PDA

Bekijk de volledige versie : Bridge, The - Seizoen 3 (Blu-ray)



Ludo Keeris
04-01-2016, 07:08
Bridge, The - Seizoen 3 (Blu-ray)

Saga Norén moet weer aan de slag na een aantal bizarre moorden in Malmö.

Lees dit artikel (http://dvd.nl/recensies/5366/bridge-the-seizoen-3/blu-ray/)

Werner
04-01-2016, 10:26
Het tweede seizoen was inderdaad beter, maar dit derde is zeker niet slecht te noemen. Misschien interessant om aan te halen is dat Saga Noréns personage niet zomaar 'algemeen' aan autisme lijdt, maar meer specifiek aan het syndroom van Asperger - wat Sofia Helin tot in de kleinste details heeft bestudeerd voor haar rol.

WaymannDirector
04-01-2016, 11:06
Ondanks dat de brug in seizoen 3 zelf op de achtergrond alles en iedereen in de gaten houdt en voor sfeer zorgt, vond ik het toch wel een leuke verassing dat de laatste acte zich verplaatste naar het verlaten eiland bij de brug. Die shots waar ze over het eiland lopen zijn prachtig.

jeanreno
04-01-2016, 14:28
Had het niet verwacht maar ik vond het 3e seizoen toch weer boeiend. Korte technische vraag: heeft nog iemand last van "posterisatie" als de begin credits overgaan in een donkerblauw beeld zijn bij mij de overgangen niet echt vloeiend te noemen.

jurgen42u
04-01-2016, 18:11
Prachtig seizoen alweer. We zitten op dit moment aan aflvering 6 of 7.
Toch is seizoen 1 nog altijd het beste seizoen.
Ondanks dat het nieuwe er toch al af is, blijft het geheel telkens opnieuw boeien.
Zeer interessant figuur die Saga. Ik begin steeds meer en meer haar acties/reacties te begrijpen.
Hopend op nog een 4e seizoen!