PDA

Bekijk de volledige versie : Slotje [GIVE-AWAY] De eerste 3 seizoenen van Downton Abbey op Blu-ray!



Werner
28-12-2015, 19:13
Mijn wereldreizende neef heeft voor mij in Australië de drie eerste seizoenen van Downton Abbey gekocht, omdat daar telkens een exclusieve bonusdisk bij zit die ik als completist wil hebben. De overige schijfjes met de afleveringen zelf zijn voor mij compleet nutteloos omdat ik de Beneluxversies al heb, maar misschien kan ik met de Australische schijven iemand anders hier op het forum een plezier doen, dacht ik. De inhoud is compleet identiek aan de seizoenen hier, behalve dan dat er geen Nederlandse ondertitels op staan, en je je zal moeten behelpen met Engelse (of natuurlijk ook geen) ondertitels. Dus ook de specials Christmas At Downton Abbey en Journey To The Highlands staan er op (wat bij de UK-versie bijvoorbeeld niet het geval is), alsook de extra's die niet exclusief voor Australië zijn. De schijven zijn regio B. Het enige wat ik vraag, is terugbetaling in de verzendkosten. Via Kiala is dat 4,50 voor België of 7,50 voor Nederland.

Wie interesse heeft, mag hier een berichtje achterlaten! First come, first served.

Rogier Burghout
28-12-2015, 19:52
Graag Werner!

Werner
28-12-2015, 20:05
Stuur me even een PB'tje Rogier!

Werner
04-01-2016, 13:00
Blu-rays zijn nog steeds beschikbaar.
(Rogier is van idee veranderd...)

vince curtin
03-02-2016, 12:50
Hoi Werner,

Mag ik ze hebben dan ?

gr, Vince.

Werner
03-02-2016, 14:47
Natuurlijk! Stuur me maar een PB'tje.

Werner
12-09-2019, 18:09
Oeps hier mag al drie jaar lang een slotje op...