PDA

Bekijk de volledige versie : Warner: Band of Brothers 13 november op DVD



Eric van Ballegoie
30-10-2002, 14:16
Warner: Band of Brothers 13 november op DVD



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=612)

Addie
30-10-2002, 14:20
Dit wordt een geweldige kerstvakantie:D

Robert F.
30-10-2002, 14:23
V8, maar is voor de echte liefhebber vanaf 20 november a.s. verkrijgbaar

13 of 20 november??
Ik zelf dacht dat het 13 was.

System 3rror
30-10-2002, 14:24
Ik kan niet wachten tot ze bij Play mijn pakketje op de bus doen... Dat wordt weer bijna 10 uur smullen als die binnen is :D

Addie
30-10-2002, 14:33
BTW wat is Waner??;) (6)

King Dingeling
30-10-2002, 14:53
ff wat vragen:

1)
De duurste tv-serie aller tijden (€120 mil.) wordt op dit moment wekelijks vertoond bij V8, maar is voor de echte liefhebber vanaf 20 november a.s. verkrijgbaar op DVD.

is het nu 13 of 20 ???

2)
Geheel in stijl met het niveau van de serie brengt Warner Home Video het complete verhaal van tien delen (2 afleveringen per DVD) uit in een luxe limited edition collectors box van blik met vijf DVD’s.

men kon toch kiezen uit een gewone 5 disc editie en luxe 6 is editie in een tinnen box ....

hoe zit dat dan ?

Jobe
30-10-2002, 14:56
BTW wat is Waner??;) (6)

dat is de eerste goede vraag.

Verder heb ik ook nog wat opmerkingen, nl.

Bij play hebben ze hem op 4 november al; er staat op de homepage nota bene nog 5 dagen.

Verder is dat een 6DVD box en niet zoals hier in het nieuwsbericht 5 DVD's. Ik nie snap nie. Gelukkig heb ik em ook bij play in de pre-order, dus dt gaat helemaal goed komen.

Jobe
30-10-2002, 14:58
men kon toch kiezen uit een gewone 5 disc editie en luxe 6 is editie in een tinnen box ....

hoe zit dat dan ?

Die 6DVD is dus de tinnen box/blik of wat het dan ook is. Stijvol in ieder geval. Ik weet niet wat de 5 disc versie wordt

Mark Verschoor
30-10-2002, 15:06
Je ken d'r donder op zeggen dat ik 13 november (of 20....who knowsssssss???) voor de winkel sta te wachten tot die fu**ing deur opengaat!!
'K heb de serie op V8 gevolgd en ik heb genoten van iedere minuut, alleen zo jammer dat ik toen steeds een week moest wachten!!

Greetzzzz Mark

Jobe
30-10-2002, 15:13
alleen zo jammer dat ik toen steeds een week moest wachten!!

Daar heb je dus zometeen geen last meer van... het worden inderdaad mooie dagen ;)

Mike Philippens
30-10-2002, 15:40
Dolby Surround 16:9
16 speakers en 9 subwoofers...shit!

Dane
30-10-2002, 15:44
Die 6DVD is dus de tinnen box/blik of wat het dan ook is. Stijvol in ieder geval. Ik weet niet wat de 5 disc versie wordt

Er komt dus de 6-disc editie in de tinnen box, maar er komt ook een 5-disc versie in een digipack, zonder de extra's die op de 6e disc staan in de box, de 5-disc kost (in NL) volgens mij ongeveer €99,95 ofzo, en de 6-disc staat hier toch op €125 ofzo toch? belachelijke prijzen natuurlijk, ik ga m ook bestellen via play denk ik.

Elwood.

Jobe
30-10-2002, 15:55
16 speakers en 9 subwoofers...shit!

Ja, het was weer haastwerk zo te zien ;) Volgens mij heeft een bioscoop niet eens 16 luidsprekers en 9 subwoofers :P

RobW
30-10-2002, 16:04
Waarom staan er plots 2 speelduurtijden na afl. 6 en af. 10???

Dave
30-10-2002, 16:15
Eric heb je nog last van het bloed in je Alcahol van je verjaardag?
:D

Maar over de serie nik dan lof echt ,ooi, alleen ik vind die box zo duur :(

Jobe
30-10-2002, 16:37
Maar over de serie nik dan lof echt ,ooi, alleen ik vind die box zo duur :(

Ik ben het met je eens, dat het een flinke aderlating is voor je portemonnee, maar dan heb je ook wat. Er zitten ook wel schandalige verschillen in de prijzen, dus kijk goed voor je koopt!

Eric van Ballegoie
30-10-2002, 16:55
Eric heb je nog last van het bloed in je Alcahol van je verjaardag? Dit is een persbericht wat ik keurig netjes via de mail krijg en 1 op 1 online zet... De fouten en onduidelijkheden zijn (ditmaal) dus niet voor mijn rekening.

King Dingeling
30-10-2002, 17:12
Die 6DVD is dus de tinnen box/blik of wat het dan ook is. Stijvol in ieder geval. Ik weet niet wat de 5 disc versie wordt

ja dat is wat ik dacht maar in dit persbericht staat dat de 5 box in een metalen box heeft

Philippe
30-10-2002, 17:16
Schitterende reeks en nu ook een prachtige dvd-release. Uren plezier!

Willem-Alexander
30-10-2002, 17:34
Ik heb hem bestelt via Play.com, hij komt als het goed is rond de 4e, dus eerder en is nog goedkoper ook! O,ja en gewoon NL-subs.
Later,

MarSee
30-10-2002, 17:36
Ik kan niet wachten totdat ie er is.

En misschien een domme vraag maar wat is de url van dat Play of zo.

Frank J.
30-10-2002, 17:37
*KWIJL KWIJL*

Daniel1974
30-10-2002, 17:48
De datum stond volgens mij altijd op 20 November, maar 13 is natuurlijk beter, maar dan wordt het wel een ongelofelijk duur weekje, gezien Lord Of The Rings, Star Wars, Twin Peaks ook deze zelfde week zullen verschijnen.

Verder praat iedereen over 10 uur, 710 minuten lijkt mij eerder 12 uur aan film, en dan praat je nog niet eens over de 6e disc. De uitvoering (eerste oplage, die nu al uitverkocht schijnt te zijn) in een tinnen doosje ziet erg erg mooi uit, dat is een ding dat zeker is. Verder had ik echt gehoot dat er een commentaartrack bij zou zitten, van de makers en daarnaast een losse van een aantal veteranen, zoals bij Black Hawk Down.

Ik heb de serie bewust niet gevolg op TV, omdat ik bang was dat het geluid de serie aan kracht zou inboeten, ben dus erg benieuwd. Maar om al deze series te kijken kost wel erg veel tijd, ben nu bezig met Roots, (vanavold de laatste 2 uur) an dat is ook al ongeveer 10 uur, dus veel films The Others, Blade II, K-Pax, Ice Age, One Flew Over The Cuckuus Nest SE, blijven op deze manier liggen. En dan praat ik nog niet eens over de extra's.

Frank J.
30-10-2002, 17:51
Ik kan niet wachten totdat ie er is.

En misschien een domme vraag maar wat is de url van dat Play of zo.

www.play.com ? :confused: ?

Sebastiaan
30-10-2002, 19:02
Band of Brothers is net zoals Saving Private Ryan een meesterwerk.
Ik schaf deze gelijk aan als hij in de winkel ligt, ondanks de prijs.

Berry vd Pluijm
30-10-2002, 19:50
Ik dacht dat er een DTS track op zou zitten!

Elke weg.. ik wil em :)

Jasper 00022
30-10-2002, 19:50
Hebben hebben hebben.....
Vanavond maar vast kijken op V8.

Jobe
30-10-2002, 19:57
hij komt als het goed is rond de 4e, dus eerder en is nog goedkoper ook! O,ja en gewoon NL-subs.
Later,

Echt beter he? k snap niet dat die anderen allemaal de dertiende blijven aanhouden. Ik kan ook over een dag of 5 gaan genieten van dit meesterwerk. 700 minuten puur genot, waar vind je dat nog tegenwoordig?

Mike Philippens
30-10-2002, 21:24
En ik ben lekker 3 november jarig...raden wat ik mezelf kado geef?

Jobe
30-10-2002, 22:05
En ik ben lekker 3 november jarig...raden wat ik mezelf kado geef?

Een week vakantie om hem 6x helemaal te kunnen kijken? ;)

Pieter Kleine
30-10-2002, 22:08
De serie zelf is vermoedelijk 10 uur langf, maar voorafgaand aan elke aflevering schijnt er een intro te zijn met interviews. Dat verklaart mogelijk dat verhaal van die 12 uur. Verder slecht persbericht, want die documentaire die er wordt genoemd heb je alleen op de 6 disc versie. De UK-versie is verder identiek aan de nl-versie en kijkend naar de adviesprijzen de helft goedkoper. Hoe verklaart Warner dit?

Mike Philippens
31-10-2002, 06:38
Verder slecht persbericht, want die documentaire die er wordt genoemd heb je alleen op de 6 disc versie. De UK-versie is verder identiek aan de nl-versie en kijkend naar de adviesprijzen de helft goedkoper. Hoe verklaart Warner dit?
Ehhh...het blikje is naar mijn beste eer en geweten 6 discs. Ik heb het nog even nagekeken op Play waar ik de mijne besteld heb en op de DTS track na is het ook dezelfde als die in de States verschijnt. Er zou ook een 5disc versie uitkomen (alleen NL?) en die heeft dan de extra's niet.
Het persbericht is inderdaad heel erg slecht en als ik Eric B was zou ik effe vragen of Warner heel zeker weet of ze dit soort desinformatie wil verspreiden...

Dave
31-10-2002, 07:11
Dit is een persbericht wat ik keurig netjes via de mail krijg en 1 op 1 online zet... De fouten en onduidelijkheden zijn (ditmaal) dus niet voor mijn rekening.

Ok, dan is het wel een slordig bericht van hun, misschien de volgende keer eerst overlezen, dat komt wel een stuk beter over op de site ;)

Maar de Box is en blijft interesant :)

Bas van Dijk
31-10-2002, 08:54
Ik heb de 6 Disc Tin gepre-ordered... maar het is me nog steeds onduidelijk wanneer hij uitkomt.


gr,

Bas

Haay1971
31-10-2002, 09:13
Ondanks dat het in Australie als laatste gereleased wordt ga ik toch voor de Australische uitgave. Geen tin-box, maar wel 6 DVDs, DTS geluid EN veruit het goedkoopst!

Band of Brothers komt op 27 november uit bij DVDCrave.com, waar hij dan rond de €45-€46 zal gaan kosten. Als je dat vergelijkt met Play (wel tinbox, geen DTS, €72) of Amazon.ca (wel tinbox, DTS, €63) dan betekent het dat je voor ALLEEN die tin-box bijna €20 extra betaalt! Nou is zo'n tinbox best leuk, maar vind ik meer dan €16 voor een metalen doosje gewoon geld verspilling. Uiteindelijk koop ik DVDs voor de films zelf, en niet hoe mooi ze in de kast staan.

Marcel2002
31-10-2002, 17:57
Bij van leest staat 136 E op de site ik order hem bij blackstar en daar is die maar 70 E. verschil is nogal groot.

http://www.blackstar.co.uk/video/item/7000000073784

Mike Philippens
31-10-2002, 22:08
dat je voor ALLEEN die tin-box bijna €20 extra betaalt!
Mee eens, maar helemaal alleen voor de tinbox is het natuurlijk niet. Tenminste...niet alleen het stukje metaal. Daarin zit ie in een soort uitvouwbare digipack en de Aussie versie is zo te zien een slipcase met keepcases erin. De speciale verpakking rolt natuurlijk niet uit dezelfde machines als de standaard verpakking. Blijkbaar is daar in Australië (volgens de distributeurs dan) geen behoefte aan.
Het is idd wel een stuk goedkoper, dat ben ik met je eens. En uiteindelijk gaat het om de film. Maar ja...ik ben toch hebberig en wil die tinbox...

Pieter Kleine
31-10-2002, 22:35
De Australische versie krijgt geen DTS soundtrack. Alleen de R1 krijgt die. Zie o.a. http://www.dvddebate.com/index.php

jeroenenagnes
01-11-2002, 04:00
Dit stond bij het Band of Brothers product op de site van play


Important Update!The tin box is of limited supply. When stock runs out the box will be cardboard. We apologise for any inconvenience.

Zie: http://www.playserver1.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=104404


Jeroen & Agnes.

Mike Philippens
01-11-2002, 07:49
Dit stond bij het Band of Brothers product op de site van play
Helemaal zeker weet je zoiets nooit, maar ik denk dat het een soort truuk is om iedereen maar te laten pre-orderen. 1 miljoen maken is ook een gelimiteerde oplage... Men riep het ook over Sneeuwitje en die is nog steeds te koop.
Maar je weet maar nooit...ik kan me alleen niet voorstellen dat er maar bv 100.000 van hebben gemaakt ofzo. Ik heb wel meer zogenaamde Limited Editions die je gewoon nog in de winkel ziet liggen.

Joey Lindeman
01-11-2002, 18:38
Wat denken jullie, kunnen ze niet speciaal voor mij een 4 DVD box maken. Dat moet dan een box worden waarin de laatste 2 afleveringen missen. En terecht want die zijn echt oersaai!!!!

Mike Philippens
02-11-2002, 09:05
waarin de laatste 2 afleveringen missen. En terecht want die zijn echt oersaai!!!!
Hmmm...de laatste vind ik ook wel een beetje booooring, maar de voorlaatste ('Why we fight') waarin ze het concentratiekamp ontdekken vond ik de beste en heftigste aflevering. Kan me eigenlijk niet voorstellen dat je dat saai vond...

King Dingeling
02-11-2002, 11:06
Hmmm...de laatste vind ik ook wel een beetje booooring, maar de voorlaatste ('Why we fight') waarin ze het concentratiekamp ontdekken vond ik de beste en heftigste aflevering. Kan me eigenlijk niet voorstellen dat je dat saai vond...

idd die met dat concentratiekamp vond ik ook erg indrukwekkend...was dan misschien niet veel van het schietwerk in maar mooi en schitterend gemaakt vond ik em zeker...

Joey Lindeman
02-11-2002, 20:47
Kan me eigenlijk niet voorstellen dat je dat saai vond...

Misschien leg ik het verkeerd uit. Wat ik eigenlijk bedoel is dat naarmate de serie vordert het tempo steeds meer uit de serie raakt.
Band of Brothers zit barstens vol met actie en geweld. Echter bij de laatste 2 afleveringen gebeurt er eigenlijk vrij weinig ( Wat ik onbevredigend vind ). Ik begrijp dat dit te maken heeft met het realistische karakter van Band of Brothers en met het feit dat dus zoveel mogelijk facetten van WO II naar voren moeten komen.
Ik vind dit allemaal prima. Wil je echter actie zien op de buis dan kan je de laatste twee afleveringen van Band of Brothers overslaan.

P.S. Ik heb de gehele serie pas 1x gezien. Wie weet waardeer ik de laatste 2 afleveringen volgende keer meer.

elotte
03-11-2002, 07:03
Ach.. ik heb niets te klagen.. Mijn R1 DTS 6disc Tinbox is al een paar daagjes onderweg. November en december worden dure maanden voor de DVD liefhebber.

Mike Philippens
03-11-2002, 22:45
Wil je echter actie zien op de buis dan kan je de laatste twee afleveringen van Band of Brothers overslaan.
Het mooie van de serie vind ik nu juist dat het niet puur om de actiescenes gaat. Het is geen Die Hard 87... De titel is ook 'Band of Brothers' en het gaat meer over de band tussen de soldaten en de ontwikkeling van de soldaten. De actie hoort ertussen omdat het nu eenmaal oorlog is, maar zelfs de laatste aflevering geeft een goed beeld van wat er zich afspeelt in de nadagen van de oorlog en hoe de soldaten omgaan met het einde van de oorlog, het weer naar huis gaan enzo. Die stukjes voorafgaand aan elke aflevering zeggen dan ook genoeg. Er wordt verteld hoe ze zich voelden en wat er zich afspeelde. De aflevering in Bastogne was bijvoorbeeld qua actie heel spectaculair maar de momenten tussen die medic (ben effe de naam kwijt) en die non waren heel bijzonder. Dat blijf mij wel bij.

Sander Dubbeldam
04-11-2002, 09:11
misschien zit in de laatste aflevering niet echt actie, maar is nog wel een van de afleveringen die me is bijgebleven. dit ging over het vinden van een concentratiekamp, was zeer realistisch nagemaakt en kreeg er gewoon een rot gevoel van.

Bas van Dijk
04-11-2002, 13:32
misschien zit in de laatste aflevering niet echt actie, maar is nog wel een van de afleveringen die me is bijgebleven. dit ging over het vinden van een concentratiekamp, was zeer realistisch nagemaakt en kreeg er gewoon een rot gevoel van.

Dat is aflevering 8, de laatste aflevering gaat over het prive verblijf van Hitler in Oostenrijk... (Eagles Nest ??)

gr,

Bas

Daniel1974
05-11-2002, 13:55
komt ie nou op 13 november of op 20 november, ik weet het zo langzamerhand echt niet meer !!!!!!!!!!!

Frank J.
05-11-2002, 14:44
Wie heeft m al???????? Of w88 jullie nog op de post uit de UK?
GrtZ

Sander Dubbeldam
05-11-2002, 14:45
Wie heeft m al???????? Of w88 jullie nog op de post uit de UK?
GrtZ

ja nog niets ontvangen :(

Jobe
05-11-2002, 15:13
ja nog niets ontvangen :(

Ik w8 ook nog. Hij is 3-11 op de post gegaan vanuit Jersey...

Jeroen Driessen
05-11-2002, 15:19
Ik w8 ook nog. Hij is 3-11 op de post gegaan vanuit Jersey... Mijne ook, verwacht hem eind van de week. Hopelijk vrijdag, want als ik dan niet thuis ben haal ik hem zaterdag bij de post op. Ben ik op zaterdag niet thuis, dan wordt het pas maandag ofzo dat ik hem op kan halen...snappie ;)

En nu verwacht ik ook wel een tin can, aangezien ik dat mag verwachten. Terugsturen doe ik niet, want dan moet ik hem in NL gaan kopen voor €125 ofzo en da's mij te veel voor een blikkie :)

Jobe
05-11-2002, 15:22
En nu verwacht ik ook wel een tin can, aangezien ik dat mag verwachten. Terugsturen doe ik niet, want dan moet ik hem in NL gaan kopen voor €125 ofzo en da's mij te veel voor een blikkie :)

Ja ik snap het ;)
Ik verwacht ook wel de mooie verpakking, maar die 50 euro die het scheelt, zal ik er geen traan om laten als ik gewoon een digipack krijg. Afwachten dus....

Frank J.
05-11-2002, 18:25
Hi ik heb even een vraagje, beetje van het draadje af maarja.
Als de BoB box bij de douane onderschept wordt, hoeveel moet je dan +/- bijbetalen? 19% btw of iets anders??

GrtZ Frank

Mike Philippens
06-11-2002, 01:02
19% btw of iets anders??
Niets anders.

Tommy Brok
09-11-2002, 19:44
Volgend weekend ga ik naar Engeland, ik hoop dat ze hem nog ergens hebben liggen! Anders wordt ik weer met minder af gescheept hier in Nederland! Scheelt nog erg veel geld ook!

Tommy!