worden die telkens gestreamd? En kun je die films dan ook afspelen zonder account?

TMH
28-07-2021, 08:36
OK, maar toch een account. Want downloadt je die films dan naar je PC/Mac, laptop, tablet etc. en speelt je die daarop af of worden die telkens gestreamd? En kun je die films dan ook afspelen zonder account?

Account aanmaken is gratis en heb ik gedaan via mijn gmail adres. Je kunt de films inderdaad in 1080p downloaden naar je PC/laptop. 4K films zijn (momenteel) alleen te streamen.
Als ze op de PC staan heb je geen account nodig om ze daarop te kijken. Ikzelf heb de Apple TV-app op mijn OLED staan om daarop de 4K films in HDR/Dolby Vision te kijken. Laatst wat films van Arrow Films die Dolby Vision bevatten op iTunes gekocht en die werken niet goed. Is de eerste keer dat dit gebeurt en heb contact met Arrow Films opgenomen, omdat het probleem van hun kant komt. Verder nooit problemen met films via iTunes gehad. Werkt als een trein, zolang je niet het aller-aller traagste internet hebt.
Oh en als je een film koopt die HD is en in de toekomst 4K wordt, dan wordt die gratis voor je omgezet naar 4K.

Driekus
28-07-2021, 09:27
Account aanmaken is gratis en heb ik gedaan via mijn gmail adres. Je kunt de films inderdaad in 1080p downloaden naar je PC/laptop. 4K films zijn (momenteel) alleen te streamen.
Als ze op de PC staan heb je geen account nodig om ze daarop te kijken. Ikzelf heb de Apple TV-app op mijn OLED staan om daarop de 4K films in HDR/Dolby Vision te kijken. Laatst wat films van Arrow Films die Dolby Vision bevatten op iTunes gekocht en die werken niet goed. Is de eerste keer dat dit gebeurt en heb contact met Arrow Films opgenomen, omdat het probleem van hun kant komt. Verder nooit problemen met films via iTunes gehad. Werkt als een trein, zolang je niet het aller-aller traagste internet hebt.
Oh en als je een film koopt die HD is en in de toekomst 4K wordt, dan wordt die gratis voor je omgezet naar 4K.

ok ik heb ook een apple id, ik heb ook een apple tv app op mijn tv maar... moet je dan een betaald abonnement nemen op apple TV?

TMH
28-07-2021, 10:27
ok ik heb ook een apple id, ik heb ook een apple tv app op mijn tv maar... moet je dan een betaald abonnement nemen op apple TV?

Nee, dat hoeft niet. Met een abonnement kun je bijvoorbeeld een aantal van hun eigen series kijken (originals), maar zonder abonnement kun je gewoon films kopen die op iTunes staan. Ikzelf vind het een fijn systeem.

TMH
31-07-2021, 17:57
iTunes UK -
Dumb and Dumber (Theatrical + Unrated Cut) £3,99
Mary and the Witch's Flower £3,99
Saw (4K Dolby Vision) £3,99

TMH
02-08-2021, 08:15
iTunes UK -
Shooter (4K Dolby Vision) £2,99

Mark van L.
02-08-2021, 18:53
Ik heb een NL account, als ik een UK account neem kan ik dan mixen of moet ik dan steeds opnieuw uit en inloggen?
Ik heb nog wat digital codes van UK liggen, die ik in NL niet kan claimen.

TMH
02-08-2021, 19:35
Ik heb een NL account, als ik een UK account neem kan ik dan mixen of moet ik dan steeds opnieuw uit en inloggen?
Ik heb nog wat digital codes van UK liggen, die ik in NL niet kan claimen.

Je kunt schijnbaar je NL account omzetten naar een UK account, maar dat kan blijkbaar maar 1 keer en dan ben je wel alles wat je op je NL account had kwijt. Zou ik dus niet aanraden en heb ik zelf ook niet gedaan. Heb een nieuw Gmail-account gemaakt (gratis) en vervolgens een UK account aangemaakt. Heb geen UK bankaccount, dus koop elke keer voor £15.00 op Amazon UK een iTunes-card die ik via de e-mail ontvang en dan aan mijn UK iTunes account toevoeg. Moet dus steeds wisselen van account en aankopen doen op mijn UK iTunes account is wat omslachtiger dan via mijn NL account, maar liever dat dan dat ik alles op mijn NL account kwijt zou zijn.

TMH
16-08-2021, 09:07
iTunes UK -
Almost Famous (Theatrical Cut, 4K Dolby Vision + Bootleg Cut, HD) £4,99
Watchmen (Ultimate Cut, 4K Dolby Vision + Theatrical Cut, HD) £4,99
Spaceballs (4K Dolby Vision) £3,99
Fences (4K Dolby Vision) £2,99

.:Quadran:.
20-08-2021, 21:55
Ik heb ook enkele titels gekocht na aanschaf apple tv 4k (2021).

De ondertitels staan helaas veel te hoog op het scherm ver boven de zwarte balken.

Ik kan enkel het lettertype verkleinen, maar positie van ondertitels niet verlagen?

Op deze manier is het niet doenbaar.

Mark van L.
21-08-2021, 03:49
Ik heb ook enkele titels gekocht na aanschaf apple tv 4k (2021).

De ondertitels staan helaas veel te hoog op het scherm ver boven de zwarte balken.

Ik kan enkel het lettertype verkleinen, maar positie van ondertitels niet verlagen?

Op deze manier is het niet doenbaar.

Ik kan niet zeggen dat ik daar last van heb. Je kunt altijd doorgeven bij Apple support.

.:Quadran:.
25-08-2021, 13:19
Het probleem met ondertitels was vooral bij Atomic Blonde.

Nu ook op 4K BR gekocht en daar zijn ondertitels ook vrij hoog geplaatst. Toch wel storend...

Ondertussen ook deze gekocht, omdat er geen fysieke 4K upgrade zit aan te komen:

- The Legend of Zorro 4K, 9.99€
- Emma 4K

Emma is echt wel een aanrader. Ook al is de film misschien niet je ding, visueel een echte topper!

Van The Legend of Zorro was ik ook vrij tevreden. Ik heb - denk ik - 2 minieme artefactjes gezien.
Voor een film die men niet fysiek meer gaat uitbrengen moet je waarschijnlijk geen demo-kwaliteit verwachten.

Het is te lang geleden dat ik de blu-ray nog gezien heb, om een oordeel te vellen of het de upgrade waard is.

Van het geluid kan ik weinig zeggen, momenteel enkel aangesloten op Hegel stereo-versterker die wel beter klinkt dan mijn vroegere 5.1 opstellingen die nooit high end waren.

.:Quadran:.
28-08-2021, 13:05
North by Northwest, 4K, 7.99 €
Tot dusver in het bezit van de oude dvd.
De blu-ray heb ik niet gekocht omdat deze geen NL-ondertitels had.

To Catch a Thief, 4K, 7.99 €

Dora and the Lost City of Gold, 4K, 9.99 €

TMH
30-08-2021, 14:28
iTunes UK -
Indiana Jones 4-Movie Collection (4K Dolby Vision) £12,99

.:Quadran:.
31-08-2021, 11:40
HD staat enkel voor blu-ray kwaliteit (1080p)? of valt dvd-kwaliteit ook onder HD bij Apple?

TMH
31-08-2021, 12:25
HD staat enkel voor blu-ray kwaliteit (1080p)? of valt dvd-kwaliteit ook onder HD bij Apple?

Ikzelf heb nog alleen maar HD en 4K films gekocht op iTunes, dus ga er vanuit dat HD voor Blu-ray kwaliteit staat.
Veel films kun je specifiek in SD kwaliteit kopen, dus zou het raar vinden als HD films vervolgens in SD kwaliteit vertoont worden.
Slechte ervaring? Als ik vragen mag.

Mark van L.
31-08-2021, 13:13
North by Northwest, 4K, 7.99 €
Tot dusver in het bezit van de oude dvd.
De blu-ray heb ik niet gekocht omdat deze geen NL-ondertitels had.

To Catch a Thief, 4K, 7.99 €

Dora and the Lost City of Gold, 4K, 9.99 €



Ik zie North by Northwest alleen beschikbaar in HD, niet ik 4K.

.:Quadran:.
31-08-2021, 13:45
Dan moet ik die 4K voor North by Northwest gedroomd hebben :(

Heb me ook vergist bij Raya 4k, heb NL zien staan.
Maar de release is enkel NL gesproken, niet NL ondertiteld.
Hoe belachelijk toch die Disney-releases, wat een kl*tehouding t.o.v. de nl-talige markt.

TMH
31-08-2021, 13:55
Dan moet ik die 4K voor North by Northwest gedroomd hebben :(

Heb me ook vergist bij Raya 4k, heb NL zien staan.
Maar de release is enkel NL gesproken, niet NL ondertiteld.
Hoe belachelijk toch die Disney-releases, wat een kl*tehouding t.o.v. de nl-talige markt.

Ik zie NbNW ook 'alleen' in HD staan, maar vergeet niet dat die transfer wel van een 4K-restauratie komt (de Blu-ray/HD is heel erg goed vind ik) en het dus goed zou kunnen dat er in de toekomst een echte 4K-tranfer van komt. Nu heb je de HD versie, maar die wordt als er een 4K versie van komt gratis ge-upgraded (y).

Mark van L.
31-08-2021, 14:24
Ik zie NbNW ook 'alleen' in HD staan, maar vergeet niet dat die transfer wel van een 4K-restauratie komt (de Blu-ray/HD is heel erg goed vind ik) en het dus goed zou kunnen dat er in de toekomst een echte 4K-tranfer van komt. Nu heb je de HD versie, maar die wordt als er een 4K versie van komt gratis ge-upgraded (y).

Dat laatste is inmiddels niet altijd het geval. Ik heb Speed in HD. Is inmiddels verkrijgbaar in 4k, maar nog steeds geen upgrade. Meestal is dat wel het geval.

TMH
31-08-2021, 16:21
Dat laatste is inmiddels niet altijd het geval. Ik heb Speed in HD. Is inmiddels verkrijgbaar in 4k, maar nog steeds geen upgrade. Meestal is dat wel het geval.

Ik zie dat de Nederlandse iTunes Speed alleen in HD heeft inderdaad. De Britse iTunes (die ik ook gebruik) heeft hem wel in 4K met extras.
Hmmm, ligt er dus aan waar je een film aanschaft op iTunes. Lijkt er wel op dat NL weer met minder moet doen.

Pieter Kleine
31-08-2021, 22:41
North by Northwest, 4K, 7.99 €
Tot dusver in het bezit van de oude dvd.
De blu-ray heb ik niet gekocht omdat deze geen NL-ondertitels had.

To Catch a Thief, 4K, 7.99 €

Dora and the Lost City of Gold, 4K, 9.99 €



Inmiddels ook To Catch A Thief aangeschaft. Beeld is veel beter dan dat van de blu-ray. Echter, de beperkte Frans gesproken teksten in de film worden niet ondertiteld. Dit in tegenstelling tot de blu-ray, waar ze wel ondertiteld zijn.

TMH
01-09-2021, 07:29
Inmiddels ook To Catch A Thief aangeschaft. Beeld is veel beter dan dat van de blu-ray. Echter, de beperkte Frans gesproken teksten in de film worden niet ondertiteld. Dit in tegenstelling tot de blu-ray, waar ze wel ondertiteld zijn.

Mag ik vragen welke transfer ze voor To Catch a Thief op iTunes gebruiken? De oude Blu-ray of de Paramount Presents transfer?

.:Quadran:.
02-09-2021, 11:13
Geen idee wat betreft To Catch a Thief, wel vervelend dat de ondertitels weer niet 100% zijn.

The Man from U.N.C.L.E. (Guy Ritchie), 4K Dolby Vision + Dolby Atmos, gekocht voor 7,99€

TMH
06-09-2021, 09:09
iTunes UK -
The Bird with the Crystal Plumage (4K Dolby Vision) £2,99
The Cat o' Nine Tails (4K Dolby Vision) £2,99
Cinema Paradiso (Theatrical Cut, 4K Dolby Vision) £2,99
Donnie Darko (Theatrical Cut, 4K Dolby Vision + Director's Cut, HD via iTunes extras) £2,99

Pieter Kleine
06-09-2021, 20:07
mylum.tv : Total Recall,

Echter, niet 4k en Dolby atmos zoals aangeprezen.

Nadere info van support my lum:

Helaas, de versie op ons platform is slechts de 1080P HD versie. Het is dus een derivaat van de 4K restauratie, van het originele 35 mm negatief. De kwaliteit is hoger dan DVD, maar minder dan de Blu-ray versie.

Zoals daarnet meegegeven, ook het Dolby Atmos geluid ontbreekt op ons platform, er is alleen stereo. De Blu-ray die binnenkort uitkomt zal wel Dolby Atmos geluid bevatten.

.:Quadran:.
06-09-2021, 20:55
Man man man... altijd bedrogen als je lokaal koopt!

TMH
06-09-2021, 21:50
mylum.tv : Total Recall,

Echter, niet 4k en Dolby armos zoals aangeprezen.

Mag ik vragen waar u dat gelezen heeft?
Ik kan het namelijk helemaal niet op hun website vinden dat het in 4K is en/of Dolby Atmos geluid heeft.

Pieter Kleine
06-09-2021, 22:01
De oude tekst op hun site is zo te zien aangepast.

Er staat nog wel:
De 4K-restauratie, vanaf het originele 35mm-negatief, besteedde extra aandacht aan de continuïteit van de special effects. Total Recall was een van de eerste films waarin computer-gegenereerde beelden werden gebruikt, wat in 1991 werd bekroond met de Oscar voor Visual Effects. De originele soundtrack, gecomponeerd door Jerry Goldsmith, profiteerde ook enorm van de digitale restauratie in Dolby Atmos.


Hier was ook al een kleine discussie: https://allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?59930-De-Nederlandse-Blu-ray-Disc-Release-Lijst/page294

TMH
06-09-2021, 22:20
De oude tekst op hun site is zo te zien aangepast.

Er staat nog wel:
De 4K-restauratie, vanaf het originele 35mm-negatief, besteedde extra aandacht aan de continuïteit van de special effects. Total Recall was een van de eerste films waarin computer-gegenereerde beelden werden gebruikt, wat in 1991 werd bekroond met de Oscar voor Visual Effects. De originele soundtrack, gecomponeerd door Jerry Goldsmith, profiteerde ook enorm van de digitale restauratie in Dolby Atmos.


Hier was ook al een kleine discussie: https://allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?59930-De-Nederlandse-Blu-ray-Disc-Release-Lijst/page294

Dit had ik inderdaad gelezen.
Maar ik begrijp dat er dus eerst stond dat het om een 4K-stream zou gaan en dat bleek dus niet te kloppen? Dat is dan wel balen.
Behalve dat het dus geen 4K is, is de kwaliteit wel een beetje ok?

Pieter Kleine
06-09-2021, 23:07
In de mail van mylum staat:
De sci-fi cultklassieker TOTAL RECALL (1990) van Paul Verhoeven is in de sublieme digitaal gerestaureerde 4K-versie nu te bekijken op myLum. Deze restauratie vanaf het originele 35mm-negatief heeft met extra aandacht voor de geweldige special effects.

Ik bekeek de film een paar minuten via airplay in combinatie met een Apple TV en LG Oled tv. Ik vond het beeld geen 1080p kwaliteit hebben, iets van dvd Plus of BD min. Zag ook veel beeldfouten, die ik normaal bij airplay met mylum niet zie. Heb inmiddels de 4k disc in Duitsland besteld.

TMH
06-09-2021, 23:20
In de mail van mylum staat:
De sci-fi cultklassieker TOTAL RECALL (1990) van Paul Verhoeven is in de sublieme digitaal gerestaureerde 4K-versie nu te bekijken op myLum. Deze restauratie vanaf het originele 35mm-negatief heeft met extra aandacht voor de geweldige special effects.

Ik bekeek de film een paar minuten via airplay in combinatie met een Apple TV en LG Oled tv. Ik vond het beeld geen 1080p kwaliteit hebben, iets van dvd Plus of BD min. Zag ook veel beeldfouten, die ik normaal bij airplay met mylum niet zie. Heb inmiddels de 4k disc in Duitsland besteld.




Het zal wel degelijk de 4K-versie zijn, maar dan de HD variant en zo te lezen ook nog eens een matige stream daarvan.
Ze hadden dit duidelijker moeten aangeven.
Mocht u de UHD nog kunnen annuleren, de Italiaanse uitgave (die ikzelf bezit) is het beste op dit moment (de Studio Canal en Lionsgate uitgaven hebben niet al te beste compressie en geluidseffecten die missen in het 5.1-spoor).
Kan voor streamen zelf iTunes ontzettend aanbevelen.
Één keer een probleem gehad (stotterend beeld) en een week later was het opgelost.

Driekus
07-09-2021, 09:49
Ik heb toch altijd het gevoel dat de fysieke blu ray altijd beter beeld en geluid geeft.
Of heb ik dat fout?

Pieter Kleine
07-09-2021, 09:52
Het zal wel degelijk de 4K-versie zijn, maar dan de HD variant en zo te lezen ook nog eens een matige stream daarvan.
Ze hadden dit duidelijker moeten aangeven.
Mocht u de UHD nog kunnen annuleren, de Italiaanse uitgave (die ikzelf bezit) is het beste op dit moment (de Studio Canal en Lionsgate uitgaven hebben niet al te beste compressie en geluidseffecten die missen in het 5.1-spoor).
Kan voor streamen zelf iTunes ontzettend aanbevelen.
Één keer een probleem gehad (stotterend beeld) en een week later was het opgelost.

Bedoel je deze:
Atto Di Forza"4Kult" (4K+Br)

TMH
07-09-2021, 11:37
Bedoel je deze:
Atto Di Forza"4Kult" (4K+Br)



Ja, dat is hem.

Pieter Kleine
07-09-2021, 11:44
Ja, dat is hem.

Besteld!

TMH
07-09-2021, 11:45
Ik heb toch altijd het gevoel dat de fysieke blu ray altijd beter beeld en geluid geeft.
Of heb ik dat fout?

Denk dat het er vooral aan ligt wie je het vraagt. Verzamelaars van fysieke media (Blu-rays etc) zullen bij hoog en laag zweren dat digitale media absoluut niet in de buurt komt en verzamelaars van digitale media zullen zweren dat het net zo goed is.
Ikzelf zit niet bepaald met mijn neus op de TV als ik iets kijk en mis daardoor eventuele compressie-artifacten die je bij digitale content sneller hebt (trouwens niet alsof Blu-rays en 4K UHDs daar nooit last van hebben...).
Geluid is bij digitale content nog lossy (weet niet wat de Nederlandse term is) en dus mindere kwaliteit dan het lossless geluid op Blu-ray en UHD, maar zal er ook aan liggen of je een goede geluidsinstallatie hebt of via de speakers van de TV kijkt bijvoorbeeld. Na het ontdekken van de website blah-ray.blogspot.com zal het mij eigenlijk aan mijn **** roesten of iets lossy of lossless is of niet.
Voor de prijzen die o.a. iTunes tijdens uitverkopen handhaaft voor 4K content, vind ik de kwaliteit er goed. Mijn portemonnee is er vooral gelukkiger door :).


Of wat Pieter in veel minder woorden zegt, haha!

Pieter Kleine
07-09-2021, 11:47
Ik heb toch altijd het gevoel dat de fysieke blu ray altijd beter beeld en geluid geeft.
Of heb ik dat fout?


Ja en nee.
4k iTunes is slechter dan 4k uhd, meestal (soms heeft iTunes 4k dolby vision en de uhd slechts HDR10)
4k iTunes is beter dan blu-ray
HD iTunes is slechter dan blu-ray
HD itunes is beter dan dvd.

Ik koop vooral 4k iTunes als er enkel een nl-blu-ray is. Verder upgrade ik mijn dvd collectie met de beter HD iTunes versies.

TMH
07-09-2021, 11:48
Besteld!

Hoop dat je er veel plezier aan zult beleven :). Pas zelf gekeken en werd erg blij van de film en de/het beeld/geluidskwaliteit (y).

TMH
16-09-2021, 16:59
iTunes UK -
John Wick: Chapter 3 - Parabellum (4K Dolby Vision) £3,99

TMH
20-09-2021, 08:06
iTunes UK -
The Dam Busters (75th Anniversary Restoration) £3,99
The Ladykillers (1955) (4K Dolby Vision) £3,99
The Thing (4K HDR10) £3,99

TMH
12-10-2021, 08:15
iTunes UK -
Star Trek: 10-Movie Collection (1 t/m 4 4K Dolby Vision, de rest HD incl. alle extra's) £17,99

TMH
19-10-2021, 18:41
iTunes UK -
The Babadook (4K HDR) £1,49

Driekus
20-10-2021, 07:57
Je kunt schijnbaar je NL account omzetten naar een UK account, maar dat kan blijkbaar maar 1 keer en dan ben je wel alles wat je op je NL account had kwijt. Zou ik dus niet aanraden en heb ik zelf ook niet gedaan. Heb een nieuw Gmail-account gemaakt (gratis) en vervolgens een UK account aangemaakt. Heb geen UK bankaccount, dus koop elke keer voor £15.00 op Amazon UK een iTunes-card die ik via de e-mail ontvang en dan aan mijn UK iTunes account toevoeg. Moet dus steeds wisselen van account en aankopen doen op mijn UK iTunes account is wat omslachtiger dan via mijn NL account, maar liever dat dan dat ik alles op mijn NL account kwijt zou zijn.

Kan je dan films die je koopt in je Uk account op je Nederlandse account kijken?

TMH
20-10-2021, 08:35
Kan je dan films die je koopt in je Uk account op je Nederlandse account kijken?

Nee, dat kan niet. Maar dat hoeft ook helemaal niet, want je kunt de films die je in de UK-store hebt gekocht gewoon via je UK-account bekijken.
Als ik iets in de UK-store koop, dan wissel ik op de PC of TV-app om naar mijn UK-account (op de Apple TV kun je een paar accounts toevoegen om makkelijk te switchen) en kijk daar de film. Voor aankopen in de NL-store hetzelfde verhaal. Zodra je inlogt op een van de accounts, krijg je een melding dat die account gekoppeld is aan een ander land (wat klopt) en doorverwezen wordt naar die betreffende winkel. Grootste nadeel is dat je moet wisselen per account, maar voor de lage prijzen neem ik dat persoonlijk op de koop toe.

TMH
28-10-2021, 08:53
iTunes UK -
Doctor Sleep (Theatrical Cut 4K DV + Director's Cut HD + extras) £3,99

Driekus
29-10-2021, 09:13
Nee, dat kan niet. Maar dat hoeft ook helemaal niet, want je kunt de films die je in de UK-store hebt gekocht gewoon via je UK-account bekijken.
Als ik iets in de UK-store koop, dan wissel ik op de PC of TV-app om naar mijn UK-account (op de Apple TV kun je een paar accounts toevoegen om makkelijk te switchen) en kijk daar de film. Voor aankopen in de NL-store hetzelfde verhaal. Zodra je inlogt op een van de accounts, krijg je een melding dat die account gekoppeld is aan een ander land (wat klopt) en doorverwezen wordt naar die betreffende winkel. Grootste nadeel is dat je moet wisselen per account, maar voor de lage prijzen neem ik dat persoonlijk op de koop toe.

Bedankt voor de info ik ga het eens proberen :lol:

TMH
29-10-2021, 10:37
Bedankt voor de info ik ga het eens proberen :lol:

Geen dank. Meeste gedoe is een nieuw e-mailaccount aanmaken en een Brits adres opzoeken en elke keer via Amazon UK minimaal £15,00 aan iTunes cards kopen. Daar tegenover kun je dus wel erg goedkope films vinden in de U.K. winkel.

TMH
29-10-2021, 21:58
iTunes UK -
Chinatown (4K DV + extras) £2,99
Deep Red (Export Cut 4K DV + Alternate Feature HD + extras) £2,99
Flashdance (4K DV + extras) £2,99
Ghost (4K DV + extras) £2,99

TMH
20-12-2021, 08:04
iTunes NL -
Last Train from Gun Hill €2,99
National Lampoon's Christmas Vacation €4,99

iTunes UK -
Citizen Kane (4K DV + extras) £3,99
The Hills Have Eyes (4K HDR10 + extras) £2,99
Massacre Time £2,99
Trading Places (4K DV + extras) £3,99

Mark van L.
29-01-2022, 13:58
Itunes The Untouchables in Dolby Vision voor 5,99

Roeland
01-02-2022, 19:40
iTunes NL -
Vertigo 4K HDR voor 3,99
The Remains of the Day 4K voor 3,99

TMH
15-04-2022, 17:12
iTunes UK -
https://is2-ssl.mzstatic.com/image/thumb/Video123/v4/9e/ae/c1/9eaec1bd-5637-b7b6-1a10-88ac4d0c2aad/source/400x400bb.jpghttps://is4-ssl.mzstatic.com/image/thumb/Video113/v4/5b/f7/56/5bf756c9-4096-c930-fbec-1e73853b7f40/source/400x400bb.jpghttps://is2-ssl.mzstatic.com/image/thumb/Video118/v4/00/e1/ed/00e1ed0e-3c31-fd12-f473-0248e9a2e1bb/source/400x400bb.jpghttps://is4-ssl.mzstatic.com/image/thumb/Video116/v4/b3/92/11/b39211c0-7328-6da0-1957-2fdcb1e58225/pr_source.lsr/400x400bb.jpg £50,96

iTunes NL -
https://is2-ssl.mzstatic.com/image/thumb/Video113/v4/3b/ba/d3/3bbad392-dd93-52be-2855-06ef0aac69ab/pr_source.lsr/400x400bb.jpg €3,99

Mark van L.
15-04-2022, 18:42
The score
The firm
Beide in dolby vision voor 3,99 pst

TMH
15-04-2022, 20:01
The score
The firm
Beide in dolby vision voor 3,99 pst

Heb The Firm ook. Heeft een fijne filmische transfer (y).

TMH
29-07-2022, 14:03
iTunes US -
Django (4K DV) $2,99
The Best Years of Our Lives $4,99
Hoop Dreams $4,99
Ikiru $4,99
Woman in the Dunes $4,99

TMH
13-08-2022, 11:47
iTunes US -
Ranma ½: Season 1 $4,99
Sailor Moon Crystal: Season 1 $4,99

TMH
17-08-2022, 22:28
iTunes US -
Outlaw Star: The Complete Series $4,99
Sailor Moon Crystal: Season 2 & 3 $9,98

iTunes UK -
Henry: Portrait of a Serial Killer (4K DV) £2,99
Possessor (4K) £2,99