PDA

Bekijk de volledige versie : 2 DVD's tegelijk!



RobW
29-09-2001, 16:59
Ik heb van de week iets raars meegemaakt.
Ik had net Starship Troopers SE gekocht, en ik dacht, ik kijk effe hoe de menu's zijn en of die het goed deed (hij is namelijk een kado voor kerst).
Dus ik dacht, effe kijke, stop hem erin, en een raar geluid uit mijn speler. Doe de speler open, haal de disc eruit en wat blijkt: er zat nog een disc in, dus er lagen er 2 op elkaar. Lomp!
Ik dacht, effe checken, maar heb niet de film gezien. Ik ben snel alle chapters doorgelopen, dus telken op Skip drukken, en alle tracks deden het. Maar kan iemand mij vertellen of er nog andere rare gevolgen kunnen zijn voor de film, bv. blijven hangen?
Ik zag geen krassen. Alvast bedankt.
RW

martin
29-09-2001, 18:12
zaten er 2 schijfjes in het doosje op elkaar ??
als er geen beschadigingen op zitten zal je er geen problemen mee hebben.

RobW
29-09-2001, 18:44
Nee, er zat er nog een in mijn dvd-speler.
De speler stond tijdelijk op een andere plek, maar daar kan ik de lade niet zien. In mij opwinding vergat ik om te controleren en zodoende lager er 2 op elkaar toen ik mijn spler-lade dicht deed.
RW

Koen Koene
29-09-2001, 20:47
Maar het kan nog gekker:

Het was een zonnige dag en ik besloot maar weer eens een DVD-tje te gaan bekijken (het leven van een recensent is zwaar ;) ). Dus ik open de lade van de speler, stop de DVD erin en doe de lade weer dicht. Vervolgens hoor ik allerlei vreemdsoortige geluiden uit de speler komen. Gekras, gezoem en gekraak deden mij het ergste vermoeden... En ja hoor, de speler ging niet meer open. Maar gelukkig bestaat er zoiets als garantie. Dus: terug naar de leverancier. Drie dagen later de speler weer opgehaald, bleek dat er een DVD in het apparaat was blijven hangen!!! Let wel: de lade was leeg toen ik er de DVD instopte! Op een of andere manier was de eerste DVD dus door het apparaat "opgegeten". Gelukkig hebben beide DVD's Het Incident overleefd. Het schijfje wat er als tweede bij was gekomen had enkele krasjes, maar speelde nog wel correct af.

Dus vanaf nu haal ik de DVD's na het kijken meteen uit de speler! :D

Wurzel
29-09-2001, 22:42
Met double layer bedoelen ze dat er twee lagen op één schijfje staan, niet dat je er twee schijfjes in moet stoppen. :D
(tell me if I'm wrong)

Marco
29-09-2001, 23:03
Dus vanaf nu haal ik de DVD's na het kijken meteen uit de speler! :D
Dat lijkt me gewoon de normaalste zaak van de wereld. Altijd na het kijken, DVD eruit. Ik laat geen enkele DVD erin liggen als ik mijn DVD speler uit gaat zetten. En dat deed ik ook niet bij mijn CD, MD, LP, cassette.

Nathan Strik
30-09-2001, 02:22
Gaaf, dit ga ik ook proberen. Even kijken of je dan twee films door elkaar kunt kijken... lijkt me geinig om tegelijkertijd Cast Away en Independence Day te kijken; dan krijg je Tom Hanks op een onbewoond eiland dat aan flarden geschoten wordt door aliens en dat hij de hele tijd praat met zijn ingebeelde vriendje Wil(son) Smith..................... :D :D :D :D

............ik ga maar naar bed..............................................

B-Molson
30-09-2001, 10:11
Damn, dat lijkt me best een gave film... Acteer prestaties van wilson staan toch ongeveer gelijk aan die van Wil S. :D

Groeten
B-Molson

www.filmbuster.nl

Nathan Strik
30-09-2001, 13:07
Ja, maar Wilson is grappiger.


Acteer prestaties van wilson staan toch ongeveer gelijk aan die van Wil S. :D

Kees Hoekerd
28-04-2004, 16:40
Het is ook niet erg slim om niet eerst te kijken of er nog een dvd in zit... :?

Harry stadman
28-04-2004, 16:51
Hoe kun je in godsnaam over het hoofd zien of er nu wel of niet een dvd in de lade ligt. Je moet toch echt wel een dvd in de lade stoppen voordat je hem kunt afspelen en dan MOET je toch zien dat er nog een andere dvd in de lade zit! :shock: