PDA

Bekijk de volledige versie : Receiver uit Duitsland halen



Chickendorp
08-11-2002, 13:17
Na aanleiding van mijn topic (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=13375) over een Pioneer VSX-D811 receiver die ik uit de VS wilde halen, heb ik besloten om dit toch maar niet te doen. (teveel nadelen)
Nu wil ik hem uit Duitsland gaan halen, o.a. bij www.tiefpreis.de is hij best goedkoop: € 429,- (goedkoopste in NL € 474)
Is dit goed te doen met garantie en zijn er nog andere dingen waar ik rekening mee moet houden?

Is er in Duitsland misschien ook een site als www.kieskeurig.nl waar je de goedkoopste prijzen van spullen kan zoeken?

Marty vanluit
08-11-2002, 13:24
Na aanleiding van mijn topic (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=13375) over een Pioneer VSX-D811 receiver die ik uit de VS wilde halen, heb ik besloten om dit toch maar niet te doen. (teveel nadelen)
Nu wil ik hem uit Duitsland gaan halen, o.a. bij www.tiefpreis.de is hij best goedkoop: € 429,- (goedkoopste in NL € 474)
Is dit goed te doen met garantie en zijn er nog andere dingen waar ik rekening mee moet houden?

Is er in Duitsland misschien ook een site als www.kieskeurig.nl waar je de goedkoopste prijzen van spullen kan zoeken?

zoals al eerder zegegd: goedkoop is lang niet altijd duurkoop. Als er iets met dat apparaat gebeurt, zul je wel heel goed Duits moeten spreken om het gerepareerd en wel terug te krijgen binnen vier maanden.

Kortom: voor die 45 euro verschil kan je beter bij de winkel op de hoek het ding halen, dan ben je van al dat gedonder af!

tip maar een tip :)


marty

PM
08-11-2002, 13:29
voor enkele tientallen euro's zou ik t ook niet doen..

Maar t kan voordelig zijn.. ik heb mijn Pronto remote bij www.mediacheckpoint.com (of .de) gekocht.. en scheelde me een leuk aantal eurotjes :)

Topgunn
08-11-2002, 13:52
Ik heb mijn speakers in duitsland gehaald. In nederland kostte dat 2900 euro. Duitsland was ie maar 1580 euro. Voor dat prijsverschil neem ik de benzine en de cursus duits wel voor mijn rekening

Chickendorp
08-11-2002, 14:52
Maar nog ff over die website waar ik naar vroeg.
Weet iemand een soort pricewatch voor Duitsland?

Sjoerd V
08-11-2002, 15:15
hi,

het is wel geen kieskeurig op z'n duits maar puur een vgl op de pegels:www.geunstiger.de
Pio811S 426eur bij mediaran(is niet ver over de grens,vanuit Arnhem een uurtje rijden)

je kunt in duitsland heel wat goedkoper uit zijn dan in nederland.
geldt echter niet altijd en zeker niet als je maar voor 1 apparaat
gaat.ik heb echter op een totaal pakket zo'n 35%bespaard.


groet
sjoerd

Tremor
11-11-2002, 08:32
zoals al eerder zegegd: goedkoop is lang niet altijd duurkoop. Als er iets met dat apparaat gebeurt, zul je wel heel goed Duits moeten spreken om het gerepareerd en wel terug te krijgen binnen vier maanden.


Uit eigen ervaring ?


Heb nooit lang moeten wachten op reparaties aan mijn computer. Soms kreeg je meteen nieuwe Cd-rom speler of hd mee.
Soms hebben ze betere en snellere service dan hier in NL. Hier is het altijd 'dat moeten we opsturen' en dan kun je wachten.