PDA

Bekijk de volledige versie : Kansas dvd



Wijnand Baelde
28-10-2002, 20:24
Is er misschien iemand die meer afweet van de DVD van de band 'Kansas' (de meeste mensen kennen de band van 'dust in the wind')
Op hun officiele site staat dat-ie 8 oktober had moeten uitkomen (regio 0), titel is 'Device Voice Drum' ,maar of die ook daadwerkelijk is uitgekomen, of uitgesteld is, is een compleet raadsel voor me.
Ik heb overal gezocht, en hier in Enschede heeft niemand er nog iets over gehoord (in de winkels wel te verstaan).
Is er nog ergens een andere ontzettende 'Kansas' fan die hier iets meer van af weet ??:D

Alex van den Berg
28-10-2002, 21:24
Is er nog ergens een andere ontzettende 'Kansas' fan die hier iets meer van af weet ??:D Ik ben al wel sinds mijn jeugd een ontzettende fan van het nummer "Dust In The Wind", maar verder heeft "Kansas" me nooit zo kunnen boeien. ;)Desalnietemin ben ik wel benieuwd naar meer info over deze DVD.

Eddy
28-10-2002, 22:08
Hij schijnt er inderdaad al uitgekomen te zijn in Amerika, aangezien je hem al bij Amazon (http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/B00006L924/ref=ase_dvdtalk/102-0528760-4432943) en bij CDnow (http://www.cdnow.com/cgi-bin/mserver/SID=220454336/pagename=/RP/MOVIES/mv_item.html/itemid=1604343) kan bestellen. En aan deze recensie (http://www.dvdtalk.com/reviews/read.php?ID=4805) te zien is het een hele mooie. Ik schrijf hem in ieder geval bij op mijn verlanglijstje!!!

Nu maar wachten tot hij ergens ook voor R2 landen uit gaat komen.

Wijnand Baelde
28-10-2002, 22:45
PS: Voor de mensen die Kansas nog niet zo goed kennen, doe jezelf een enorm plezier en koop 'point of know return' (en daarna 'leftoverture') allebei rond de €9 (da's nog eens wat anders dan een dvd'tje) gewoon SCHI-TTE-REND ! En hou het tekstboekje er ook maar eens bij!
Daarna wil je de DVD ook wel kopen denk ik...

Vissah
28-10-2002, 23:17
Ben al jaren een kansasfan. Ze hebben dan niet altijd ff mooie dingen gemaakt maar wel heel veel. Favoriete cd blijft naast het oude werk toch wel In the spirits of things absolute aanrader.

Ik kom uit Den Haag, heb niet de DVD gezien maar wel een cd met dezelfde titel....er is dus blijkbaar wel wat nieuws uit van ze....hoe die is weet ik niet....geen tijd gehad...maar er zal ongetwijfeld veel van de cd ook op de DVD terug te vinden zijn.

Eddy
07-03-2003, 12:22
Ik zag net bij MM Groningen zowel de dvd als de dubbelcd van Kansas liggen. De prijs was €24,99. Ik heb hem zelf (nog) niet gekocht, dus ik kan zelf niets zeggen over de kwaliteit. De hoes gaf aan dat het gaat om breedbeeld (16:9), geluid was zowel DD 5.1 als DD2.0. Op de dvd (net als de dubbelcd trouwens) staan 18 nummers. Als extra's werden ondere andere een interview met de band en een featurette 'making of the dvd' genoemd.

suedje
10-03-2003, 10:09
Even off-topic,
als het goed is komen ze in mei naar Nederland voor optredens.
In ieder geval staat op internet 16 mei genoemd als datum voor een optreden in Zoetermeer, de Boerderij. Dit is echter nog wel onder voorbehoud.