PDA

Bekijk de volledige versie : Stallone fans opgelet. Waar blijft de nederlandse release va



Danny Frolich
02-11-2002, 21:11
Ik als stallone fan heb bijna alle films op DVD behalve de Rambo triology. Iemand van Raf zei me laatst dat de rechten bij RCV liggen maar waarom laat het dan zolang op zich wachten?

Johan van den D.
02-11-2002, 21:22
ik denk zelf eigenlijk dat deze nooit gaat komen eerlijk gezegt
anders had ie er toch al moeten zijn lijk me of zijn er die andere berichten hebben gehoort ergens

Edwin vd Zwaard
02-11-2002, 22:03
ik denk zelf eigenlijk dat deze nooit gaat komen eerlijk gezegt
anders had ie er toch al moeten zijn lijk me of zijn er die andere berichten hebben gehoort ergens

Ik ben al wel de UK import box tegen gekomen.. (zonder NL subs helaas)

http://www.playserver3.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=88040

De box kost zoals je ziet bij Play.com ongeveer 65 euro.. Meestal laat een NL release niet zo heel lang op zich wachten als de UK release er al is...

Groeten
Edwin

Harry B.
02-11-2002, 22:13
Iemand van Raf zei me laatst dat de rechten bij RCV liggen

Dus als ie nog gereleased wordt is het nog maar afwachten of het een beetje fatsoenlijke release is, RCV kennende.

Als het je alleen om de films zelf gaat (niet extra's) dan zou ik de box bij play.com bestellen (als je geen bezwaar hebt tegen het ontbreken van ondertiteling)

Kasper P.
02-11-2002, 22:27
Mwah rambo zijn toch niet echte dialoog films :D Dus ik denk dat ik ze in december meeneem uit London......:) of via play

Dave
03-11-2002, 09:13
Tja, dan ga ik ook liever voor de import, porbeer RCV voortaan te mijden, zij kunnen echt een DVD gewoon niet normaal uitbrengen... (op T2 na dan)

Danny Frolich
04-11-2002, 00:48
Ik als stallone fan heb bijna alle films op DVD behalve de Rambo triology. Iemand van Raf zei me laatst dat de rechten bij RCV liggen maar waarom laat het dan zolang op zich wachten? "i'm your worst nightmare"