PDA

Bekijk de volledige versie : Komt er nog een nieuwe alien part 5 ?



florijn
03-11-2002, 23:51
Een van mijn favoriete boxen is de Alien saga.
Ik heb alle delen al zo veel keren gezien dat ik wel toe ben
aan een nieuw deel.
Is er iets bekend bij iemand?
Groet florijn.

Lex v/d Moolen
04-11-2002, 00:40
Ik heb geruchten gelezen over een Alien vs Predator film, maar meer dan geruchten is er dan ook niet bekend.

Jeroen Driessen
04-11-2002, 09:34
Het is zeer waarschijnlijk dat er een (nu definitief??) laatste deel komt van Alien. Houd deze (http://www.countingdown.com/movies/alien5/) link maar eens in de gaten. Schijnt dat Ridley Scott kandidaat is om hem te maken, wat erg goed nieuws is. Wordt het tenminste een erg mooie afsluiter. Of het verhaal ook zinvol wordt is altijd maar afwachten uiteraard...

Heb ook wel zin in een laatste Alien die de serie een waardige afsluiter geeft :cool:

Johan van den D.
04-11-2002, 17:27
ben benieuwd
als het een mooie afsluiter is dan juich ik het wel toe
heb zelf die box ook dus het zou wel leuk zijn als deze er kwam en dan inderdaad wel het liefst met ridley scott in de hoofdrol

Hans Bergshoeff
04-11-2002, 19:21
........en dan inderdaad wel het liefst met ridley scott in de hoofdrol

Ridley Scott is de director. Mag het met Sigourney Weaver in de hoofdrol?


Grt

Hans

Johan van den D.
04-11-2002, 21:24
Ridley Scott is de director. Mag het met Sigourney Weaver in de hoofdrol?B]
klopt, mijn fout
bedankt voor de correctie

florijn
04-11-2002, 22:45
Jeroen, bedankt voor de link.
Laten we hopen dat een eventueel vervolg
in de stijl zal zijn van Alien en aliens maar dan voorzien van de huidige technieken.
Groet florijn.
PS welke van de 4 films is jullie favoriet?

T. van Keeken
09-11-2002, 22:15
He, maar dat is belachelijk! Dat kunnen ze niet maken! Dit menen ze niet! Waarom, waarom, waarom????? Dit is gewoonweg onmenselijk! Barbaars!


.........waarom?.........


.............deel vijf past niet in de box.....................



(favo: Aliens)

rkrijger
21-07-2004, 22:50
De link bestaat niet meer. Gisteren Alien iV weer eens gezien. Toch wel lachu hoor...

Emporio
22-07-2004, 15:30
Laat dat 5e deel maar komen...

Favo: Alien 4

Jurgen V
22-07-2004, 15:36
Als aliens vs predator flopt dan komt er een deel 3 van predator en een deel 5 van alien. Zit er persoonlijk niet zo op te wachten.

mark t
23-07-2004, 17:54
Als aliens vs predator flopt dan komt er een deel 3 van predator en een deel 5 van alien. Zit er persoonlijk niet zo op te wachten.De geruchten van een hele tijd terug wijzen juist op het tegendeel. De filmmaatschappij wil eventueel aan volgende delen van Predator en/of Alien beginnen als blijkt dat er een markt voor is -d.w.z. als Alien versus Predator aanslaat.
Overigens denk ik niet dat die link nu nog heiligmakend is voor de producenten. De geruchten dat zowel Ridley Scott als Sigourney Weaver wel in zijn voor een Alien 5 duiken met enige regelmaat op.

mark t
23-07-2004, 17:55
Favo: Alien 4 :shock: Ieder z'n eigen smaak, maar volgens mij ben je een extreme uitzondering.

The Scratcher
23-07-2004, 22:27
Omdat dat ene topic gesloten is onderstaand bericht maar effe ge-copy/paste. 8)
-----------------------------------------------------------------------------

Er is weer een kleine publicatie verschenen over deze film, niks echt nieuws maar toch leuk om effe te lezen. Nu wordt Ridley Scott weer genoemd als regisseur en is er van Cameron niks meer te horen. Ik denk dat beide heren wel een goede job zullen leveren omtrent een goede waardige en definitieve afsluiter van de serie. Mij maakt het niet zoveel uit wie de klus gaat klaren (als het er uberhaupt nog van komt) zolang het maar één van beide heren is alhoewel m`n voorkeur toch licht naar Cameron uitgaat. Hopelijk gaat deze film er uiteindelijk wel komen en kunnen we nog één keer genieten van Ripley vs The Queen Bitch!

Weaver denkt aan Alien 5

Gepubliceerd op donderdag 22 juli 2004

Als het aan Sigourney Weaver moet Alien 5 gemaakt worden en om de aliens voor eens en voor altijd uit de weg ruimen.
In een interview met Sci-Fi Wire heeft Sigourney Weaver gezegd dat ze bereid is nog één Alien film te maken als er daarmee voorgoed een einde komt aan de serie. In nauw overleg met Ridley Scott (die het origineel maakte en er tevens over denkt een nieuwe Alien te maken) heeft ze besloten om Alien 5 te maken als Ripley terug kan keren naar de originele planeet en de aliens voorgoed uit de weg kan ruimen.

Toen Weaver werd gevraagd of ze opnieuw in de huid van Ripley wilde kruipen voor het geld of de eer, zei ze dat ze benieuwd is naar een nieuw Alien avontuur, als de integriteit van de film niet in het gedrang komt. Om die reden stierf haar karakter ook in Alien 3: ze wist dat de studio Alien vs. Predator wilde maken en met die al te gemakkelijke melkkoe wilde ze niets te maken hebben.

Een andere reden dat Weaver een laatste Alien zou willen maken is dat de serie voor haar gevoel niet op een goede manier voltooid is. Overigens is nog niets officieel. Zowel regisseur Ridley Scott als Sigourney Weaver spelen met ideeën voor Alien 5, maar of de film er uiteindelijk ook werkelijk zal komen is nog niet zeker.

http://www.planet.nl/upload_mm/b/d/6/1979133993_1999995980_aliens_337x253_20thcenturyfo x.jpg

Bron:Planet.nl (http://www.planet.nl/planet/show/id=75051/contentid=492766/sc=0f8966)

Richard B.
23-07-2004, 23:03
Komt er nog een nieuwe alien part 5 ?
Ik heb de 'oude' Alien part 5 nog niet eens gezien... :P

martini
24-07-2004, 15:00
De alien saga is al helemaal uitgemolken, het zou zonde zijn om nog een deel 5 te gaan maken.

Ik ga zeker wel naar de bios voor Alien vs. Predator. Heb net de trailer gezien en het ziet er erg goed uit.

Marty
27-07-2004, 00:32
Alien is net als bijna elke andere reeks films.
Over the top. Deel 4 vond ik helemaal niets en Alien Vs Predator lijkt me een helemaal belachelijk... Twee verhaallijnen aan elkaar geplakt om de mensen de zalen in te krijgen.

Ik bedoel, binnenkort krijgen we X-men 3, Seven 2 :shock: , Spiderman 2,3 en 4, Star Wars nummero zoveel, Jurassic Park 4, Meet the Fockers, Bourne Supremacy... De lijst gaat maar door. Beter goedvervolgt dan slecht bedacht. Een origineel idee zou een ware revelatie zijn.

Met al die sequals&prequals krijg je het idee dat het gordijn van de verbeeltenis definitief gevallen is.

Favo: Alien (Ridley Scott is een van de betere regisseurs vh moment)

Wizz-Art
27-07-2004, 05:36
Ik geloof er niet in, zou trouwens niet leuk zijn voor de mensen met 1 van de 2 boxen in hun bezit of allebei.

Xin
09-09-2004, 21:20
Clint in Hollywood : It's a numbers game
Posted on Thr, 9-Sep-2004

You just can't kill a good franchise. Heck, you can't even kill a bad franchise.
Talking to an insider at FOX in Century City a couple of days back , I heard that there's high hopes for everything 'Alien' and 'Predator' - what with the pleasing B.O figures for "Aliens vs.Predator" and all. Despite not even being previewed for critics (probably just as well, I caught it yesterday and thought it sucked more than Pammy Anderson)the film has made quite a packet over the past couple of weeks, leaving FOX with a fat smile on their face and everyone who has got an idea for a sequel, spin-off or stand-alone movie very, very optimistic, if not giddy with possibility.

The plan is - new stand-alone "Predator" movies, new stand-alone "Alien" movies. No sequel to "AvP" at the moment. If anything, "AvP" was a way of a re-introducing these characters so that there could be new stand-alone films in their respective series. Never was it a plan to do a series of "AvP" movies.

One 'Predator 3' pitch that's been doing the rounds sounds stellar. It's set in snowy New York, and re-introduces Arnold Schwarzenegger's character, Dutch. You'd think the possibility of this one happening hinders on whether Schwarzenegger returns to the Governors chair but not necessarily, word is they think they could easily have someone else play the character from here on in. They picture 'Dutch' as being this big 'Riddick/Snake Plissken' esque character that will inevitably be more of a drawcard than the monster itself.

The script's apparently hotter than the Californian Sun. Best of all, for the studio, it leaves it open for a "Predator 4" - which is rumoured to feature a female rogue.

As for "Alien", the latest is that it'll be a Ridley Scott - Sigourney Weaver re-team. Talk is underway, but it's still early days. Wouldn't be surprised if it's hurried though.

Talking of sturdy storylines, the idea for a new "Dirty Harry" that I heard today - over at Warner - is just brilliant. I won't say too much, but let's just say it flips back to the original film, and it's Clint Eastwood playing 'old' Harry, in a sort of 'Dark Knight Returns' vein. Hoping that baby happens.

Lastly, the script for a "Jurassic Park 4" is apparently near finished. Speaking at a Q & A session, sfx master Stan Winston revealed that it's nearly time to go on the fourth chapter. No word yet on whether David Boreanaz is actually attached or not though, as rumoured. Thanks to DansJp3page and Coming Soon for that titbit.
http://www.moviehole.net/news/4205.html

Feyeroen
28-09-2004, 02:33
Ik hoop van niet

Wizz-Art
28-09-2004, 02:51
Ik geloof er niet in, zou trouwens niet leuk zijn voor de mensen met 1 van de 2 boxen in hun bezit of allebei.

Of de Alien head :wink:

Lex v/d Moolen
28-09-2004, 09:44
Er stond in de DVD Valley ook een klein berichtje over Alien 5. Weaver zou het wel willen doen, mits ze van haar karakter haar 'dark side' mag verkennen. Maar het zijn allemaal geruchten.

The Scratcher
28-09-2004, 10:35
Een nieuwe Dirty Harry over een oudere Harry zie ik ook wel zitten en dan overgoten met een thriller sausje ipv een actie sausje want daar is good old Clint nu natuurlijk te oud voor. Van mij mag ie! :bier:

Marc T.
26-11-2005, 16:46
*schop kick trap up*

Is er nog nieuws mensen omtrent een eventueel ALLERlaatste Alien film?

Van mij mag het :)

Richard B.
26-11-2005, 19:12
Is er nog nieuws mensen omtrent een eventueel ALLERlaatste Alien film?
0,0 . Het enige nieuws is dat AvP een lekkere 170 miljoen heeft opgebracht en dat betekend dat het 100% zeker is dat mensen bij Fox er op een gegeven moment vanzelf over zullen gaan nadenken. :)

Dennis Kuijper
18-05-2007, 12:51
Dan maar een kick omdat men in de andere tread blijft posten,zijn een beetje blind geloof ik.:wink:

Jeroen D
08-12-2008, 08:35
In een interview met MTV News heeft Sigourney Weaver verklaard dat een vijfde Alien-film met Ridley Scott als regisseur niet uitgesloten is. Weaver drukt daarmee de geruchten de kop in die het tegendeel beweerden: "We voelen ons allebei verbonden met die vrouw (Ellen Ripley). Hij (Scott) is even verantwoordelijk voor wie ze is als ik."

De kans is evenwel groot dat de 'xenomorfe' creaties van H.R. Giger - de originele ontwerper van de Alien - niet aan bod zullen komen in de nieuwe film. Volgens Weaver is het monster onteerd door de computeranimaties. Ze noemt de overaccentuering van de aliens een vergissing.

Verder in het interview doet de actrice nog een verrassende uitspraak: "We zouden moeten terugkeren naar de tekentafel. Ridley zei dat meteen toen we er voor het eerst over praatten (over een vijfde film). Wat ons interesseert, is stilstaan bij het personage van Ripley, en zien welk ander sciencefiction-verhaal we kunnen vertellen over iemand die verschillende levens heeft geleid."

steven van dijk
08-12-2008, 09:29
Dat zou mooi zijn, als ze allebei weer meedoen, maar schuild wel een gevaar in, iedereen zal linken naar Alien (1979). Maar met Ridley kun je alles verwachten, dus.
Eerst zien en dan geloven.

mark t
08-12-2008, 13:34
In ... geleid."Er duiken regelmatig berichten op over de interesse van Scott in een volgend Alien-project. Dit past weer mooi in het rijtje, maar ik vraag me af hoe serieus we dit moeten nemen. Ik zou het overigens toejuichen, alleen al bij wijze van 'eerherstel' voor de filmreeks na de twee Alien versus Predator-debakels.

Het idee om de Aliens zelfs niet te gebruiken spreekt me dan wel wat minder aan. Jaren geleden -ik meen voor de eerste Alien versus Predator- was er sprake van een mogelijke 5e Alien-film waarin de thuisplaneet van de Aliens bezocht zou worden. Dat lijkt me een heel stuk interessanter.

intexor
08-12-2008, 16:06
James Cameron schijnt toch ook een script geschreven te hebben voor een vijfde Alien-film? Maar Fox wees het toen af omdat ze Alien vs Predator films een beter idee vonden...

Lorre
08-12-2008, 16:48
James Cameron was idd bezig met een nieuw script, maar Fox koos om de AvP-richting in te gaan. En dat was een zeer goede keuze :') Go Fox!

Het spreekt me ook niet aan om een Alien-film te krijgen die dan de Aliens niet bevat. Ik hou nog altijd van het idee om een verwoeste Aarde te zien doordat de Aliens toch de planeet bereikt hebben. En in een deel 6 dan terug te keren naar de thuisplaneet van de Aliens om hen eens en voor altijd uit te roeien. Normaal was dit ook de richting die Cameron naar aan het toewerken was.