PDA

Bekijk de volledige versie : Slotje



RiesAlmere
14-02-2017, 20:35
8-)

RiesAlmere
15-02-2017, 05:55
Heb hier mijn twijfels bij

Want? Wat zijn je twijfels? Ik vind het persoonlijk asociaal om zoiets in mijn topic te plaatsen en niet eventjes een prive berichtje. Dit heb ik nog nooit meegemaakt.

vince curtin
15-02-2017, 12:47
Johan,

Excuses zijn zeker hier op zijn plaats....Ries is een oude 100% betrouwbaar lid van dit forum....

Vince.

Rogier Burghout
15-02-2017, 13:11
Misschien even uitpraten per PM inderdaad. Ries, als je even contact zoekt met Ludo/Claudio dan kunnen ze je verkooptopic opschonen.

RiesAlmere
15-02-2017, 15:24
Misschien was ik wat voorbarig. Excuses.

Misschien? Dit is iemand zijn topic verneuken met een valse beschuldiging. Dus laat je zogenaamde excuses maar zitten, ok.

En nog steeds geef je niet aan waarom er een twijfel bij je is. Ik ben te duur ? :P

Maar goed, dit topic mag gesloten worden, ik open binnenkort wel een nieuwe. Met misschien nog meer te goedkope dvdfilms..

RiesAlmere
15-02-2017, 15:25
Johan,

Excuses zijn zeker hier op zijn plaats....Ries is een oude 100% betrouwbaar lid van dit forum....

Vince.

Dank je wel Vince ;-)

RiesAlmere
15-02-2017, 15:26
Misschien even uitpraten per PM inderdaad. Ries, als je even contact zoekt met Ludo/Claudio dan kunnen ze je verkooptopic opschonen.

Hij had me gewoon eventjes zelf een PM kunnen sturen. En met zijn nieuwe reactie kan die wat mij betreft de bomen in..

Rogier Burghout
15-02-2017, 15:30
Hij had me gewoon eventjes zelf een PM kunnen sturen. En met zijn nieuwe reactie kan die wat mij betreft de bomen in..

Joh, negeer het dan gewoon en stuur Ludo en/of Claudio gewoon even een PM. Zij maken je topic leeg met alle offtopic posts en dan blijft je huidige post gewoon staan. No worries.