PDA

Bekijk de volledige versie : Game of Thrones - Seizoen 5 (Blu-ray)



Ludo Keeris
14-03-2016, 00:04
Game of Thrones - Seizoen 5 (Blu-ray)

De diverse pionnen zoeken hun nieuwe posities op het schaakbord van Westeros.

Lees dit artikel (http://dvd.nl/recensies/5403/game-of-thrones-seizoen-5/blu-ray/)

rogue
15-03-2016, 15:51
Misschien nog aardig om te weten dat A Day in the Life voorafgaand aan de uitzending van seizoen 5 is getoond bij HBO. Hoe spoiler gevoelig dat uiteindelijk was, mag iedereen voor zich bepalen.

Chris W
15-03-2016, 21:14
Heb op mn plasma geen last van doffe zwart scenes... Prachtig gedetaileerde scenes hoor!

Ludo Keeris
15-03-2016, 22:26
Heb op mn plasma geen last van doffe zwart scenes... Prachtig gedetaileerde scenes hoor!

De scènes in het House of Black and White bijvoorbeeld. Of kijk eens naar het 4e screenshot in de rechter kolom. Ik vind dat niet echt sprankelend en gedetailleerd beeld...

Chris W
16-03-2016, 00:57
Ik snap wat je bedoelt, maar ik ervaar t niet anders dan andere seizoenen op mijn tv.

1 ding wat mij wel opvalt met dit seizoen, ELKE buiten scene is het bewolkt. Dus zelfs de buiten scenes stralen niet zo als de voorgaande seizoenen. Dus misschien is t een keuze van die binnen scenes ipv een transfer fout ofzo.

Werner
16-03-2016, 07:29
1 ding wat mij wel opvalt met dit seizoen, ELKE buiten scene is het bewolkt. Dus zelfs de buiten scenes stralen niet zo als de voorgaande seizoenen.

Ik weet niet of je dat al weet, maar Winter is coming!

Chris W
16-03-2016, 17:50
Ik weet niet of je dat al weet, maar Winter is coming!

Haha, neej echt?! :P

DVDProfilersFilmgek
19-03-2016, 08:13
De scènes in het House of Black and White bijvoorbeeld. Of kijk eens naar het 4e screenshot in de rechter kolom. Ik vind dat niet echt sprankelend en gedetailleerd beeld...

Ik denk dat ik wel begrijp wat je bedoeld, vond de eerste 5 afleveringen in hun geheel wat minder sprankelend
op beeld gebied, halverwege gestopt om seizoen 5 niet in 1x op te schransen;), en verder gegaan met de
tv serie van Stargate Atlantis op DVD en toen had ik iets van holy shit, dat knettert toch wel even meer, al is dat
op gebied van detail natuurlijk niet te vergelijken. Game of Thrones heeft meer een film beeld, beetje lastig
onder woorden te brengen, beeld dat wat "rustiger" over komt..... het ziet er allemaal heel serieus uit.


De hoeveelheid erotiek is bijvoorbeeld nog verder teruggebracht tot een incidenteel bloot moment

Mmm, zeker last gehad van wat wegduttertjes;) of het valt gewoon niet meer op in deze serie....:lol:

DVDProfilersFilmgek
19-03-2016, 08:21
Zit me nu te bedenken....... zou het soms een beetje ironisch bedoeld zijn geweest:confused: