PDA

Bekijk de volledige versie : It's happening again (...twin peaks)



barend
27-06-2017, 16:36
Zal de 2017 serie ook op BD / DVD verschijnen?
groetjes
Barend

BigLebowski
27-06-2017, 23:17
Ik denk alleen op VHS.

Sorry, kon het niet laten :-P:grin:

rogue
28-06-2017, 17:01
Tsja, het is inderdaad wel een open deur intrappen ;).

StefaanD
28-06-2017, 22:10
Daarmee moet je opletten, je zou een verrekking kunnen oplopen :-)

barend
10-07-2017, 12:05
Serieus, ik wil de serie aan mijn eerdere (die met het gat) toevoegen...
Maar ook in de VS kun je alleen downloaden?
Heb ik iets gemist?
Ben een poos uit de running geweest...

korenjw
10-07-2017, 12:19
Het lijkt me een beetje vroeg omdat de serie nog niet eens voor de helft uitgegeven is. Maar ik ga er wel van uit dat de serie uiteindelijk op BD/DVD gaat verschijnen. Dan is de vraag alleen of Nederland niet overgeslagen wordt.

.:Quadran:.
10-07-2017, 14:52
Ik denk dat ook bij ons de verkoop voor deze serie zal meevallen, aangezien het toch een ietwat ouder publiek zal aanspreken die met Twin Peaks is opgegroeid.

En daar zitten er toch nog enkele tussen die graag fysieke dragers hebben.

Ik vermoed zelfs blu-ray, alhoewel dvd tegenwoordig natuurlijk een pak hipper is.
In MM zag ik enkele blu-ray's liggen voor 5€, terwijl de dvd versie nog aan de volle prijs stond.
Volgens hen omdat ze de dvd's aan volle prijs kwijtraken, en blu-ray's worden zelfs aan 5€ niet verkocht.

Hoe lang nog vooraleer hipsters opnieuw vhs gaan kopen voor de prachtige 'analoge' sd-kwaliteit ;)

Strategisch gezien zou ik gokken op het einde van het jaar rond kerstmis, november?

Tenzij ze exclusiviteitscontracten hebben waardoor de serie eerst op betaalzenders worden uitgezonden voor bepaalde periode, maar dan werken ze volgens mij illegale downloads in de hand.

BigLebowski
11-07-2017, 09:54
Geef het nog wat jaartjes Q, dan wordt blu-ray ook vanzelf weer hip ;):lol: