PDA

Bekijk de volledige versie : Wonder Woman (Bioscoop)



Ludo Keeris
15-06-2017, 01:25
Wonder Woman (Bioscoop)

Diana, kind van de Amazones, probeert de wereld te redden van het grote geweld

Lees dit artikel (http://dvd.nl/recensies/5671/wonder-woman/bioscoop/)

Hombre
16-06-2017, 16:49
Heerlijke film waarin Cal zeer overtuigend haar zelf ontdekt en daarvan geniet.

Top beeld en geluid in de Dolby Cinema met alle toevoegingen

Wedlock
16-06-2017, 17:22
Ik verwachtte veel van deze film gezien de hype vanuit Amerika maar ik vond hem tegenvallen.......veel dialogen en flauwe grappen , maar weinig actie die ik nu ook niet super spectaculair vond.
Eigenlijk vond ik de film saai en langdradig (bijna 2,5 uur) maar goed misschien bij een tweede poging straks op home video dat dat nog verandert.

crocs
16-06-2017, 19:31
Ik wil toch wat tegengewicht brengen tov Wedlock. Maar eerst wil kwijt dat ik zjin mening respecteer en ik wil niet zeggen dat ik gelijk heb.
Zo zie ik het.


Mooi geschreven Ludo. Dat is precies hoe ik de film Wonder Woman zie en meemaak en voel.1 van de weinige goeie superhero movies van dit jaar.
Actie wanneer het nodig. Karakteropbouw ook belangrijk, want ik ken nauwelijks Wonder Woman materiaal.
Dus een goeie film om haar leren te kennen en wat ze voor staat.


Want ik vind de meeste superhero movies van tegenwoordig zo generiek aan het worden. Beetje van oké tot middelmatig.
De laatste die ik echt goed vond, was Winter Soldier, daarna Guardians of the Galaxy. Die laatste film heeft nog humor waardoor het erg vermakelijk werd.
En daarna Logan. Ik heb niet alle superhero movies van de laatste tijden gezien. De meeste waren al méh. ik ga mijn kostbare tijd daar niet aan besteden aan nog meer generieke spul.


Ik heb deze film aangeraden aan vrienden en familie. Nu ik hier toch ben, wil ik dat ook hier doen op deze forum. Aanrader. Ook als je niet van superheromovies houdt. Als ik Wonder Woman niet echt alledaags, de film is gek genoeg behoorlijk menselijk geworden.

bart22
27-06-2017, 08:42
Gisteren deze gezien in de bioscoop en ontzetten van genoten. Een van de betere superheldenfilms van de laatste jaren.