PDA

Bekijk de volledige versie : Tom & Jerry: The Movie



Ploeg
31-10-2002, 09:27
Aangezien ik 'vroeger' (eigenlijk nog steeds) fan was van Tom & Jerry hadden mijn ouders, nadat ze een weekendje weg waren geweest, Tom & Jerry: The Movie meegenomen.

Aaargh, wat is dat een rommel. De kat en de muis zien er ietsjes anders uit. Op zich niet zo erg, maar dan kom je tot de ontdekking dat er geen ondertiteling bij zit, want dat heb je nodig omdat Tom & Jerry opeens kunnen praten (jaja). Goed, je kan de film ook in het Nederlands afspelen, maar daar word je al helemaal niet vrolijk van, dus dan maar in het Engels zonder ondertiteling.
Nog een minpunt is dat er totaal geen knokkerij in zit. Geen vallende stijkijzers, bakstenen, hamers of piano's... he-le-maal niks!

Het enige voordeel van deze DVD is dat er 2 originele filmpjes op staan, deze zijn wel leuk en heb ik al meerdere keren gekeken.:
- Invisible Mouse
- Just Ducky

Ik heb nu Tom & Jerry: De Beste Achtervolgingen op het oog, ik hoop dat deze stukken beter is dan dat eerder genoemde wanproduct wat eigenlijk alleen maar geldklopperij is.

Misschien dat Tom & Jerry: The Movie later leuk is voor mijn kinderen, als ik dat kreng niet voor die tijd ritueel heb verbrand.

De groeten

Werner
31-10-2002, 13:33
De Beste Achtervolgingen bevatten wél gouwe ouwe Tom & Jerry-klassiekers, en niet van die moderne politiek-correcte slappe afkooksels...

Johan van den D.
31-10-2002, 19:28
ben blij dat je het even vermeld want deze staan ook op mijn lijstje om aan te schaffen
the movie moet ik dus zeker niet hebben
diep triest als ie werkelijk zo slecht is

Werner
31-10-2002, 22:45
Tja, er is nog een derde DVD, The Magic Ring of zoiets, en da's ook recentere T&J en dus brol.

Alex T
01-11-2002, 07:12
Tja, er is nog een derde DVD, The Magic Ring of zoiets, en da's ook recentere T&J en dus brol.

T&J The Magic Ring zag ik gisteren bij FRS voor 15.99 liggen. Gezien de slechte reacties en de beperkte duur van de film (60 min) heb ik hem maar laten liggen.

Ploeg
01-11-2002, 08:10
Tja, er is nog een derde DVD, The Magic Ring of zoiets, en da's ook recentere T&J en dus brol.

Goed, dan hoef ik die dus niet te kopen, scheelt ook weer. :)

Johan van den D.
01-11-2002, 17:22
Goed, dan hoef ik die dus niet te kopen, scheelt ook weer. :)
blijf er inderdaad weinnig over zo

Hans De Bisschop
06-08-2003, 13:21
Tja, er is nog een derde DVD, The Magic Ring of zoiets, en da's ook recentere T&J en dus brol.

Nooit oordelen vooraleer je bekeken hebt ... want in The Magic Ring kunnen ze niet spreken en sneuvelt er heel wat ....
veel beter dan Tom & Jerry : The Movie ....

Gabriel B.
06-08-2003, 13:39
T&J :The movie mag inerdaad rechtstreeks de prullenmand in.

starbuck
06-08-2003, 20:24
Tja, er is nog een derde DVD, The Magic Ring of zoiets, en da's ook recentere T&J en dus brol.

Nooit oordelen vooraleer je bekeken hebt ... want in The Magic Ring kunnen ze niet spreken en sneuvelt er heel wat ....
veel beter dan Tom & Jerry : The Movie ....

mee eens, ik vond hem best wel oke, ook de twee extra "golden oldies":

*Haunted mouse
*Flying sorceress

zijn zeer de moeite waard voor de echte fans.