PDA

Bekijk de volledige versie : The Others (spoiler)



mjlfadriaans
01-11-2002, 02:03
Hi,

Ik heb hem net gezien .... afgezien van het beeldprobleempje (zie thread Regio 2 forum) een erg goeie film.

*Spoiler Alert*

Ik vind zelf dat ze de 'waarheid' beter verstopt hadden dan bij Sixth Sense, het lampje ging bij mij in ieder geval erg laat pas branden .... en dan hebben de filmmakers het volgens mij goed voor elkaar.

Dat bij Sixth Sense zal ik voor mezelf wel nooit weten, aangezien ik in het begin een beetje afgeleid was in de bios .... dus ik maar aan de mensen met wie ik was vragen, is dit nu ervoor of erna .... wat stond er nu net in beeld (stond 'Next Fall', nooit gezien dus) .... niemand kon antwoord geven, dus allemaal zaten we telkens een beetje verbaasd te kijken over wanneer dit zich nu eigenlijk afspeelde .... ik dacht dus eerst dat het jongetje diegene was die hem had neergeschoten .... klinkt allemaal vreemd, maar dat heb je als je een heel belangrijk stuk niet gezien hebt.

In deze film hebben ze het in ieder geval goed verborgen gehouden. Achteraf kun je alles nagaan, maar als je er de eerste keer intrapt, hebben ze echt hun werk goed gedaan. Acteerwerk was ook erg goed.

Bij die vader vroeg ik me wel af .... wassie nu dood of niet .... vreemd genoeg .... want er was iets vreemds aan hem. Erg goeie film in ieder geval.

Marco

Edwin V
01-11-2002, 06:34
Ik vind zelf dat ze de 'waarheid' beter verstopt hadden dan bij Sixth Sense, het lampje ging bij mij in ieder geval erg laat pas branden .... en dan hebben de filmmakers het volgens mij goed voor elkaar.Bij mij was het juist andersom. Bij deze film had ik in het begin al een vermoeden en halverwege de film wist ik het zeker. Verrast was ik dus allerminst. Misschien komt dit doordat de laatste paar jaar meer verrassende films zijn gemaakt zodat je met alles rekening gaat houden. Desalniettemin een hele goede film.

Dave
01-11-2002, 07:05
Bij mij was het juist andersom. Bij deze film had ik in het begin al een vermoeden en halverwege de film wist ik het zeker. Verrast was ik dus allerminst. Misschien komt dit doordat de laatste paar jaar meer verrassende films zijn gemaakt zodat je met alles rekening gaat houden. Desalniettemin een hele goede film.

Vond ik ook, ik denk zelf dat het kwam door het feit dat alles elkaar zo snel opvolgde, ze hebben niet de tijd genomen om het verhaal uit te werken, hadden ze dit wel gedaan dan was het waarschijnlijk wel wat beter verstopt geweest.

Over de Sixth Sence ook deze vond ik verspelbaar, mede door de hype eromheen wist je al wat je stond te wachten verder vind ik het beide wel mooie films maar dan The Sixth Sence toch wel mooier dan The Others ;)

Rochan
01-11-2002, 18:03
Ik moet eerlijk toegeven, dat ik het plot toch niet gelijk door had. :) Ik vond het een heel goede film. Vooral het acteerwerk van Nicole vond ik echt top(y) En ik vond dat de spanning in de film heel goed werd opgebouwd(y)

rkrijger
12-11-2005, 10:48
Ik had het pas door toen het verteld werd... Goeie film! Alleen vond ik de rol van het huispersoneel een beetje vraag "wat was nou hun motivatie"...

Gisteren gezien!

Paul_Knoop
13-11-2005, 17:40
ik had het pas door toen die kast door die oma werd opengetrokken ( sprong ook half uit mijn bioscoopstoel toen.. ) maar ik heb gelukkig de gave dat ik me voor een film helemaal afsluit en niet ga proberen de film te ontcijferen .. ik laat het lekker op me afkomen . . ik ken mensen die om de 5 minuten gaan roepen : ow en dan komt denk ik dat en dan gebeurt zoiets en dan word het einde zo ..

heeeeel irritant :evil:

rientio
14-11-2005, 18:04
Ik had het ook pas door toen het verhuld werd, echt ineens een hele plotwending....heerlijk 8)

Martijn Beunk
14-11-2005, 18:14
Ik had het ook pas door toen het verhuld werd, echt ineens een hele plotwending....heerlijk 8)

Ik ook.....fantastisch :shock: