PDA

Bekijk de volledige versie : Buena Vista: The Sixth Sense / The Rock en andere



Eric van Ballegoie
05-11-2002, 14:26
Buena Vista: The Sixth Sense / The Rock en andere



Lees dit artikel (http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=621)

Ernest Hamstra
05-11-2002, 15:13
Ook hiervoor geldt:

The Sixth Sense: Weinig toevoegingen, zelfde beeldtransfer, a-synchrone DTS-track.

The Rock: Alleen een Franse (!) DTS track.

Slechte beurt voor Buena Vista :(

Jeroen Driessen
05-11-2002, 15:15
Ook hiervoor geldt:

The Sixth Sense: Weinig toevoegingen, zelfde beeldtransfer, a-synchrone DTS-track.

The Rock: Alleen een Franse (!) DTS track.

Slechte beurt voor Buena Vista :( Heb The Rock uit de UK en ga voor The Sixth Sense maar hetzelfde doen... Wacht alleen tot ie in de uitverkoop is, want heb de film al gezien en kan wachten...

Alexander de Mol
05-11-2002, 15:18
Ik ga mijn 'The Rock' Criterion Edition toch maar niet inruilen. Ondanks dat ik liever PAL beeld zou hebben is die engelse DTS track me toch wel wat meer waard.

Philippe
05-11-2002, 17:34
Ik heb de Uk deluxe versie van The Rock mét DTS. Schitterende dvd die qua extra's overeenkomt met deze release van The Rock. Blijft hoe dan ook een schitterende dvd en genreliefhebbers moeten deze actieknaller gewoonweg aanschaffen.

Tossie
05-11-2002, 19:34
Ik heb de Uk deluxe versie van The Rock mét DTS. Schitterende dvd die qua extra's overeenkomt met deze release van The Rock. Blijft hoe dan ook een schitterende dvd en genreliefhebbers moeten deze actieknaller gewoonweg aanschaffen.

Waar heb je die vandaan?

Philippe
05-11-2002, 19:39
Besteld bij play.com

http://www.playserver4.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=101639

Mandragore
05-11-2002, 23:28
Ik heb de Uk deluxe versie van The Rock mét DTS.
Ik heb ook al vaker naar die versie gekeken maar de specs op Play geven alleen "Languages English - Dolby Digital (5.1) " aan?

Zeker weten dat er ook English DTS op staat?

Jeroen Driessen
06-11-2002, 14:50
Waar heb je die vandaan? Ik heb nog een UK versie te koop staan. PM maar als je interesse hebt.

Philippe
06-11-2002, 16:27
Ik heb ook al vaker naar die versie gekeken maar de specs op Play geven alleen "Languages English - Dolby Digital (5.1) " aan?

Zeker weten dat er ook English DTS op staat?

De versie die ik enkele maanden terug ontvangen heb, had ook geen DTS vermelding op de site van play. Maar in het menuscherm voor audio kan je wel degelijk voor een Engelse DTS-track kiezen. Ik ga er natuurlijk wel vanuit dat de versie die nu aangeboden wordt dezelfde is als die die ik enkele maanden terug ontvangen heb.

Olaf van der Kroon
06-11-2002, 20:47
Ook hiervoor geldt:

The Sixth Sense: Weinig toevoegingen, zelfde beeldtransfer, a-synchrone DTS-track.

The Rock: Alleen een Franse (!) DTS track.

Slechte beurt voor Buena Vista :(


Inderdaat wat een k*t dvd dus, lekker de franse kopieren een dts logotje erop plakken en dan maar hopen dat er genoeg sukkels die net dts hebben aangeschaft erin trappen. Kl*te maatschappijen!!

Mandragore
07-11-2002, 06:54
...Maar in het menuscherm voor audio kan je wel degelijk voor een Engelse DTS-track kiezen...Bedankt :)

Dave
07-11-2002, 07:11
Jammer dat the Sixth Sence zo weinig aan verandert is, ik had verwacht dat deze toch wel een nieuwe transfer had gekregen en een wel synchromen DTS track :( spijtig, denk dat ik dan ook nog maar wacht op een re/re/release ;)

Filmfreak
07-11-2002, 13:20
Ik ben zo blij met buena Vista:

heb eerst de 1 disc versie (die kale flipper) gekocht, toen de 1 disc Special Edition (met heel veel extra bonusmateriaal NOT), wilde al de 2 disc CE halen en hoor nu ook geruchten over een 2 disc Ultimate Edition.
Ik verkoop de oudere versies natuurlijk weer door maar je vraagt je af hoevaak een maatschappij een film wil uitbrengen in verschillende versies. Bij LOTR of Pearl Harbour werd gewoon gelijk gezegd: hier is de 1 of 2 disc versie en over xx maanden komt er een 4 disc uit.

Ga vanaf niet direct een Buena Vista dvd kopen omdat er daarna waarschijnlijk toch weer een betere versie word gereleasd.

Tossie
07-11-2002, 17:22
Ik ben zo blij met buena Vista:

heb eerst de 1 disc versie (die kale flipper) gekocht, toen de 1 disc Special Edition (met heel veel extra bonusmateriaal NOT), wilde al de 2 disc CE halen en hoor nu ook geruchten over een 2 disc Ultimate Edition.
Ik verkoop de oudere versies natuurlijk weer door maar je vraagt je af hoevaak een maatschappij een film wil uitbrengen in verschillende versies. Bij LOTR of Pearl Harbour werd gewoon gelijk gezegd: hier is de 1 of 2 disc versie en over xx maanden komt er een 4 disc uit.

Ga vanaf niet direct een Buena Vista dvd kopen omdat er daarna waarschijnlijk toch weer een betere versie word gereleasd.

Gaat dit over Sixth Sense?
Een gerucht over U.E.?!? Waar heb je dat gelezen?

Filmfreak
07-11-2002, 23:43
sorry, dit ging over The Rock