PDA

Bekijk de volledige versie : On Screen Display ???



pepperpointt
31-10-2002, 11:44
Hallo dvdfreaks

Mijn nieuwe versterker (Pioneer vsx-d2011) is onderweg nou heb ik op de site van pioneer gelezen dat ie On Screen Display heeft. Betekent dit dan dat ik de versterker kan instellen op mijn televisiescherm net zoals een dvdspeler bijvoorbeeld.

Can you help me with this.

You're one ugly m#therf#cker(Predator)

forzavado
31-10-2002, 11:52
Ja, klopt als een bus. Is best handig, moet je wel een kabeltje tussen je reciever en tv leggen;)

pepperpointt
31-10-2002, 12:02
Beste forzavado heb jij toevallig ervaring met deze versterker of met een van de andere nieuwe modellen van pioneer zoja please gimme some more (informatie,ervaringen,etc.)

forzavado
31-10-2002, 12:09
Ik heb geen ervaring met die displays van pioneer (alleen met die van Yamaha en Denon), maar de meeste werken hetzelfde. Ik meen dat in het officiele pioneer magazine wel voorbeelden staan van het head up display van Pioneer. Meestal kun je op zo'n interface de wat "ingewikkelde" voorkeuren instellen zoals kanaal levels, vertragingen, digitale ingangen (op welke bron) luidspreker instellingen enz.

Johan van den D.
31-10-2002, 20:22
(alleen met die van Yamaha en Denon)
kunnen deze ook on-screen dan en dan met name de yamahahttp://www.plauder-smilies.de/tiere/spider.gif