PDA

Bekijk de volledige versie : EzyDVD - goed of niet?



Oudgebruiker3
04-11-2002, 16:12
'k Weet niet precies of deze post hier thuis hoort, maar 't leek me de meest logische plek.

In een andere thread noemde iemand EzyDVD. Nou ben ik even op de site gaan kijken (die er niet bepaald professioneel uitziet) en ik moet zeggen dat 'ie spotgoedkoop is!

't Enige probleem is dat ik nogal wantrouwend tegenover internationale orders sta - ik bestel liever van Nederlandse sites, maar EzyDVD ziet er toch wel heel aantrekkelijk uit.

Mijn vraag is daarom of er mensen zijn die wel eens 'n dvd'tje via EzyDVD hebben besteld, en of dat toen allemaal goed is gegaan. 't Lijkt me uiteraard van wel, maar ik neem toch liever het zekere voor het onzekere.

Isis
04-11-2002, 16:23
In een andere thread noemde iemand EzyDVD. Nou ben ik even op de site gaan kijken (die er niet bepaald professioneel uitziet) en ik moet zeggen dat 'ie spotgoedkoop is!


Ik bestel sinds een paar maanden ook bij EzyDVD en ik ben er eigenlijk best wel over te spreken!
Ze leveren snel, zijn goedkoop... :)
Op dit moment moeten er nog 4 dvd's van ze komen..ik ben wel erg benieuwd of "grotere partijen" ook zo goed gaan; heb wel 's eerder een soort enge verhalen gehoord over douane enzo..:(
Maar tot nu toe ben ik dus een tevreden klant! (y)

Donovan
04-11-2002, 16:25
ezy = (y)

Paulus
04-11-2002, 16:26
Kort antwoord: (y)

Lang antwoord:
Heb er laatst de Deluxe Monsters Inc gekocht. Was daar 20 Euro ipv de 38 die je hier in Nederland betaalt.
Ik had hem gepreordered daar. Zou de 31e uitkomen. De 24e kreeg ik een mailtje dat 'ie verstuurd was, en de 31e had ik hem mooi in de bus liggen. Verder waren ze nog zo aardig om de waarde van de verpakking (stevig karton) op 5 AussieDollars te zetten zodat de douane wat minder snel de verpakking zou openen. Creditcardafhandeling ging ook goed. Kortom: prima ervaring, heb nu ook Starwars 2 daar gepreordered.

Oudgebruiker3
04-11-2002, 16:30
Blij dat te horen :D

Laatste vraagje - 't klinkt misschien 'n béétje stom, maar je krijgt de dvd'tjes netjes door de brievenbus geschoven? Geen grote pakketten die je bij 't postkantoor op moet halen?

Ja, de enige reden waarom ik het postkantoor mijdt is vanwege de lange rijen en inderdaad, ik ben érg lui ;)

Isis
04-11-2002, 16:34
Laatste vraagje - 't klinkt misschien 'n béétje stom, maar je krijgt de dvd'tjes netjes door de brievenbus geschoven? Geen grote pakketten die je bij 't postkantoor op moet halen?

Ik heb tot nu toe steeds één dvd per keer besteld en die past keurig door de brievenbus...maar die 4 die er nog aan moeten komen...denk toch dat ik op en neer moet naar 't postkantoor! :D
(zielig he?! (6) )

upje
04-11-2002, 18:15
Al regelmatig wat bij ezy besteld. Nooit problemen gehad en lekker goedkoop (ons ben zunig!). Je moet wel geduld hebben, het kan wel 1 tot 3 weken duren voor je de spullen in huis hebt.

Oudgebruiker3
04-11-2002, 18:25
Ze leveren toch ook wel R2 dvd's?

upje
04-11-2002, 18:37
Jawel, maar niet alles is R2, dus wel even opletten.:D

Lex v/d Moolen
04-11-2002, 18:56
In een andere thread noemde iemand EzyDVD. Nou ben ik even op de site gaan kijken (die er niet bepaald professioneel uitziet) en ik moet zeggen dat 'ie spotgoedkoop is!
Waarom vind je hem er niet professioneel uitzien? Ik vind het een keurig ontworpen site. Hebben we het hier wel allemaal over dezelfde site? Want er zijn twee sites die qua naam erg op elkaar lijken

www.ezydvd.com.au
www.ezydvds.com

Waarbij de eerste de meest professionele is uit Australie, en volgens mij waar de meeste mensen op doelen. Heb ik ook aardig wat besteld, ze sturen altijd netjes e-mailtjes na verzending en alles is zonder problemen aangekomen.

En de andere een site die volgens mij in Bangkok zit, waar ik ooit eens de Star Wars en Indiana Jones trilogie heb besteld. In hoeverre deze site legaal is weet ik niet, maar de bestelling is wel aangekomen, al duurde het erg lang.

Oudgebruiker3
04-11-2002, 19:01
Waarom vind je hem er niet professioneel uitzien? Ik vind het een keurig ontworpen site. Hebben we het hier wel allemaal over dezelfde site?


Ik heb 't over http://www.ezydvd.com.au - hij is op zich best netjes en er staat veel informatie op, maar ik vind het nogal 'onprofessioneel' ogen, zo op 't eerste gezicht, maar ach... 't zijn slechts vooroordelen ;)

John
04-11-2002, 19:10
Ik heb 't over http://www.ezydvd.com.au - hij is op zich best netjes en er staat veel informatie op, maar ik vind het nogal 'onprofessioneel' ogen, zo op 't eerste gezicht, maar ach... 't zijn slechts vooroordelen ;)

gebruik de zoekfunctie eens en zoek op EZYdvd.... zul je zien dat zo'n beetje de helft van alle mensen hier er wel eens wat besteld heeft.
en ik vind de site zeker niet onprofessioneel ogen. tis een snelle site waar je snel vind wat je zoekt...

Lex v/d Moolen
04-11-2002, 19:13
Ik heb 't over http://www.ezydvd.com.au - hij is op zich best netjes en er staat veel informatie op, maar ik vind het nogal 'onprofessioneel' ogen, zo op 't eerste gezicht, maar ach... 't zijn slechts vooroordelen ;) Het ziet er dan ook niet zo standaard uit, zoals zoveel sites. Maar het belangrijkste is dat ie gebruiksvriendelijk is en dat is ie. Overigens vind ik het wel aan de trage kant, maar dan zeur ik misschien teveel.

Oudgebruiker3
04-11-2002, 19:16
Precies - hij is gebruiksvriendelijk en daar gaat 't om... Alleen jammer dat ik tot nu toe meer R4 dan R2 dvd's gezien heb, maar goed - 't is nu weer mijn beurt om te zeuren :)

Lex v/d Moolen
04-11-2002, 19:20
Precies - hij is gebruiksvriendelijk en daar gaat 't om... Alleen jammer dat ik tot nu toe meer R4 dan R2 dvd's gezien heb, maar goed - 't is nu weer mijn beurt om te zeuren :) Tja, het is een Australische site, dus wat wil je;)
Overigens staat er niet altijd bij dat het ook R2 is. Check www.michaeldvd.com.au om zeker te zijn, hier staat het altijd goed vermeld.

Ronald Dassen
03-01-2003, 20:28
Ik vind het ook wel een goede site. ga er ook steeds meer bestellen ;)

Remco de Swart
11-01-2003, 16:02
Kijk eens in de volgende thread http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=11602&perpage=25&pagenumber=1 dan zie je de tevredenheid over vele verschillende DVD-winkels. Zelf ben ik ook zeer tevreden over EzyDVD ik heb er al behoorlijk wat DVD's besteld.

PaulS
19-01-2003, 16:33
Ook ik bestel regelmatig bij EZY en op 1 keer na, de laatste, moet ik zeggen dat ik altijd tevreden ben. Zoals ik min of meer al zei is het slechts een keer voorgekomen dat ik een zending niet ontvangen heb. Helaas was dat wel voor ruim 40 Euro, maar goed als het geen trend wordt moet dat een keertje kunnen.

Overigens kun je R4 hier gewoon afspelen.

Oakey
22-01-2003, 21:30
Overigens kun je R4 hier gewoon afspelen.

Dat is zeker niet waar!!
Wel zijn veel (maar lang niet alle!) R4-dvd's ook R2-gecodeerd. Maar een "pure" R4-dvd kun je alleen maar op een R4- of regiovrije speler afspelen.

Kasper P.
01-02-2003, 14:00
eZy= top (y)

Al een paar dvd's besteld goed prijzen en leveringen~!

fleshi
07-02-2003, 14:22
EzyDVD is inderdaad een goede en betrouwbare online DVD retailer uit Australië!! Per saldo altijd heel aardige prijzen en inderdaad regelmatig NL-ondertitels

Maar is het zo dat er van de prijs de Australische belasting af gaat?? Heb er namelijk al verschillende verhalen over gelezen, maar ik weet het nog steeds niet zeker. En zo ja al gaat er die belasting af, word dat dan gewoon van de prijs afgehaald???

rveldhuizen
07-02-2003, 14:38
Prima 'winkel', maar de site is opvallend slecht. Zeker niet snel en bijzonder onoverzichtelijk. Ook door de traagheid heb je lange tijd geen idee waar de knoppen komen die je wilt drukken om bijvoorbeeld naar check out te gaan, of de bestelling aan je sc toe te voegen. En het checkout proces is zo mogelijk nog onoverzichtelijker (ergens midden in een berg info vind je de knop om door te gaan of zoiets)...

Wat wel goed is, is de vele links waar je op kunt klikken om, bijvoorbeeld, in 1x alle nl ondertitelde films te vinden...

En lekker goedkoop natuurlijk (behalve de verzend kosten dan)... :)

MarcoV
07-02-2003, 15:55
Prima 'winkel', maar de site is opvallend slecht. Zeker niet snel en bijzonder onoverzichtelijk. Ook door de traagheid heb je lange tijd geen idee waar de knoppen komen die je wilt drukken om bijvoorbeeld naar check out te gaan, of de bestelling aan je sc toe te voegen. En het checkout proces is zo mogelijk nog onoverzichtelijker (ergens midden in een berg info vind je de knop om door te gaan of zoiets)...



Nou daar ben ik het dus HELEMAAL niet mee eens! Ik kan me voorstellen dat de zwarte achtergrond nogal onvriendelijk overkomt, maar bij een ADSL-verbinding is de site behoorlijk snel, en behoorlijk makkelijk. wat ik ook goed vind is dat je CC-nummer niet in je profiel wordt opgeslagen...toch een extra stukje zekerheid imho.

@fleshi: als je inlogt kun je ook de internationale prijs oproepen, die dan standaard wordt getoond. Dat is ook de prijs die je betaalt (excl. bezorging).

Ruud Vorstermans
07-02-2003, 15:59
EzyDVD is inderdaad een goede en betrouwbare online DVD retailer uit Australië!! Per saldo altijd heel aardige prijzen en inderdaad regelmatig NL-ondertitels

Maar is het zo dat er van de prijs de Australische belasting af gaat?? Heb er namelijk al verschillende verhalen over gelezen, maar ik weet het nog steeds niet zeker. En zo ja al gaat er die belasting af, word dat dan gewoon van de prijs afgehaald???

Er gaat inderdaad wat van de prijs af. :D Dit kun je zien op je bevestigingsmailtje, maar ook als je de Converter gebruikt.

rveldhuizen
07-02-2003, 16:01
Tja, ieder z'n ervaring... Maar mijn verbinding hier (download gemiddeld met 220Kb/s) levert toch wat problemen, pagina bouwt te langzaam op... Zal echt niet aan de hoeveelheid data op de pagina liggen, daarvoor is het te 'plat', wellicht last van server routing en roaming zaken...

De zwarte achtergrond stoort me niet, wel het gebrek aan zichtbare indeling en het onlogisch plaatsen van 'next-step' acties/knoppen/etc.

Ruud Vorstermans
07-02-2003, 16:01
Overigens kun je R4 hier gewoon afspelen.

Zoals al door Oakey gesteld is dat niet waar. Je kunt op deze site: http://www.michaeldvd.com.au/ checken of de DVD zowel R2 als R4 compatibel is. Hij is dan uiteraard ook in een R2-speler af te spelen.

HiddeV
07-02-2003, 20:05
hoeveel is de omrekenkoers, hoeveel is een australische dollar in euro's???

MarcoV
07-02-2003, 20:09
hoeveel is de omrekenkoers, hoeveel is een australische dollar in euro's???

Op de website van Ezy vind je een currency converter. Kijk anders eerst eens op de website van GWK (http://www.gwk.nl) ; dat gaat wat sneller dan deze vraag hier posten ;)

HiddeV
07-02-2003, 20:10
Op de website van Ezy vind je een currency converter. Kijk anders eerst eens op de website van GWK (http://www.gwk.nl) ; dat gaat wat sneller dan deze vraag hier posten ;)

zag ik niet stom:(

MvBaarsen
07-02-2003, 20:32
Je kunt op deze site: http://www.michaeldvd.com.au/ checken of de DVD zowel R2 als R4 compatibel is.

Vorige week voor de eerste keer besteld bij EzyDVD en vandaag afgeleverd. Dat gaf al een zeer goed gevoel, bij Play.com duurt het altijd iets langer. Netjes verpakt, DVD in een extra stuk karton. En op de envelop was een bedrag van A$10,00 aangegeven. Het zal mij benieuwen hoe lang dat goed gaat. Play vermeld bij mij wel altijd de werkelijke waarde (en dat is tot nu toe na een stuk of zeven bestellingen in een jaar tijd, altijd goed gegaan)
Ik schrok wel even toen ik de cover opende en R4 op de schijfjes zag staan. Als dat maar goed gaat op mijn niet regiovrije Philipsspeler. Hij pakte hem keurig en speelt hem netjes af, maar toch nog niet helemaal gerust.
Tot ik net deze thread tegenkwam. Opluchting. Dit was dus zeker niet mijn laatste bestellling bij ezy.

Groet, Michael

Thijs te Riele
09-03-2003, 20:09
Play vermeld bij mij wel altijd de werkelijke waarde (en dat is tot nu toe na een stuk of zeven bestellingen in een jaar tijd, altijd goed gegaan)
[/quote]

Dit blijft ook gewoon goed gaan met Play. Play is namelijk Engels, en Engeland behoort net als Nederland tot de EU. Dit houdt o.a. vrij verkeer van goederen in, wat er dus op neer komt dat je geen extra invoerkosten hoeft te betalen ofzo.

jokey
09-03-2003, 22:24
Play is namelijk Engels, en Engeland behoort net als Nederland tot de EU. Dit houdt o.a. vrij verkeer van goederen in, wat er dus op neer komt dat je geen extra invoerkosten hoeft te betalen ofzo.Dit klopt niet helemaal...

Play zit nl. op de Kanaaleilanden en versturen ook vanaf daar. Nu horen de Kanaaleilanden officieel niet tot de EU. Dus ben je ook niet vrij van extra invoerbelasting enz. Nou heb ik nog nooit gehoord dat er iemand douane-gedoe gehad heeft nav. een bestelling bij Play, maar dat risico loop je dus wel degelijk!
Er lopen al meerdere threads hierover; zoek maar eens op! ;) :)

Lester Burnham
11-03-2003, 16:44
Ik heb eergisteren ingeschreven bij Ezy maar nog altijd geen mailtje ontvangen om mijn account te activeren.
En opnieuw registreren kan niet want mijn e-mail is al gebruikt (doo mijzelf).
Maar als iedereen zo positief is dan moet ik het nog maar een keer proberen. Vooral die Minority Report SE lijkt me zeer de moeite waard voor die prijs. :)

Lex v/d Moolen
11-03-2003, 16:59
Ik heb net twee DVD's binnen uit Australie van Ezy. 5 maart een "order shipped" mailtje gekregen en nu dus binnen. Wat mij betreft een snelle service (y)

Tommy Brok
11-03-2003, 17:03
Ik heb 28 februari voor het eerst een bestelling gedaan van 5 DVD's, hoop ze snel binnen te hebben!

Het mindere vind ik wel is dat je niet kan kiezen om alle DVD's los op te laten sturen, als ik dat van te voren geweten had had ik ze los besteld! Je hoort nog wel eens dat er iets door de douane onderschept wordt! Maar dit weet ik dan voor de volgende keer!:D

Rene Hurkmans
11-03-2003, 17:07
Over Ezydvd kan ik alleen maar goede ervaringen vertellem. Tot op heden heb ik daar tien dvd's besteld. Altijd 2 per keer. Worden keurig in karton doos verzonden, en kan ook net door de brievenbus.

Drie DVD's of meer heb ik nog niet geprobeerd. De bestelling wordt dan verzekerd, maar ik weet niet hoe de douane dan omgaat met de waarde die op de doos staat.

Ook met play enkel positieve ervaringen. Het grote voordeel hiervan vindt ik dat iedere dvd apart wordt verpakt. Kan dus altijd door de brievenbus, en dus geen douane probleem gezien de waarde voor een losse DVD.

In Australie is ook nog Atlantic.dvd.com.au

Ook hier goede ervaringen. Een nadeel als je de eerste keer besteld is dat zij jouw creditcard met een klein bedrag belasten voor verificatie. Dit bedrag dien je dan eerst te mailen (kan lastig zijn als je eerst op je bankafschrift moet wachten). Komt dit overeen dan verzenden ze je bestelling. Bij een tweede keer laten ze deze stap achterwege.

Atlantic zit soms bij nieuwe dvd's onder de prijs van EZYDVD. Bijv. Minority Report en Road to Perdition waren hier goedkoper (preorder) dan ezy.

Voor wat betreft de leveringsduur. Play is vaak een dag later in huis dan de bestellingen uit Australie.

Charley Baak
11-03-2003, 17:16
Allereerst: Ezy is een topwinkel, met uitgebreide zoekmogelijkheden, je kan onder andere zoeken op R2 en nederlandse ondertitels. Over het algemeen verzend ezy vrij snel, en ook de tijd dat het pakje er over doet om van Australie hiernaartoe te komen is beperkt. Voorheen heb ik ook nogal eens bij Devoteddvd.com.au besteld, maar de service daar is de laatste paar maanden gedaald tot een dieptepunt. Ik denk dan ook dat ik voor mijn Aussie bestellingen bij Ezy blijf.


Play zit nl. op de Kanaaleilanden en versturen ook vanaf daar. Nu horen de Kanaaleilanden officieel niet tot de EU. Dus ben je ook niet vrij van extra invoerbelasting enz. Nou heb ik nog nooit gehoord dat er iemand douane-gedoe gehad heeft nav. een bestelling bij Play, maar dat risico loop je dus wel degelijk!
Er lopen al meerdere threads hierover; zoek maar eens op! ;) :)

In nederland zijn inderdaad geen problemen met play, als je sowieso onder de grens van €22 blijft. In belgiË gelden echter weer andere regels, waardoor er flink wat problemen zijn geweest met play. Ze verschepen dan ook niks meer richting onze zuiderburen.

Tommy Brok
12-03-2003, 17:05
Ik heb 28 februari voor het eerst een bestelling gedaan van 5 DVD's, hoop ze snel binnen te hebben!En ik heb ze vandaag binnen gekregen! Ze zitten dus alle 5 in één pakket, maar gelukkig is ie niet door de douane onderschept!:D!

Heb al gelijk weer 2 DVD's besteld, hoop dat die er ook zo kort overdoen,:D!

Karen1977
24-03-2003, 11:54
Ik heb net voor het eerst iets besteld bij ezydvd, dus ik ben benieuwd, twee dvd,s. Ik hoop dat het bij mij ook maar twee weken gaat duren..
Ik moet zeggen dat de dvd's wel vreselijk goedkoop zijn daar omgerekend! Dus als het goed uitpakt ga ik zeker meer bestellen!

Tommy Brok
24-03-2003, 15:27
Heb al gelijk weer 2 DVD's besteld, hoop dat die er ook zo kort overdoen,:D!6 dagen hebben de 2 DVD's er over gedaan, dat scheelt de helft met de vorige keer! Lekker snel,:D!

Thijssie
24-03-2003, 15:45
Bestel ook regelmatig bij Ezy. Goeie service en binnen 2 weken heb je hem binnen.

Charley Baak
24-03-2003, 16:15
Even een toevoeging: Ezy verzendt vaak dvd's die je kon pre-orderen iets eerder weg. Zo heb ik al een paar keer een dvd binnengekregen op de dag dat hij officieel moest uitkomen. Top dus!

Charley Baak
25-03-2003, 16:02
Als jullie je ervaringen willen delen met andere forum gebruikers,
post je ervaringen dan hier (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=12871).

Peedeepee
23-04-2003, 22:05
perfect hoor!! Michael Jackson HIStory I en II besteld. Waren apart verpakt en met een week in huis!! Relaxed!!! ;-)

Bertje
26-04-2003, 15:53
Zojuist de eerste 2 Die hard SE's gepreorderd,voor een errug 8) prijsje. Ben benieuwd hoe lang dit gaat duren voordat ze hem afleveren.

Coen P.
29-04-2003, 12:16
zit nu al iets van 3 weken te wachten op het aankomen van een pakketje van 3 dvd's :(

ze waren wel geshipped volgens de bevestigingsmail, maar ik heb tot op heden nog steeds niets ontvangen...

weet iemand hoe de "verzekering" van ezy werkt (bij 3 of meer dvd's is de vracht nl. verzekerd)

gr. Coen

Peedeepee
12-05-2003, 21:03
Weer perfect,

RHCP Off The Map met 8 dagen vandaag in de bus gehad!!!!! Wereld dvd!!!!

:-)

R_B
13-05-2003, 19:22
:D

Remco de Swart
13-05-2003, 20:12
Die hard kan je voorlopig op je buik schrijven..

24 JAN besteld...

Nog steeds niks binnen :D

Maar het komt eraan volgens Glen...

eerste en laatste bestelling geweest daar...

Volgens mij haal je Devoted en Ezy door elkaar. Glenn is zover ik weet van Devoted. Deze thread gaat over EzyDVD voor klachten over Devoted zie http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=11928

Bertje
13-05-2003, 20:58
Die hard kan je voorlopig op je buik schrijven..

24 JAN besteld...

Nog steeds niks binnen :D

Maar het komt eraan volgens Glen...

eerste en laatste bestelling geweest daar...

Toevallig vandaag mail gehad met oa daarin:

Thanks again for ordering with EzyDVD.

Your parcel was shipped today (13/05/2003) by AUSTRALIA POST AIRMAIL SERVICE

This delivery service generally varies between 5 & 14 business days
however there may be delays (sometimes in busy and holiday periods).
Please allow a minimum of 2-3 weeks for delivery.

Ik moest ze daar pre-orderen (werd overigens duidelijk aangegeven) met als uitleverdatum morgen.
Ik weet niet of hun voorraad op was of dat er een nieuwe serie geproduceerd moest worden.
Ben wel benieuwd hoe lang ze daadwerkelijk over de reis doen, wat hun in het mailtje aangeven is hopelijk aan de voorzichtige kant.

Als dit zo is ben ik happy hiermee.

R_B
14-05-2003, 10:20
Die hard kan je voorlopig op je buik schrijven..

24 JAN besteld...

Nog steeds niks binnen :D

Maar het komt eraan volgens Glen...

eerste en laatste bestelling geweest daar...

Volgens mij haal je Devoted en Ezy door elkaar. Glenn is zover ik weet van Devoted. Deze thread gaat over EzyDVD voor klachten over Devoted zie http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=11928

Sorry...je hebt helemaal gelijk....ik heb mijn posttekst gewijzigd...

Bertje
29-05-2003, 17:02
Gisteren enorm wazig formulier van de douane gehad dat mijn dvd's daar zijn en dat er waarschijnlijk belasting over betaald moet worden of zo. :?

DIt vind ik erg jammer omdat ik deze 2 dvd's in twee orders had besteld maar waarschijnlijk wel als 1 verzending hierheen is gestuurd...

Ik heb ergens op het dvd.nl forum gelezen dat als de winkelwaarde van de zending beneden de 22 euro ligt je dit gezeur niet hebt. Stond ergens in bij een topic over douane dacht ik.

Ik vind dit erg jammer dat ze niet apart zijn verstuurd omdat ik nu een hoop administratief gedoe krijg, en de totale waarde maar een paar euro erboven ligt boven de 22 euro en ik deze apart besteld heb....

Die paar euro maakt me niet uit, maar het gedoe wat hieruit volgt.... :(

Jaded
29-05-2003, 17:38
Ik vind dit erg jammer dat ze niet apart zijn verstuurd omdat ik nu een hoop administratief gedoe krijg, en de totale waarde maar een paar euro erboven ligt boven de 22 euro en ik deze apart besteld heb....

Weiger ze, mail naar de leverancier en eis nieuwe.

Proberen waard.

Bertje
31-05-2003, 11:08
[/quote]
Weiger ze, mail naar de leverancier en eis nieuwe.

Proberen waard.[/quote]

Dat lijkt me niet zo de bedoeling.
Heb inmiddels al gebeld met hun (je moet dan wel een beetje geduld hebben).

Ze hebben er dus inderdaad 1 pakket van gemaakt, komt waarschinlijk omdat ik de schijfjes gepre-orderd heb (weliswaar in 2 orders vlak na elkaar).

Ze zeiden dat de leverancier geen faktuur met het pakketje meestuurd.
Deze willen ze hebben voor de afwikkeling, deze heb ik ook niet, maar de douane zei dat ik dan een uitdraai van de orderbevestingen moest meesturen.
Ook moest nog een kode vermeld worden op het formulier.

Het belastingbedrag moet ik dan aan de postbode betalen, moet nu ff afwachten...

MarcoV
04-06-2003, 20:12
Ik heb exact hetzelfde aan de hand nu (al over gepost in een ander onderwerp). weigeren is geen optie, ze zijn al betaald en lees de paperassen van de TPG er maar op na...gevolgen van weigeren zijn voor eigen rekening!

Ik zit er nog wel aan te denken om Ezy eens te mailen (kreeg de vorige keer direct antwoord), omdat ik vanwege de douane per stuk bestel en ik nu ook buiten mijn wens meer DVD's in een pakket krijg...en dus onkosten moet betalen.

die Code waar je het over hebt is volgens mij niet voor particulieren die iets voor eigen gebruik invoeren, maar dat weet ik niet zeker...

Joost v.d. Ham
05-06-2003, 18:07
Ze zeiden dat de leverancier geen faktuur met het pakketje meestuurd.
Deze willen ze hebben voor de afwikkeling, deze heb ik ook niet, maar de douane zei dat ik dan een uitdraai van de orderbevestingen moest meesturen.
Ook moest nog een kode vermeld worden op het formulier.

Het belastingbedrag moet ik dan aan de postbode betalen, moet nu ff afwachten...

De bevestigings mail is je faktuur volgens mij.

Niet zo moeilijk om die uit te printen (eerst even de waarde veranderen).
Ik denk dat ik hetzelfde mee ga maken, ik wacht al weken op mn Xfiles box.

Bertje
10-06-2003, 21:56
Afgelopen zaterdag de schijfjes opgehaald bij Postkantoor.
Moest een kleine 5 euro bijbetalen.
Deze kosten + verzendkosten en de afwikkeling maakten het wel een minder gunstige aanbieding die het op het eerste gezicht lijkt (ik bestel meestal bij Play : geen verzendkosten en geen gedoe met douane).

Maar deze versie hadden ze daar niet, vandaar.

Joost v.d. Ham
13-06-2003, 19:59
Nog 1 weekje en ik kan officieel gaan klagen over de levering van mijn Xfiles box.
Volgens de site moet je 5 weken wachten dus.....

:evil:

het lullige is dat ik mijn gewone dvd's nog steeds binnen een week ontvang :roll:

martijnspr
22-06-2003, 18:16
Ten eerste sorry dat ik dit topic weer omhoog schop, maar ik dacht beter dit omhoog schoppen dan een nieuwe openenen.

Ik heb een vraagje over de regio codes. Op de site van ezyDVD staat een link naar een site met een database met heel veel dvd´s met informatie http://www.michaeldvd.com.au. Hier zie ik dat bijvoorbeeld daredevil regio 2,4 is met nederlandse ondertiteling. Echter op de site van ezyDVD staat deze dvd met alleen maar regio 4, wel met nederlandse ondertiteling. Zal dit nu ook gewoon regio 2 zijn of zijn dit 2 verschillende versies? Het zou wel gek zijn als dit alleen een regio 4 is met allemaal europese ondertitels.

Remco de Swart
22-06-2003, 20:14
Ten eerste is het helemaal niet erg dat je een thread omhoog schopt. Je moet eens kijken als je voor deze vraag een nieuwe thread opent. Michaeldvd en Ezydvd praten beide over dezelfde DVD's maar EzyDVD houdt zich aan de informatie van de fabrikant terwijl Michael de DVD's zelf uitprobeert. De ervaringen tot nu toe leren dat Michael zeer betrouwbaar is. Dus als Michael zegt dat de DVD zowel regio 2 als 4 is dan kun je de DVD bij Ezy gerust bestellen. Let op! 100% zekerheid heb je nooit.

Joost v.d. Ham
22-06-2003, 20:54
klopt! ezy verwijst zelf ook door naar michaeldvd voor alle informatie.

Joost v.d. Ham
03-07-2003, 23:06
goed, na een weekje veel contact met Sean (ezydvd) gehad te hebben blijkt dat mijn zending nooit Australie verlaten heeft.
Hij kreeg vandaag (tenminste dat zei hij) te horen dat een gehele lading waterschade opgelopen had, waaronder mijn Xfiles box. :?

Goede nieuws is wel dat nu (8 weken later) Xfiles season 6 mijn kant op komt :)

Marco1983
03-11-2006, 20:56
Ik wil binnenkort eens hier bestellen. Zijn de douane nog steeds flink aan het controleren bij verzending van ezy?

slindenau
03-11-2006, 21:03
Sowieso, veel titels die ik bij Ezy bestel en als R4 worden neergezet zijn ook R2. Vaak gaat dit gewoon samen.

En het is een zeer goede winkel, alleen duurt het verzenden op de goedkoopste optie soms wat lang :D.

Aloys
30-11-2006, 19:36
Ik wil graag de Miami Vice Tin bestellen, maar hoe hoog zou de prijs (incl. douane kosten) kunnen uitvallen?

En is de kans op douanekosten bij Ezy groot ?

http://www.ezydvd.com.au/item.zml/789492

slindenau
01-12-2006, 02:17
Internationale prijs (kaal): 30 AUD
Internationaal shipping : 10 AUD (als ik het goed heb)

Eventuele douane toeslag...zo'n 19% dacht ik, maar wat de kans daarop is zou ik echt niet weten.

Minimaal betaal je dus:
40.00 Australia Dollars = 23.8198 Euro (http://www.xe.com/ucc/)

Aloys
01-12-2006, 08:26
en maximaal rondt de €30 dus?

Dat valt nog wel mee, binnekort maar eens bestellen dan.

slindenau
01-12-2006, 11:46
Mja, als de Douane 19% rekent over de totaalprijs ipv een prijs die ze zelf juist achten ;).

Er zou nog 5 AUD extra verzendkosten bovenop kunnen komen, omdat ze niet echt duidelijk zijn daar. Standaard internationaal voor 1 DVD is 5 AUD, maar er staat in de beschrijving dus 9.5 AUD international shipping...

Aloys
01-12-2006, 12:21
Mja, als de Douane 19% rekent over de totaalprijs ipv een prijs die ze zelf juist achten ;).

Er zou nog 5 AUD extra verzendkosten bovenop kunnen komen, omdat ze niet echt duidelijk zijn daar. Standaard internationaal voor 1 DVD is 5 AUD, maar er staat in de beschrijving dus 9.5 AUD international shipping...

Oké, bedankt. :D

cayo
01-12-2006, 12:24
Nooit probs gehad met Ezy, vroeger vrij veel besteld daar, nu quasi niets, maar de Spike Lee Box zou me weer kunnen overtuigen

riskykarin1981
28-12-2006, 20:48
Hallo allemaal,

Ook ik heb een vraagje over EZY!!
Ik ben van plan om het 'Book of Shadows' aan te schaffen van Charmed. Heeft iemand van jullie al eens z'n dure box aangeschaft bij deze webwinkel?? (deze box heeft een waarde van 240 euro)

Ik hoop graag jullie reacties daarover te lezen.

Annemie
28-12-2006, 22:01
Ik heb het boek zelf niet, maar heb wel foto's gezien op het importforum. Ik vind het wel een zeer mooie uitgave die ontzettend groot is. Moest je ze nog niet gezien hebben, kan je hier (http://www.theimportforums.com/viewtopic.php?p=203181#203181) en hier (http://www.bumbum2000.de/US/view.php?id=452) een kijkje nemen.
Wat die wel als nadeel geeft is dat sommige dvd's los zaten omdat het nogal zachte houders zijn. Er is blijkbaar wel plaats vrij voor seizoen 8.
De mensen die hem bij ezy gekocht hebben, hadden daar geen negatieve commentaren op.
Ik vind hem ook mooi, maar de grootte schrikt me een beetje af. Hij is zo groot als de Alien head, kan je hier (http://www.bumbum2000.de/Sammlung/Korea%201.jpg) goed zien.
Moest je hem kopen, veel succes ermee :wink:

Sphinkx
04-04-2007, 14:37
Ik heb net 3 DVD boxen besteld bij Ezydvd. Ik heb echter een beetje schrik van douanekosten. Versturen EzyDVD apart of allemaal in 1 keer? Het gaat over een bedrag van rond de €50... Ik had al gedacht om alles te annuleren en iedere dag 1 box opnieuw te bestellen. Gaat dit zomaar? Het is daar momenteel nog avond en alles wordt daar dus maar verwerkt vannacht...

Ik ben trouwens van Belgie... Heb het gevoel dat ze hier tegenwoordig iets minder streng zijn maar met zo'n groot pakket weet je maar nooit.

Gaberiel-2
11-04-2007, 12:45
Heb zelf nog nooit problemen gehad met douanekosten bij ezy... vaak versturen ze (tenminste bij mij) de dvd's apart... (ookal had ik ze in één keer samen besteld) en heb deze week MASK volumes 1&2 binnen gehad netjes samen in één doosje met een nepfactuur erop die een stuk lager lag dan de officiele waarde... met andere woorden... geen gezeik met de douane...

Tot nu toe alleen positieve ervaringen met Ezy...

Il_duce
01-06-2007, 16:58
Heeft iemand hier soms enig idee tot welk bedrag je bij ezy kan kopen zodat je de douane(kosten) kan ontlopen?
Ik had graag de King Kong exclusive tin gekocht wat in totaal op 21.15 euro komt maar als hier nog een portie doanekosten bijkomen lijkt het plots veel minder interessant. :|

Pieter V
01-06-2007, 17:02
Volgens mij is 22 euro de grens, weet het niet meer zeker.

Il_duce
01-06-2007, 17:16
Allright thx!

Ik bestel em, en hopen maar dat hij vlekkeloos de douane passeert :smile:

JT H.
08-03-2008, 15:51
Vraagje over Ezydvd, hoe kun je zien hoeveel de verzendkosten zijn?? en wanneer berekenen ze dat? want ik was net in een best wel ver gevorderd stadium qua bestellen maar er kwamen maar geen verzendkosten bij.

Het gaat hier om een aantal pre order HD-DVD's.

Ralfers
08-03-2008, 18:48
verzendkosten kun je wel in de FAQ terugvinden.. als ik me goed herinner was het 5.50 AUD.. en volgends mij was het 4.50 AUD voor pre-orders..

maar dat moet je ff nakijken dan :)

ik heb trouwens al drie weken geleden een dvd besteld die toen op currently out of stock stond.. maar hij staat nog steeds zo... duurt het bij Ezy wel vaker zo lang voordat ze weer stock krijgen van een item? en op email reageren ze niet trouwens :/

Rick Lanting
12-03-2008, 23:34
Ik heb vanwege de enorm lage HD DVD prijzen maar liefst 15 films in bestelling staan, waarvan er 2 ineens Out of Stock zijn. De rest is Special Price - Available to ship. Hopelijk komen die andere twee weer snel op voorraad, want ik wel alles in 1x geshipt hebben ivm verzendkosten.

Qzyn
13-03-2008, 00:22
Ik heb vanwege de enorm lage HD DVD prijzen maar liefst 15 films in bestelling staan, waarvan er 2 ineens Out of Stock zijn. De rest is Special Price - Available to ship. Hopelijk komen die andere twee weer snel op voorraad, want ik wel alles in 1x geshipt hebben ivm verzendkosten.
Je had ze beter per stuk kunnen laten verschepen aangezien je nu waarschijnlijk douanekosten moet betalen en dat is een aanzienlijk hoger bedrag dan de verzendkosten die je nu bespaart.

Grave
13-03-2008, 08:39
Ben niet zo te spreken over Ezy... mn hd-dvd's zijn nu bijna allemaal gecancelled omdat ze toch ineens niet te leveren zijn. 2/3 weken terug tijdesn de hd dvd actie een aantal besteld... zit je 3 weken te wachten en dan ineens zijn ze toch niet meer leverbaar..

Geef mij deepdiscount of dvdcrave maar, die leveren tenminste.

Mn Heroes en battlestar box zullen ook wel niet geleverd kunnen worden:roll:

Geen goede zaak!

pretorian22
13-03-2008, 11:42
ik had 5 dvd's besteld die 28 maart binnen zouden komen daar, kreeg gister een mailtje dat ze nu al verstuurd waren. nu maar hopen dat de douane kosten mee zullen vallen :)

Qzyn
13-03-2008, 16:27
ik had 5 dvd's besteld die 28 maart binnen zouden komen daar, kreeg gister een mailtje dat ze nu al verstuurd waren. nu maar hopen dat de douane kosten mee zullen vallen :)
Importkosten kun je zelf uitrekenen: bij een waarde boven de €22 ben je in principe 19% BTW verschuldigd over de totale kostprijs van je bestelling, dit is inclusief de verzendkosten. Daar bovenop komen ook nog inklaringskosten: als de BTW-naheffing minder dan €25 bedraagt, dan is dat € 8,50, is het meer dan €25 dan betaal je € 16,75 aan inklaringskosten.

Dus als je bijvoorbeeld voor je pakketje van Ezy met inbegrip van verzendkosten €50 hebt betaald, dan zijn de bijkomende kosten €9,50 BTW (=19% over €50) + € 8,50 inklaringskosten.

Zie:
http://www.douane.nl/particulier/internetaankopen/internetaankopen-03.html#P25_2606
http://www.tntpostpakketservice.nl/nl/zakelijk/pakketontvangen/inklaringskosten/

Rick Lanting
13-03-2008, 19:09
Je had ze beter per stuk kunnen laten verschepen aangezien je nu waarschijnlijk douanekosten moet betalen en dat is een aanzienlijk hoger bedrag dan de verzendkosten die je nu bespaart.
I know, maar ik heb ze verzocht om geen factuur of een gift receipt toe te voegen en nergens op de verpakking vermelding te maken van de inhoud of waarde. CD Universe (USA) luistert hier naar, het is afwachten of EzyDVD er naar luistert.

En ach... anders is het hoogstens een euro of € 25, ben ik altijd nog voordeliger uit dan wanneer ik ze in Nederland zou kopen.

tolpol
13-03-2008, 21:33
Fuck - heb 9 titels besteld, netjes in pakjes van twee en eentje apart. Nu krijg ik een bevestiging van verzending en blijkt dat ze alles als één groot pakket verzonden hebben. Dat wordt dokken bij de douane :|

Peter van santbrink
13-03-2008, 22:48
Fuck - heb 9 titels besteld, netjes in pakjes van twee en eentje apart. Nu krijg ik een bevestiging van verzending en blijkt dat ze alles als één groot pakket verzonden hebben. Dat wordt dokken bij de douane :|

had zelf ook 2 aparte bestellingen gedaan van 2, zijn ook gebundeld; zit geloof ik wel onder de €22 maar verzendkosten zijn hierdoor aus $2 hoger :nono: ((6))

Ralfers
21-03-2008, 15:12
komt het wel eens voor dat pakjes van Ezy niet door de douane komen? en luisteren ze naar een verzoek voor geen factuur o.i.d. waardoor je douane kunt mijden?

ik zit namelijk te denken om een box te kopen, maar dit zal dan 68 euro inclusief zijn. Als ik het goed heb berekent zouden douanekosten zo'n 22 euro zijn.. dan word het wel meteen wat minder interessant..

Marco1983
25-03-2008, 10:33
Hoe lang duurt een verzending naar NL?

Rick Lanting
25-03-2008, 21:22
Ik heb mijn bestelling onlangs geannuleerd. Zoals gezegd had ik er 15 besteld, waarvan er inmiddels nog maar vier over waren, de rest werd in setjes van 2 of 3 om de zoveel dagen op "unavailable" of iets dergelijks gezet. Dat schiet niet op.

Wat mij betreft dus een waardeloze winkel, aangezien alles op "available" stond ten tijde dat ik bestelde en het dus ook ruim een week heeft geduurd voordat ze er blijkbaar zelf achter kwamen dat het niet zo was en mijn pakje dus nog steeds niet binnen was. Terwijl ik een bestelling bij CD Universe (USA) later heb geplaatst en eerder binnen heb gehad, nadat ook daar nog zelfs 1 op backorder werd gezet.

Peter van santbrink
26-03-2008, 10:06
Four Brothers HD-dvd besteld, net mailtje dat ie verzonden is alleen rekenen ze $9.50 verzendkosten ? staat toch duidelijk dat het $5.50 is als je 1 item besteld; net mailtje gestuurd, kijken hoe ze dit oplossen anders gaat ie retour, zijn geen grote bedragen maar is een principe kwestie

was altijd wel tevreden maar laatste bestellingen lopen niet soepel.....

Ralfers
26-03-2008, 11:26
Four Brothers HD-dvd besteld, net mailtje dat ie verzonden is alleen rekenen ze $9.50 verzendkosten ? staat toch duidelijk dat het $5.50 is als je 1 item besteld; net mailtje gestuurd, kijken hoe ze dit oplossen anders gaat ie retour, zijn geen grote bedragen maar is een principe kwestie

was altijd wel tevreden maar laatste bestellingen lopen niet soepel.....

bij veel titels staat vaak dat voor international costumers de verzendkosten voor dat item xx hoog is.. dit zal hoogstwaarschijnlijk ook bij de HD-DVD van Four Brothers hebben gestaan dan..? (EzyDVD site kan ik niet bereiken, dus heb niet kunnen kijken of het echt zo is :p)

Phrenetic
26-03-2008, 11:43
Als er in je orderoverzicht bij een of meerdere producten ineens "not available" staat, dan moet je NIET ANNULLEREN!

De status is namelijk gekoppeld aan de status van de producten op de site en heeft niks te maken met het feit of een artikel voor jou leverbaar is of niet. Het is best mogelijk dat ze door het aantal gereserveerde artikelen zijn waardoor er geen nieuwe bestelling gedaan kan worden maar waarvoor jij dus al een reservering hebt.

Al mijn bestelde HD DVD's waren "not available" maar zijn later wel geshipped.
EZY weet het aantal wat ze van een titel binnenkrijgen en accepteren dus die hoeveelheid pre-orders. Daarna is de titel unavailable.

Helaas hebben ze ook bij mij 2 bestellingn van 2 HD DVD's samengevoegd wat resulteert in hogere verzendkosten en hogere waarde die boven de douanegrens uitkomt...

Overigens zijn ze bij mij 12 maart geshipped en nog niks ontvangen, hoe lang duurt het bij jullie gemiddeld?

Peter van santbrink
26-03-2008, 14:41
bij veel titels staat vaak dat voor international costumers de verzendkosten voor dat item xx hoog is.. dit zal hoogstwaarschijnlijk ook bij de HD-DVD van Four Brothers hebben gestaan dan..? (EzyDVD site kan ik niet bereiken, dus heb niet kunnen kijken of het echt zo is :p)

nee hoor, staat bij delivery cost 1 item is $5.50, 2 $9.50 etc; eerdere bestelling gedaan en was wel oke gegaan

http://www.ezydvd.com.au/extra/shipping.zml

Ralfers
27-03-2008, 16:15
nee hoor, staat bij delivery cost 1 item is $5.50, 2 $9.50 etc; eerdere bestelling gedaan en was wel oke gegaan

http://www.ezydvd.com.au/extra/shipping.zml

ik zie inderdaad dat er niks bij de HD-DVD van four brothers staat.. dan is het inderdaad gewoon fout..

ik heb niks gezegd :roll:

Polyphemus
25-04-2008, 19:22
25 Maart 'Mr. Bean's Holiday' op HD-DVD besteld en hij werd 19 april, in een comleet onbeschadigde envelop bezorgd.

Even afwachten hoe mijn huidige bestelling (3 HD-DVD's) aankomt, maar vooralsnog ben ik tevreden :-)

snoopey
26-04-2008, 19:00
Fuck - heb 9 titels besteld, netjes in pakjes van twee en eentje apart. Nu krijg ik een bevestiging van verzending en blijkt dat ze alles als één groot pakket verzonden hebben. Dat wordt dokken bij de douane :|

Ik heb er steeds een berichtje bij gezet in het vak waar je de bestelling plaatst, en de 11 HD,s zijn netjes op aanvraag per 2 en 1 stuk verzonden en steeds wordt de waarde van 10 of 30 AUS $ er op gezet. Heb tot heden geen klagen en alles wordt keurig verzonden.

rogue
28-04-2008, 16:53
Dat berichtje heb ik er ook bijgezet ;), als ze het nu nog verzenden, dan schiet het op :).

Pascal Barroso
08-05-2008, 17:56
Er staat op de site dat je na 5 a 6 weken mag reageren op het niet aankomen van een bestelling. Ik zit nu al 5 en een halve week te wachten op de 6 hd-dvd's fie ik tijdens een actie besteld heb. Dus nog een paar dagen geduld en dan maar eens mailen.

CloseMinded
21-05-2008, 05:46
Er staat op de site dat je na 5 a 6 weken mag reageren op het niet aankomen van een bestelling. Ik zit nu al 5 en een halve week te wachten op de 6 hd-dvd's fie ik tijdens een actie besteld heb. Dus nog een paar dagen geduld en dan maar eens mailen.
Volgens mij mag je na 2-3 weken al klagen, zat zelf op 4-5 weken voor ik eens mailde waar de hd-dvd's bleven. Momenteel wacht ik weer op de tweede poging, die onder hand ook al weer 2+ weken onderweg is.

RJI
21-05-2008, 06:51
Wat raar ik heb ook HDDVD's besteld en deze had ik binnen dezelfde werkweek nog binnen, kijken hoe het nu met mijn bestelling gaat.
Ik vind dit juist een voortreffelijke webshop, veel sneller dan bijvoorbeeld Play, waar ik standaard 3 weken moet wachten.

jkroon
21-05-2008, 18:02
3 mei een DVD besteld van Troy Ultimate Edition.
Vandaag 21 mei binnen gekregen.

Echter missen de dvd's..
Alles zit erin behalve de dvd's

Ik heb al gemaild hoe we dit kunnen oplossen.
Heeft iemand hier dit al een keer meegemaakt?

Groet Jeroen

Ludo Keeris
21-05-2008, 21:32
Ik heb er ook last van dat een zending met HD DVD's die op 12 maart verzonden zou zijn nog niet is gearriveerd. Een HD DVD verzonden op 15 april had ik na twee weken in huis.
Ik heb al gevraagd waar de HD DVD's blijven, maar erg snel met reageren zijn ze niet.

jkroon
22-05-2008, 07:33
3 mei een DVD besteld van Troy Ultimate Edition.
Vandaag 21 mei binnen gekregen.

Echter missen de dvd's..
Alles zit erin behalve de dvd's

Ik heb al gemaild hoe we dit kunnen oplossen.
Heeft iemand hier dit al een keer meegemaakt?

Groet Jeroen


Zojuist al een mail terug gehad dat de dvd's worden nagezonden :-)
Als dat zo is vind ik dit een erg goede service (y)

CloseMinded
23-05-2008, 14:59
Ik heb er ook last van dat een zending met HD DVD's die op 12 maart verzonden zou zijn nog niet is gearriveerd. Een HD DVD verzonden op 15 april had ik na twee weken in huis.
Ik heb al gevraagd waar de HD DVD's blijven, maar erg snel met reageren zijn ze niet.

Mijn bestelling dateerde van 18 maart ofzo, heb afgelopen dinsdag de dvd's ontvangen. Ben benieuwd of ik ze dubbel ga krijgen, zowel de originele als de vervangende zending zouden namelijk apart verstuurd zijn, de vervangende zelfs op verschillende dagen, toch kreeg ik ze allemaal in 1 doos.

Polyphemus
24-05-2008, 20:48
16 mei Harry Potters 4 en 5 besteld op HD DVD. Gisteren, 23 mei, in prima staat bezorgd :-)

Ludo Keeris
25-05-2008, 12:13
Ik kreeg gisteren eindelijk het bericht dat ze een nieuwe zending gaan opsturen. Nu maar hopen dat die wel aankomt.

jack020
29-05-2008, 12:22
Ik wacht al 2 maanden op de HP HD set.
Kleinere bestellingen tot 3 DVDS arriveren wel binnen 2 weken.
Zou onze douane de grotere pakketten allemaal vasthouden?

jkroon
12-06-2008, 19:44
3 mei een DVD besteld van Troy Ultimate Edition.
Vandaag 21 mei binnen gekregen.

Echter missen de dvd's..
Alles zit erin behalve de dvd's

Ik heb al gemaild hoe we dit kunnen oplossen.
Heeft iemand hier dit al een keer meegemaakt?

Groet Jeroen

En jawel hoor, de DVD's zijn 2 dagen geleden netjes in de brievenbus komen valen :D
Gelijk een bedank mailtje naar EzyDVD gestuurd, volgende dag een leuke reactie terug.

Ik zeg tot de volgende keer EzyDVD :D Top service! (y)

Robin W.
27-10-2008, 19:55
Ik heb een vraag over een bestelling (is 'declared'), maar ik kan op geen enkele manier contact krijgen met ze. Ik krijg steeds de melding:

Your message to:
-> webmaster@ezydvd.com.au (webmaster@ezydvd.com.au)

was considered unsolicited bulk e-mail (UBE).

En dan volgt er een hele rits tekens en zo.

Het mailtje komt van:

Content-filter at puffy.ezydvd.com.au <postmaster@puffy.ezydvd.com.au>

Wat doe ik fout?!?

Word ik belazerd door deze gasten?

Frank
27-10-2008, 20:18
Belazerd word je niet. Wat je fout doet is een e-mail sturen naar de webmaster. De e-mail over je bestelling dien je te sturen naar enquiriesdesk@ezydvd.com.au.

Zie http://www.ezydvd.com.au/extra/contact.zml voor meer e-mailadressen.

Robin W.
28-10-2008, 05:54
Hoi Frank,

Bedankt voor je bericht. Dat e-mailadres is één van de vele die ik gebruikt heb. Het eerste adres dat ik gebruikt heb is deze (omdat mijn order 'declined' was):

declineddesk@ezydvd.com.au (declineddesk@ezydvd.com.au)

Maar daar kreeg ik de melding ook. In ieder geval heb ik de mail gisteravond eerst doorgestuurd naar mijn hotmail-account en van daaruit heb ik 'm vervolgens verstuurd. Vanmorgen stond er geen foutmelding in mijn mailbox, dus ik ga er nu vanuit dat het goed is gegaan.

Dank voor je hulp!

Groet,

Robin