PDA

Bekijk de volledige versie : TKA: Teufel Theater 8 THX Ultra2 7.1 Referentie Speaker-set



Frankgiani
17-05-2015, 18:31
611961206121Teufel Theater 8 THX Ultra2 gecertificeerde 7.1 Referentie Speaker-set.
Legendarische complete referentie-set in prima staat.
De kenners weten genoeg.
Zelden tweedehands aangeboden.
Betaalde nieuwprijs voor gehele set en accessoires ca. 7.000 euro.

Let op:
*Complete 7.1 set (dus inclusief 2x surround back speakers!)
*Prijs inclusief dikke Belgisch hardstenen maatwerk-plaat en rubbers voor optimale plaatsing onder de subwoofer.
*Prijs inclusief 2 Atacama-luidspreker stands op spikes voor de twee frontboxen (forward right en left).
*Prijs inclusief 2 geschikte Vogel's steunen t.b.v. het ophangen van de twee back surroundspeakers (reeds bevestigd).
Bieden via pm vanaf 1.895,-

Nog echte Duitse Berlijnse topkwaliteit, iets later werden deze boxen in het buitenland (China) gemaakt.
Weinig gebruikt (ik ben meer met tunen van kabels etc. bezig geweest dan het daadwerkelijk kijken van films en luisteren van muziek).
Altijd in rookvrije ruimte gestaan.
Gaat met pijn in mijn hart weg i.v.m. stoppen hobby (ruimte nodig voor kind).
Zowel voor HT (George Lucas-certified) als voor stereo een perfecte set:
*5x M800 FCR THX Ultra 2 front en (back)surround luidsprekers
*2x M 800 D dipool surround THX Ultra 2 luidsprekers (link & rechts)
*1 Aktiv-Subwoofer M11000 THX Ultra 2 (60 kg zwaar!).

Zie ook top-reviews van toonaangevende magazines, o.a. 'masterpiece'-review op areadvd.de
Te beluisteren.

Tegen meerprijs ook verkrijgbaar in combinatie met goed passende, in uitstekende staat verkerende THX Ultra 2 Plus AV Referentie Receiver Onkyo TX-NR 5009 (meerprijs alleen icm boxenset: 1.100,-)

Ik reageer alleen op serieuze biedingen van liefhebbers.

Frankgiani
21-05-2015, 16:41
VERKOCHT, kan worden verwijderd!