PDA

Bekijk de volledige versie : Hateful Eight, The (Bioscoop)



Ludo Keeris
06-01-2016, 23:04
Hateful Eight, The (Bioscoop)

Quentin Tarantino's ode aan de spaghetti-western, opgenomen in prachtig 70-mm formaat.

Lees dit artikel (http://dvd.nl/recensies/5367/hateful-eight-the/bioscoop/)

Chris W
09-01-2016, 08:03
Zoals de review zegt. Als film prima/voldoende, als tarantino matig. Muziek was een genot om Ennio weer eens te horen in een western thema. Roth leek idd erg op Waltz. Voor mij had Walton Goggins wel meer screentime mogen hebben. Vind S.L.Jackson inmiddels een beetje overrated aan het worden.

Pastichio Rocker
10-01-2016, 02:59
Prima film die qua stijl en geweld meer in lijn ligt met Jackie Brown. Geen last gehad van de lange speelduur, de tijd vloog voorbij. Goed geacteerd. Walton Goggins was hilarisch als domme hillbilly. Ik denk niet dat Tim Roth bewust Christoph Waltz probeerde na te doen, maar dat dit gewoon de kenmerkende schrijfstijl en directie van Tarantino is. Zou trouwens ook niet weten waarom een acteerkanon als Roth iemand zou moeten na-apen... Ook grappig: enkele muzikale themes van Morricone komen uit het archief van zijn score voor The Thing, waar The Hateful Eight wel wat raakvlakken mee heeft (Kurt Russell, één locatie, sneeuw, paranoia).

Chris W
10-01-2016, 06:01
Denk dat dat hele Waltz verhaal er een beetje mee te maken heeft met t karakter wat hij in de vorige Tarantino heeft neergezet. Ik had in eerste instantie nieteens door dat t Waltz niet was...

Schobbejak
23-01-2016, 19:37
Zoals de review zegt. Als film prima/voldoende, als tarantino matig. Muziek was een genot om Ennio weer eens te horen in een western thema. Roth leek idd erg op Waltz. Voor mij had Walton Goggins wel meer screentime mogen hebben. Vind S.L.Jackson inmiddels een beetje overrated aan het worden.

Precies, maar dan ook echt precies mijn gedachten! Amen! Oh nee, wacht even. Walton Goggins irriteerde me al op het moment dat hij in de verte met zijn armen zwaaide.