PDA

Bekijk de volledige versie : Discussie: Vrouwen kunnen niet parkeren



Edwin V
08-11-2002, 06:42
Het volgende bericht vond ik op nu.nl

Vrouwen kunnen niet parkeren (http://www.nu.nl/news.jsp?n=75258&c=10)

Ik heb dit ook zo ervaren

Hilde
08-11-2002, 07:15
Auto parkeren doe ik niet want ik heb geen auto. Voor lange afstanden pak ik de bus of de trein

Camille
08-11-2002, 10:26
Wel grappig, maar niks nieuws:D:D

Sorry dames;)

Britte
08-11-2002, 12:24
Is waar: ik parkeer nooit "in de rij"...
maar ik rijd wel beter met de wagen dan mijn vriend (tja, autoverkoop zit bij ons in de familie en alles wat met auto's te maken heeft werd er met de paplepel ingegoten)

Lex v/d Moolen
08-11-2002, 12:44
Vind het overtrokken om te zeggen : Vrouwen kunnen niet parkeren.

Een percentage vrouwen kunnen niet parkeren en een percentage mannen kunnen niet parkeren. En het percentage ligt bij de vrouwen hoger, OK. Maar we moeten niet iedereen over een kam scheren.

music_maniac1965
08-11-2002, 12:44
ondanks dat ik ook een man ben vind ik dit weer tipies zo'n ego strelende mythe die nooit bewezen kan worden.

op mijn werk (verhuizers zijn 99 van de 100 x mannen) zijn er zat mannen die NIET kunnen parkeeren. dus dat ligt niet aan het KUNNEN, maar aan het "er geen zin in hebben". op de parkeerplaats bij waar ik voorheen had gewoond waren ook zat mannen die 2 parkeerplaatsen voor zichzelf nodig hadden (ze gooien hem er gewoon schuin in zodat niemand er meer naast kan, en ook al zien ze dat, ze zullen niet terug in stappen, en hem weer recht zetten).

met andere worden, dit gezever heeft totaal geen nut. er zijn zat mannen en vrouwen die WEL kunnen rijden, en er zijn er ook zat die dat niet kunnen, of gewoon geen zin in hebben.

als de topic nou eens ging over "bejaarden die 60 gaan rijden op de snelweg" dan had ik daar nog in mee kunnen gaan. tenslotte rijd 79% van de bejaarde echt als een tamme slak die valium gesnoven heeft.

Johan van den D.
08-11-2002, 17:28
de meeste kunnen het wel alleen hebben ze er wat meer tijd voor nodig dan mannenhttp://www.plauder-smilies.de/bouncer.gif

Daniƫl van Zanten
08-11-2002, 18:28
Of dit voor alle vrouwen geld? Denk ik niet. Mijn vriendin kan in ieder geval niet parkeren ( gelukkig wel goed autorijden :D ).

upje
08-11-2002, 18:44
Volgens mij wordt dit vrouwen ook een beetje aangepraat. Mijn vrouw beweerde ook dat ze niet kon achteruit in kon parkeren. Na wat aandringen van mijn kant is ze wat gaan oefenen, en dat gaat dus zonder meer goed. 't is allemaal een kwestie van een paar keer doen.;)

Alex van den Berg
08-11-2002, 19:24
Wat heeft dit te maken met DVD en/of Hometheater?
Is dit het gesprek van de dag en werkelijk zo belangrijk dat er een thread op dit forum moet worden geopend?
Heeft het grote invloed op je dagelijks leven?
Waarom geen thread over "Mannen zijn vaker betrokken bij zware ongevallen"? ... Dit staat namelijk in hetzelfde bericht...

Mijn mening: Belachelijk sexistisch bericht... Niet waard om een thread voor te openen... ofwel... Closed!