PDA

Bekijk de volledige versie : Charmed



Angel
31-10-2002, 16:39
Jippie eindelijk zag ik vandaag op een site van Charmed dat de seizoenen gaan uitkomen op dvd.
Volgend jaar rond februari/maart wordt seizoen 1 gereleased !!

Het wachten wordt toch beloond !!

martin
31-10-2002, 16:48
Nooit van gehoord. :confused:

EVO
31-10-2002, 16:58
Nooit van gehoord. :confused:
in welke kelder woon jij??(6)

martin
31-10-2002, 17:06
in welke kelder woon jij??(6)
huhh een wijnkelder :bier: :bier:

Graven
31-10-2002, 17:11
Nooit van gehoord.

:eek: Iemand kent Charmed niet :eek:
Dat is ongeveer hetzelfde als dat je zegt "Buffy, wie Buffy"

Geintje


3 Heksen
Allyssa Milano, Holly Marie Combs en (afhankelijk van het seizoen) Shannen Doherty/Rose Mcgowan. erg leuk niet in het minste vanwege de cast.
Als je het een keer wil zien Woensdag 21:25 op SBS6


BTW hier is al een thread van ergens bij de regio 2 schijfjes...

Rochan
31-10-2002, 18:22
Jippie eindelijk zag ik vandaag op een site van Charmed dat de seizoenen gaan uitkomen op dvd.
Volgend jaar rond februari/maart wordt seizoen 1 gereleased !!

Het wachten wordt toch beloond !!

Is dit voor R1 of komttie ook in R2 Nl uit?. Ik wil de boxen ook gaan aanschaffen, dus ben wel heel nieuwsgierig, wannneer ze in Nl uitkomen:rolleyes:

Angel
31-10-2002, 18:25
op de site staat dat de eerste release is in the U.S. dus wanneer je ze officieel hier kan krijgen weet ik ook niet. !:(

Rochan
31-10-2002, 18:29
op de site staat dat de eerste release is in the U.S. dus wanneer je ze officieel hier kan krijgen weet ik ook niet. !:(

Dan hoop dat ze hier in NL snel gaan volgen:) Ik vind met Buffy een van de leukste series(y)

Angel
31-10-2002, 20:21
Precies vind ik ook.
Wil de serie van buffy ook nog op dvd hebben maar vind deze nog steeds pittig aan de prijs.
Daarom is de woensdagavond zo'n lekkere tv-avond, buffy, charmed en dan angel. :D

Marco
31-10-2002, 20:53
Nooit van gehoord. :confused: Tja meer een programma voor <kuch> de jongeren </kuch> :rolleyes:

Liefhebbers kennen die desktop image van Alyssa Milano (http://static.thewb.com/downloads/desktops/mermaid/1024x768.jpg) wel. Alyssa herken je vast van Who's The Boss (lang geleden bij de Vara). Deze link (http://static.thewb.com/downloads/desktops/sun1024x768.jpg) leid/lijd je ook naar een wallpaper van deze 3 dames samen met Angel (en nee hij zit niet in Charmed).

Leuk om te weten ;)
Charmed komt van Spelling Television (van Aaron Spelling). En als je die naam nog niks zegt. Zonder hem was er geen Fantasy Island, Starsky and Hutch, Charlie's Angels, "S.W.A.T." The Love Boat, Dynasty, Beverly Hills, 90210, Melrose Place, 7th Heaven & ................Tori Spelling :D



:eek: Iemand kent Charmed niet :eek:
Als je het een keer wil zien Woensdag 21:25 op SBS6Voor iemand die Charmed wel kent, mag je wel de juiste zender geven ;) Oftewel Charmed komt op Net5.

Marco
31-10-2002, 21:03
Ach kan het niet laten ;)

De dames van Charmed: Alyssa Milano, Holly Marie Combs & Rose McGowan.

http://i.cnn.net/v5cache/THEWB/Images/Dynamic/i22/AOL-Exclsv-CH-GL-08_2x3_240.jpg

En hun nieuwe wallpaper heet Magic wears a mask (http://static.thewb.com/downloads/desktops/mask/1024x768.jpg)

Rochan
31-10-2002, 23:06
Precies vind ik ook.
Wil de serie van buffy ook nog op dvd hebben maar vind deze nog steeds pittig aan de prijs.
Daarom is de woensdagavond zo'n lekkere tv-avond, buffy, charmed en dan angel. :D

Ik heb season 1 van Buffy bij MM Roterdam Centrum besteld, daar issie 71 Euro. Nu zag ik dat Season 1 van Buffy bij Splash iets van 53 Euro is. Dit is wel de UK versie maar heeft wel NL subs. Ik wist tot voor kort niet dat de Engelse season 1 Nl subs had, anders had ik ook bij Splash besteld. En je hebt gelijk de woensadg avond is een lekkere tv avond met die 3 series:bier:

Graven
01-11-2002, 06:27
Tja meer een programma voor <kuch> de jongeren </kuch> :rolleyes:

Voor iemand die Charmed wel kent, mag je wel de juiste zender geven ;) Oftewel Charmed komt op Net5.

Zeker zelf ook een <kuch> jongere </kuch>...... :)

En je hebt helemaal gelijk met de zender, probleem is alleen dat die zenders tegenwoordig zoveel op elkaar lijken zpveel op elkaar dat zo nu en dan men zich wel eens vergist. ;)

jeroenenagnes
01-11-2002, 06:53
Ik heb season 1 van Buffy bij MM Roterdam Centrum besteld, daar issie 71 Euro. Nu zag ik dat Season 1 van Buffy bij Splash iets van 53 Euro is. Dit is wel de UK versie maar heeft wel NL subs. Ik wist tot voor kort niet dat de Engelse season 1 Nl subs had, anders had ik ook bij Splash besteld. En je hebt gelijk de woensadg avond is een lekkere tv avond met die 3 series:bier:

Bij DVDSoon ongeveer 25/30 euro.
Weet alleen niet of er NL sub bij zit maar mocht je dat geen bezwaar vinden dan is het een mooi prijsje !


Jeroen & Agnes.

Marco
01-11-2002, 13:04
Zeker zelf ook een <kuch> jongere </kuch>...... :) Het is een eer om "erbij" te horen ;) :D :bier:

Marco
01-11-2002, 13:48
de woensadg avond is een lekkere tv avond met die 3 series:bier: Dat zal vanaf Woensdag(avond) 20 November anders worden.

Net 5: "Vanaf 20 november wordt er op de woensdagavond op de plaats van 'Charmed' de actie/ drama serie 'Alias' uitgezonden. Deze serie begint vanaf aflevering 1."

Buffy en Angel gaan (voorlopig) nog wel door op Net5.

Rochan
01-11-2002, 15:27
Dat zal vanaf Woensdag(avond) 20 November anders worden.

Net 5: "Vanaf 20 november wordt er op de woensdagavond op de plaats van 'Charmed' de actie/ drama serie 'Alias' uitgezonden. Deze serie begint vanaf aflevering 1."

Buffy en Angel gaan (voorlopig) nog wel door op Net5.

Dit is echt slecht nieuws:( :mad: Is dit tijdelijk Marco, dat Charmed verdwijnt, of defintief:rolleyes:

raimond 19
01-11-2002, 15:59
die woensdag avond is altijd fijn,de hele avond series kijken(y)
Favoriet blijft toch buffie
(y)

Sebastiaan
01-11-2002, 16:16
die woensdag avond is altijd fijn,de hele avond series kijken(y)
Favoriet blijft toch buffie
(y)

Helemaal mee eens! Het zijn allemaal leuke series maar Buffy vindt ik toch wel de beste.:)

martin
01-11-2002, 16:29
Kuche kuche ik die al zo onzettend oud is ( 37 ) heeft nooit dat programma gekeken, ik kijk eigenlijk bijna nooit TV, en woensdag avond is mijn DVD avond ( vrouw is dan sporten) dus die wil ik dan nuttig besteden door een lekkere film op tezetten.
Nu moet ik wel toegeven dat die drie dames me avond ook wel nuttig kan laten besteden, daar ben ik dus nog niet te oud voor :D

Rochan
01-11-2002, 17:53
die woensdag avond is altijd fijn,de hele avond series kijken(y)
Favoriet blijft toch buffie
(y)
Ben ik mee eens, ik volgde helemaal geen series, maar de woensdag avond, heeft daar toch wel verandering ingebracht. Buffy en Charmed zijn mijn favorieten. En 24 op de dinsdag volg ik trouwens ook:D

Judge Drek
01-11-2002, 19:25
Buffy is still number 1 voor mij, al moet ik zeggen dat Angel steeds interesanter aan het worden is. De humor is weer terug en het verhaal is gewoon zeer interesant. En dat mis ik dit seizoen een beetje bij Buffy. Het is allemaal een beetje soap-achtig.

En Charmed...neem het altijd op, maar vergeet het altijd te kijken.

Marco
01-11-2002, 19:27
Dit is echt slecht nieuws:( :mad: Is dit tijdelijk Marco, dat Charmed verdwijnt, of defintief:rolleyes: Is tijdelijk. Seizoen 4 loopt af bij ons. In Amerika zijn ze al begonnen met het 5e seizoen (dus nieuwe episodes), en Nederland kan niet "voorlopen" op Amerika. Vandaar dat het stopt.

Graven
01-11-2002, 19:52
Nederland kan niet "voorlopen" op Amerika.

Zou toch leuk zijn als we een keer een beetje gelijk liepen met dit soort dingen, maar ja, zucht:(

Marco
01-11-2002, 19:55
Ik kijk eigenlijk bijna nooit TV, Dus als het goed is, ken je ook niet 24. Das meteen ook de verklaring waarom je Band Of Brothers (nog) niet kent.



en woensdag avond is mijn DVD avond ( vrouw is dan sporten) dus die wil ik dan nuttig besteden door een lekkere film op tezetten.Zoals je weet (I presume), zijn enkele seizoenen van Buffy en Angel uit op DVD. En aangezien Charmed ook op dat wonderschijfje gaat "verschijnen" zou je zelf voor Net 5 kunnen spelen ;) zonder wasmiddelen met vleugels reclame.



Nu moet ik wel toegeven dat die drie dames me avond ook wel nuttig kan laten besteden, daar ben ik dus nog niet te oud voor :D Hmm, laat ik het zo maar zeggen. De duvel is oud :D

Rochan
01-11-2002, 21:06
Is tijdelijk. Seizoen 4 loopt af bij ons. In Amerika zijn ze al begonnen met het 5e seizoen (dus nieuwe episodes), en Nederland kan niet "voorlopen" op Amerika. Vandaar dat het stopt.
Dat is dan weer goed nieuws. Ben iedergeval blij dat het nog verder gaat. Nog bedankt voor de info Marco:bier:

En ik zie reikhalzend uit naar de boxen van de serie :cool:

Steven Maas
15-03-2004, 09:29
Jippie eindelijk zag ik vandaag op een site van Charmed dat de seizoenen gaan uitkomen op dvd.
Volgend jaar rond februari/maart wordt seizoen 1 gereleased !!

Het wachten wordt toch beloond !!Maart 2003 zou seizoen 1 gereleased worden... ik vraag me af waar ze dan te koop zijn. :P :confused:

Robbie25jr
21-04-2004, 00:29
Jippie eindelijk zag ik vandaag op een site van Charmed dat de seizoenen gaan uitkomen op dvd.
Volgend jaar rond februari/maart wordt seizoen 1 gereleased !!

Het wachten wordt toch beloond !!Maart 2003 zou seizoen 1 gereleased worden... ik vraag me af waar ze dan te koop zijn. :P :confused: We zijn nu meer dan een jaar verder, en nog niks.Helaas. :(

Nancy
21-04-2004, 12:46
Ik zat er toevallig van de week aan te denken,
wanneer er een box van Charmed zou komen, dit is ook mijn favoriete serie, helaas mis ik vaak veel afleveringen omdat ik dan moet werken, en ik vergeet altijd alles op te nemen, koop hem gelijk dus als de box ik nl uitkomt. Hoop dat ie er een beetje leuk uit komt te zien.