PDA

Bekijk de volledige versie : tv philips 36PW9767 of sony KV-36FS76



Dennis Doolaar
05-11-2002, 20:09
welke kan je het best kopen.

Johan van den D.
05-11-2002, 20:17
de philips
waarom??.....omdat ikzelf ook een philips heb en daar zeer tevreden over benhttp://www.gamers-forums.com/smilies/contrib/ruinkai/biggringift.gif

rink
05-11-2002, 21:45
de sony
omdat ik er zo een heb
het is toch smaakverschillen

maar ik zou sony nemen

Tom Rood
05-11-2002, 23:48
ik zou gaan voor de sony...

Niet direct omdat die mji beter lijkt...

Philips en sony zitten meestal op het zelfde nivo kwa kwaliteit...
Maar de laatste tijd hoor ik veel probleem verhalen over philips app. die net na de garantie periode kapot gaat..
De meeste waren dvd spelers maar er zaten ook tv tussen..

En wat blijkt vandaag begint m'n dvd speler ( philips 755 match line) ook te donderen..
dus ik hoop dat het een kleine storing was en een malig blijft...

Maar mijn philips tv ging 2 maanden geleden ook stuk ..nou was die al 4 jaar oud ,maar dat wekt ook geen vertrouwen.

Het kan zijn dat allemaal toeval is ..maar to be on the save side..doe ik verlopig even niet meer aan philips..

En tot slot ben ik nu ook aant sparen voor een sony tv! kv-32fx66..
En met een beetje mazzel heb ik deze over 2 maandjes..

succes met kiezen..
;)

Tom Rood
05-11-2002, 23:51
hee deze post moest in de thread komen te staan van :

tv philips 36PW9767 of sony KV-36FS76

Foutje ...kan iemand deze ff op de juiste plek plaatsen?:confused:

Alex van den Berg
05-11-2002, 23:55
Foutje ...kan iemand deze ff op de juiste plek plaatsen?:confused: Voor deze keer dan... Volgende keer op "Post Reply" i.p.v. "New Thread" klikken... :D

Tijntje
06-11-2002, 09:10
Ik zou ook de Sony nemen.

Vooral omdat ik nu ook een Sony bakbeest heb en waar ik nog steeds erg gelukkig mee ben :D

't is en blijft altijd een persoonlijke voorkeur. Kwa kwaliteit en mogelijkheden verschillen ze nauwelijks volgens mij dus ik denk dat je ze gewoon ff een paar keer naast mekaar moet zien spelen. Draai dan verschillende films op de tv's en beslis dan welke je 't best bevalt. Kan zijn dat de prijs ook een rol speelt maar dat moet je zelf uitmaken.

Suc6 in ieder geval! (y)

Dave
06-11-2002, 09:18
Mijn persoonlijke voorkeur gaat ook uit naar Sony, heb op het moment een dikke maand een Sony BB in huis en ben er echt zeer tevreden over (y) (KV28FX66) en wil over een tijdje een klein modeletje (4:3) aanschaffen voor de slaapkamer (KV21FX30) ja ook Sony omdat dat merk me uitstekend bevalt, mijn DVD speler, CD-speler en MD speler en hoofdtelefoon zijn ook alle van Sony ;)

JCL
06-11-2002, 09:34
Ook ik zou voor de Sony gaan. Niet zozeer omdat hij dan beter zou zijn maar (nie nick) ik ook wel sony fan ben. Ze maken gode producten die lang mee gaan (mijn ervaring). Met Philips heb ik alleen slechte ervaringen. Vriand van mijn had een philips Diskman was binnen 2 maanden kapot! verder hebben wij wat huishoudelijk spul van Philips gehad ook allemaal erg snel kapot. Voor mij NOOIT meer Philips.

doei Sonyman

Ronald Ridderhof
06-11-2002, 09:40
De sony 36FQ80, schitterend toestel. dito beeld en mogenlijkheden.

Johan van den D.
06-11-2002, 16:43
ik zou gaan voor de sony...

Niet direct omdat die mji beter lijkt...

Philips en sony zitten meestal op het zelfde nivo kwa kwaliteit...

dat is wel zo maar vaak is een vergelijkbare philips net iets goedkoper dan een sony
maar sony is ook niks mis mee hoorhttp://smilies.networkessence.net/contrib/edoom/eat_arrow.gif

rink
07-11-2002, 23:41
ik zou gaan voor de sony...

En wat blijkt vandaag begint m'n dvd speler ( philips 755 match line) ook te donderen..
dus ik hoop dat het een kleine storing was en een malig blijft...

Maar mijn philips tv ging 2 maanden geleden ook stuk ..nou was die al 4 jaar oud ,maar dat wekt ook geen vertrouwen.

Het kan zijn dat allemaal toeval is ..maar to be on the save side..doe ik verlopig even niet meer aan philips..
;)
Kijk ff bij mijn post over de philips dvd speler mischien het zelfde probleem als ons.

scorpion69
08-11-2002, 14:28
Ik zou voor Philips gaan. We hebben altijd al Philips-producten gehad in de familie (tv's, dvd-spelers, discman's etc.) en nog never nooit geen problemen mee gehad. Wat betreft Sony: zou ik nooit kopen. Heb er niet zoveel vertrouwen in eerlijk gezegt..