PDA

Bekijk de volledige versie : Leviathan



Kasper P.
02-11-2002, 20:15
Ik heb pas geleden de belgisch/franse R2 " import" dvd van Leviathan gekocht en de film gekeken. Ik vindt het echt een goede film met met zeer mooie special effecten. Wat vinden jullie van deze film?

Dennis Kuijper
03-11-2002, 13:16
is wel een leuke fim ja,het zelfde geld voor Deep Star Six,maar het blyven natuurlyk wel rip offs van The Abyss

Gerrit
03-11-2002, 14:56
is wel een leuke fim ja,het zelfde geld voor Deep Star Six,maar het blyven natuurlyk wel rip offs van The Abyss Deep Star Six? Toevallig gebaseerd op het boek (Deep Six) van Jack McDevitt?

Dennis Kuijper
03-11-2002, 15:00
dat weet ik niet,de dvd deep star six is er wel voor import verkrygbaar by ro-disc

Daniƫl van Zanten
07-11-2002, 23:30
The Abyss is kwa verhaal natuurlijk veel beter als Leviathan en Deep Star Six.

Alleen ik vind The Abyss op het eind een beetje te braaf worden.

Als ik moet kiezen tussen Leviathan en Deep Star Six,dan vind ik Deep Star Six toch wel "beter".

Kasper P.
08-11-2002, 06:51
The Abyss is kwa verhaal natuurlijk veel beter als Leviathan en Deep Star Six.

Alleen ik vind The Abyss op het eind een beetje te braaf worden.

Als ik moet kiezen tussen Leviathan en Deep Star Six,dan vind ik Deep Star Six toch wel "beter". Mwah dan vind ik Leviathan in kwalitatief opzicht veel beter ..... het is een echte productie dan vind ik Deep Star Six zo knullig. Ook kwa script. Ik heb The Abyss nog nooit gezien, maar k hoop hem vandaag of morgen met de post binnen te krijgen. Overigens de dvd van Leviathan kost rond de 7,50 in belgie => Breedbeeld, Dolby Surround 2.0, Nederlandse en Franse subs, en Engels en Frans gesproken....... voor het geld een aanrader!

Kasper P.
20-03-2003, 20:55
Net nog eens gekeken blijft goed! Vooral het camerawerk! :P