PDA

Bekijk de volledige versie : dvd 20 daagse???



olemla
08-11-2002, 10:24
Komt er ook dit jaar een dvd 20 daagse?
Vorig jaar waren er diverse leuke aanbiedingen maar toen had ik nog geen dvd-speler...

Dave
08-11-2002, 10:48
Ik hoop het eigenlijk wel, en ik verwacht het ook wel aangezien je ook de muziek 10 daagse hebt denk ik dat ze dat bij DVD ook een vast fenomeen gaaan maken.

rvvnr1
08-11-2002, 11:06
...aangezien je ook de muziek 10 daagse hebt
Die had in vergelijking met voorgaande jaren dit jaar al plaats moeten vinden ergens begin oktober, maar ik heb er eerlijk gezegd weinig van gemerkt...

Er is overigens momenteel een soort dvd actie bezig, DVDDayz ofzo. Voor 7,50 koop je een muziekdvd met een hele zooi artiesten (DTS) en daar wordt dan een boekje met kortingsbonnen voor een aantal geselecteerde muziekdvd's meegeleverd.

Oakey
08-11-2002, 15:20
Die had in vergelijking met voorgaande jaren dit jaar al plaats moeten vinden ergens begin oktober, maar ik heb er eerlijk gezegd weinig van gemerkt...

De muziek tiendaagse is niet meer, naar verluidt omdat teveel consumenten de gratis cd niet waardeerden :D
Nu was dit ook altijd een samenraapsel van bagger, dus dat kan ik me dan ook goed voorstellen. Of dit gevolgen heeft voor de dvd-20-daagse weet ik niet...