PDA

Bekijk de volledige versie : welke boxen?



wolsinkpower
05-11-2002, 13:50
Hey ik heb nu een Pioneer DV-454 en wil later uitbreiden naar Home Theater.... ik weet alleen niet wat voor boxen ik moet kopen en hoe duur ze zijn.... ik heb al 2 front speakers: Keff Model 104 (jaren '70) 180 Watt.... perfect geluid :) wat kan ik nu als center en surround nemen?


Greetz
Robert

PM
05-11-2002, 14:49
qua geluid matchende speakers of in een keer allemaal nieuwe..

Johan van den D.
05-11-2002, 16:15
of in een keer allemaal nieuwe.. lijk me zeker de beste optie
gezien je er toch al drie wil gaan kopen zou ik de resterende twee er ook bij nemen
geld kost het dan toch al maar mocht je deze gewoon willen behouden dan kan je gewoon een gokje nemen door zomaar een paar speakers te kopen want in dat geval zal het niet echt meevallen om een speakers te vinden die perfect bij deze passen
dit gezien de leeftijd en de veroudering van de speakers zelf
ikzelf zou dus vijf nieuwe nemen als je er toch al drie moet hebbenhttp://smilies.networkessence.net/otn/other/loki3.gif

wolsinkpower
05-11-2002, 16:28
mwah... omdat ze ouder zijn zijn ze echt niet slechter geworden..... ze zijn nog steeds rond de 500 GULDEN per stuk waard....... enne erm kuch kuch totaal 8 boxen in kamer (Keff model 104 2x, subwoofer en 5 andere speakers) lijkt me beetje to much..... en om gelijkwaardige nieuwe boxen te kopen in plaats van die Keffs..... you get my point?

Greetz
Robert

Johan van den D.
05-11-2002, 21:04
mwah... omdat ze ouder zijn zijn ze echt niet slechter geworden.....
dit wilde ik dus ook zeer zeker niet beweren
maar toen gebruikte ze waarschijnlijk andere materialen dan nu die waarschijnlijk ook andere eigenschappen hadden en dus daarom een andere klankkleur zouden kunnen hebben
maar dat ze slecht zijn omdat ze oud zijn hoor je mij niet zeggenhttp://216.40.249.192/mysmilies/contrib/owen/sith.gif

Wouter Berkouwer
06-11-2002, 15:51
Hallo,

Ik heb hetzelfde probleem als jouw alleen ik zoek twee nieuwe front zuilen + center en surround speakers.
Kijk naar merken als Quadral, Elac, Eltax, Bose, JBL, Pioneer.
Ok.
Groeten,


Wouter Berkouwer.