PDA

Bekijk de volledige versie : Blu-ray: Under the Skin



RDV
22-09-2015, 16:13
Weet iemand wanneer nu eindelijk Under the Skin uitkomt in Nederland ?
http://www.imdb.com/title/tt1441395/?ref_=fn_al_tt_1

tmvde
22-09-2015, 16:48
Niet zolang de rechten bij A-film zitten. Ik heb zelf de UK versie gekocht, veel wordt er toch niet in gesproken.

RDV
22-09-2015, 17:12
Niet zolang de rechten bij A-film zitten. Ik heb zelf de UK versie gekocht, veel wordt er toch niet in gesproken.

Heeft dus geen NL subs ?
En ook niet gecensureerd ?, willen ze in de UK nog wel eens doen.....

rogue
22-09-2015, 17:21
Engelse subs, niet gecensureerd. Het zal alleen niet zeker zijn of deze in de zwarte hoes geleverd wordt.

tmvde
22-09-2015, 17:53
Engelse subs, niet gecensureerd. Het zal alleen niet zeker zijn of deze in de zwarte hoes geleverd wordt.

Eind juni bij amazon.co.uk besteld met glanzende sleeve en zwarte hoes.

RDV
22-09-2015, 21:51
Bedankt voor de reacties :)

rogue
22-09-2015, 23:08
Eind juni bij amazon.co.uk besteld met glanzende sleeve en zwarte hoes.
Die heb ik ook, maar het is niet zeker dat je die nog krijgt (was gelimiteerd), er is ook een gewone blauwe amaray in omloop

TomVDJ
26-07-2016, 12:32
Draadje even naar boven schoppen: iemand een idee hoe het zit met de Bluray uitgave van deze film in Benelux (NL ondertiteling)? Ik heb hem al op DVD gezien in de MediaMarkt, maar daar konden ze me geen info geven over een eventuele bluray uitgave. Ik vrees een beetje dat we het hier met de DVD zullen moeten doen of de UK versie van de bluray?

WaymannDirector
26-07-2016, 13:32
Draadje even naar boven schoppen: iemand een idee hoe het zit met de Bluray uitgave van deze film in Benelux (NL ondertiteling)? Ik heb hem al op DVD gezien in de MediaMarkt, maar daar konden ze me geen info geven over een eventuele bluray uitgave. Ik vrees een beetje dat we het hier met de DVD zullen moeten doen of de UK versie van de bluray?

Denk dat het wel duidelijk lijkt dat dit niet op blu-ray zal verschijnen bij ons.

TomVDJ
26-07-2016, 15:05
Denk dat het wel duidelijk lijkt dat dit niet op blu-ray zal verschijnen bij ons.Mogelijk niet. Wel vreemd dat hij op DVD dan wel uitgekomen is, hier...

TomVDJ
01-08-2016, 10:20
Even Splendid een mailtje gestuurd ivm met een bluray release, en zij meldden me dat ze Under the Skin enkel op DVD uitbrengen hier, niet op bluray... Jammer...