PDA

Bekijk de volledige versie : Versterkers antenne signaal



The Scratcher
04-11-2002, 21:39
Ik vermoed dat ik helaas geen sterk antenne signaal heb.
Nu weet ik dat er van alles op de markt is om het antenne signaal te versterken maar wat zijn jullie ervaringen hierin?

Zijn er verschillende merken? Zo ja welke zijn goed/niet goed?
Zijn er misschien speciale setjes voor breedbeeld tv`s? Helpen deze dingen uberhaupt of is het resultaat maar minimaal en is het de investering niet waard?

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Johan van den D.
05-11-2002, 21:09
Ik vermoed dat ik helaas geen sterk antenne signaal heb.

is het in dit geval niet beter om naar de oorzaak te zoeken ipv zulke hulpmiddeltjes te gaan gebruikenhttp://216.40.249.192/mysmilies/cwm/cwm/thinkerg.gif

marcel
05-11-2002, 21:32
Als je signaal al niet goed is en je eventueel een versterker wilt gaan gebruiken , ga je natuurlijk ook de onevenheden versterken.
Ruis en dergelijke moet je aan gaan denken.
Je vervalt van pissebed in kakkebed.
Niet aan te bevelen dus.
Kijk eerst eens of je rechtstreeks vanuit de muur een goed signaal hebt alvorens je van alles er tussen gaat plaatsen.
Als het al uit de muur niet goed komt dan dien je dus de provider aan te spreken. ( je weet wel UPC , Casema en nog meer van die oplichters)

Edwin vd Zwaard
05-11-2002, 21:36
Ik vermoed dat ik helaas geen sterk antenne signaal heb.
Nu weet ik dat er van alles op de markt is om het antenne signaal te versterken maar wat zijn jullie ervaringen hierin?

Zijn er verschillende merken? Zo ja welke zijn goed/niet goed?
Zijn er misschien speciale setjes voor breedbeeld tv`s? Helpen deze dingen uberhaupt of is het resultaat maar minimaal en is het de investering niet waard?

Alvast bedankt voor jullie reacties!


Mag ik vragen wat voor kabels je hebt ??
Als je nl van die "kant-en-klare-coax" gebruikt, dan zou ik aanbevelen om eens een wat "betere" (en onlosmakelijk verbonden "duurdere" kabel te gebruiken...

Kleine stap (en goed verkrijgbaar) zijn"PROFIGOLD" kabels.. Niet schreeuwend duur, maar wel een duidelijk kwaliteitsverschil met de standaard kabels..

Harm Ringerwöle
06-11-2002, 13:36
Mag ik vragen wat voor kabels je hebt ??
Als je nl van die "kant-en-klare-coax" gebruikt, dan zou ik aanbevelen om eens een wat "betere" (en onlosmakelijk verbonden "duurdere" kabel te gebruiken...

Kleine stap (en goed verkrijgbaar) zijn"PROFIGOLD" kabels.. Niet schreeuwend duur, maar wel een duidelijk kwaliteitsverschil met de standaard kabels..

Misschien dat ik ff kan meevaren op het bovenstaande....en volgens mij is mijn vraag ook interessant voor de eerste vragensteller...

Namelijk ik zie overal scartkabels...maar het zal wel zoals overal zijn... Je hebt scartkabels en je heb scartkabels...

Weet iemand waar je moet op letten of zijn er merken die aan te bevelen zijn?


Groet,

Harm

Johan van den D.
06-11-2002, 16:31
Namelijk ik zie overal scartkabels...maar het zal wel zoals overal zijn... Je hebt scartkabels en je heb scartkabels...

Weet iemand waar je moet op letten of zijn er merken die aan te bevelen zijn?
tip..gebruik de zoekfunctie van het forum op zoek naar scartkabels
is al veel over verteld en als we daar hier op in gaan krijgen we te horen dat we weer off-topic bezig zijn
ik zou je dus best het een en ander willen vertellen maar we worden scherp in de gaten gehouden door ****http://smilies.networkessence.net/contrib/edoom/puppy_dog_eyes.gif