PDA

Bekijk de volledige versie : Nirvana / Counting Crows



VdB
03-11-2002, 15:05
Zijn er eigenlijk al DVD's i.v.m. Nirvana op R2 uitgebracht?
Of weet iemand al iets over toekomstplannen over releases ivm
Nirvana op DVD? Dit wordt volgens mij toch stillaan tijd.

Nog eenzelfde vraag over DVD's ivm Counting Crows op R2,
iemand daar al info over ?

Richard B.
03-11-2002, 17:36
Van Counting Crows weet ik zeker dat er nog niets op dvd is uitgebracht (heb daar zelf al eens naar gezocht namelijk) maar van Nirvana is volgens mij al wel iets uit. Kan er alleen niets over terugvinden via Google.

Steven Maas
03-11-2002, 21:09
Van Nirvana weet ik alleen dat er een documentaire uit is. Die gaat voornamelijk over het leven en de dood van Kurt Cobain. Je kunt eventueel eens in mijn profiler (http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=moodsurfer) kijken.
De DVD heet Kurt and Courtney.
Of de muziek dvd 'Nirvana' uitgebracht is durf ik niet te zeggen. (Hier zal het je wel om gaan, neem ik aan.)

Jaded
03-11-2002, 23:18
Een Nirvana dvd met al de videoclips, de drie studioalbums, verschillende b-sides, behind the scenes stuff ... en zeker ook het integrale Unplugged concert zou niet mis zijn!!

BLACKENED
04-11-2002, 07:18
.... maar die is/zijn er helaas (nog) niet !

Hopen dat er zo snel mogelijk 1 komt....

Jasper 00022
04-11-2002, 13:10
In verband met ruzies tussen de vrouw van kurt en de overige nirvana-leden is er een tijd niks uitgebracht van nirvana.
Nu de "nieuwe" single is uitgebracht en er een nirvana-box uitkomt lijkt het me zeer goed mogelijk dat er een dvd komt.
Hopen maar.....

franq
31-03-2005, 11:43
Hmmm....

de box is uit (en in bezit) maar op de dvd die daarbij zit erg weinig materiaal, voornamelijk amateur opnames van oefensessies en kleine optredens. Géén videoclips (op een na geloof ik), géén grote optredens, géén documentaires..... :cry:

Nog steeds de moeite waard om de box aan te schaffen als je echt fan bent. Het bestaat bijna uitsluitend uit onuitgebracht materiaal of uitgebracht materiaal in een ander 'jasje' en de geluidskwaliteit is daarom ook vaak ronduit belabberd, maar dat heeft in dit geval wel zn charme...

De dvd valt dus tegen en ik wilde hierbij nog ff vragen of er misschien lui zijn die inmiddels al iets hebben gehoord over een nieuwe nirvana dvd (behalve de nevermind DVD want dat is een 'making of' DVD met interviews en géén optredens / clips etc). Ik snap echt niet waarom er niet een DVD is van de 'MTV Unplugged' sessie of van een van de verschillende optredens ... :cry:

Anybody???

sliver
31-03-2005, 13:52
Voor zover ik weet bestaat er een video getiteld 'Tonight Live Sold Out' met allerlei live optredens en naar verluidt wat interviews, deze schijnt ook op R1 uit te zijn gebracht dus mogelijk later ook op R2. Verder staat er in de folder van de Intertoys en de blokker (geen gein 8) ) soms wel een semi-docuachtig iets wat de band schijnt te behandelen. Meestal voor amar iets van 2 a 3 euro. Dit is niet de al eerder genoemde docu die ervoor pleit dat ome Kurt is vermoord door zn vrouw.

Ben het er wel mee eens dat dat MTV unplugged concert nu eindelijk eens (net als dat van Alice in Chains) wordt uitgebracht op dvd. :roll:

8t88
31-03-2005, 14:24
Voor zover ik weet bestaat er een video getiteld 'Tonight Live Sold Out' met allerlei live optredens en naar verluidt wat interviews, deze schijnt ook op R1 uit te zijn gebracht dus mogelijk later ook op R2. Verder staat er in de folder van de Intertoys en de blokker (geen gein 8) ) soms wel een semi-docuachtig iets wat de band schijnt te behandelen. Meestal voor amar iets van 2 a 3 euro. Dit is niet de al eerder genoemde docu die ervoor pleit dat ome Kurt is vermoord door zn vrouw.

Ben het er wel mee eens dat dat MTV unplugged concert nu eindelijk eens (net als dat van Alice in Chains) wordt uitgebracht op dvd. :roll:

'Tonight Live Sold Out' bestaat inderdaad op DVD maar dat is zo'n 'vage' Braziliaanse DVD waarvan niemand weet of ze nou nep zijn of niet... (kwaliteit is wel goed)

Het blijft wachten op een fatsoenlijk concert, tot die tijd moeten we het doen met Braziliaans/Ebay DVDtjes.

Elessar
31-03-2005, 15:04
Voor zover ik weet bestaat er een video getiteld 'Tonight Live Sold Out' met allerlei live optredens en naar verluidt wat interviews, deze schijnt ook op R1 uit te zijn gebracht dus mogelijk later ook op R2. Verder staat er in de folder van de Intertoys en de blokker (geen gein 8) ) soms wel een semi-docuachtig iets wat de band schijnt te behandelen. Meestal voor amar iets van 2 a 3 euro. Dit is niet de al eerder genoemde docu die ervoor pleit dat ome Kurt is vermoord door zn vrouw.

Ben het er wel mee eens dat dat MTV unplugged concert nu eindelijk eens (net als dat van Alice in Chains) wordt uitgebracht op dvd. :roll:

'Tonight Live Sold Out' bestaat inderdaad op DVD maar dat is zo'n 'vage' Braziliaanse DVD waarvan niemand weet of ze nou nep zijn of niet... (kwaliteit is wel goed)

Het blijft wachten op een fatsoenlijk concert, tot die tijd moeten we het doen met Braziliaans/Ebay DVDtjes.

Ik heb Live! Tonight Sold Out en hij is wel leuk, maar wel je kunt wel zien dat t geen officiele release is.
De box heb ik ook in mn bezit maar de dvd is inderdaad niet echt superboeiend.

franq
04-04-2005, 19:43
Inmiddels heb ik de Nevermind DVD binnen.

Leuk als aanvulling voor je Nirvana verzameling, er zitten een aantal gave scenes in die zeker de moeite waard zijn, maar veel stelt het niet voor. Het is een drie kwartier durende documentaire over het maken van het album en de ontwikkeling die de band maakte gedurende die periode. Interviews met Krist, Dave, de producers van SUBPOP en DGC (van een aantal nummers wordt getoont hoe ze tot stand kwamen), wat journalisten en de auteur van de biografie van Kurt. Verder nog "bonus" materiaal in de vorm van aanvullende stukjes interview over wat andere onderwerpen, het maken van de videoclip van 'Smells Like....' en de videoclip van 'Polly' in zijn geheel.

Thats all. Niet bijster veel dus. Maar de verzamelaar zal m niet laten liggen....