PDA

Bekijk de volledige versie : Iemand interesse om een Netflix account te delen?



Pieter R.
02-11-2017, 19:23
Hi,
Is er iemand die hier oren naar heeft (ik heb een netflix account voor 2 schermen HD). Wat mij betreft kunnen we een maandelijkse betaling afspreken of ineens het regelen voor een bepaalde periode. 5 euro pmnd.

Werner
03-11-2017, 09:59
Dit lijkt me niet legaal...

Pieter R.
03-11-2017, 14:04
Dit lijkt me niet legaal...

Zo. Dat is sneller geoordeeld dan het licht. Ik heb nog van mijn leven nooit iemand bedrogen. Het is gewoon een originele account (ik kan evt. een screenshot maken van mijn profiel en evt een afschrift geven).

tmvde
03-11-2017, 14:15
Dit schijnt Netflix er zelf van te vinden: http://www.totaaltv.nl/nieuws/netflix-staat-delen-wachtwoord-toe/

Een opmerkelijk reactie van Netflix (https://www.netflix.com/nl/). Het delen van accountgegevens inclusief het wachtwoord aan anderen geven om naar films en series te kijken, is onder voorwaarden toegestaan.


Netflix deed deze uitspraak nadat een Amerikaanse rechter stelde dat het delen van een abonnement van online streamingdiensten illegaal is. Als reactie liet Netflix weten dat het delen van inloggegevens door hen niet als overtreding van de algemene voorwaarden wordt gezien. Als voorwaarde stelt Netflix wel dat dit zonder financiële vergoeding moet gebeuren. Als hiervoor wel betaald wordt, is Netflix van mening dat er wel van een illegale handeling sprake is.

Pieter R.
03-11-2017, 14:26
Nou, ik heb geen winstoogmerk. Ik vind het alleen vrij duur voor al die originals die ik helemaal niet zien wil (nog niet de helft is interessant). En dan kun je nog niet eens bij alle content omdat het regiogebonden is. Dat is het waarom. Ik laat het aan degene die evt interesse heeft. En als het niet mag: doe er maar een slotje op..

Johan Scorsese
03-11-2017, 15:27
Is normaalste zaak van de wereld hoor het delen van een account en het delen van de kosten. Hoor het in mijn omgeving veel en doe het zelf ook. Is niet meer dan redelijk. Netflix heeft immers per abonnement meerdere schermen, logisch dat dit soort zaken dan gebeuren.

rogue
03-11-2017, 15:30
Zelf vind ik het vreemd dat mensen een tientje per maand nog te duur vinden voor hetgeen ze beiden (komt m.i. wel erg krenterig over), maar dat is mijn persoonlijke mening natuurlijk.

tmvde
03-11-2017, 15:43
Zelf vind ik het vreemd dat mensen een tientje per maand nog te duur vinden voor hetgeen ze beiden (komt m.i. wel erg krenterig over), maar dat is mijn persoonlijke mening natuurlijk.

Vanaf 3 december € 10,99 ;-)

Als ik zou uitrekenen wat het had gekost om de series die ik op Netflix heb gezien op blu-ray te kopen (als het al kan), dan is Netflix spotgoedkoop.

Johan1967
03-11-2017, 15:59
Zelf vind ik het vreemd dat mensen een tientje per maand nog te duur vinden voor hetgeen ze beiden (komt m.i. wel erg krenterig over), maar dat is mijn persoonlijke mening natuurlijk.

Kan ook slimheid zijn natuurlijk. Zelf heb ik het Premium-abonnement (4 schermen tegelijk + Ultra HD), maar gebruik maar één scherm. Dus betaal ik voor drie schermen die ik niet gebruik. Die deel ik met een familielid.

Marcel Hoeve
03-11-2017, 16:04
Zelf vind ik het vreemd dat mensen een tientje per maand nog te duur vinden voor hetgeen ze beiden (komt m.i. wel erg krenterig over), maar dat is mijn persoonlijke mening natuurlijk.
Denk er net zo over. 10 euro per maand is echt super spotgoedkoop als je ziet wat je er allemaal voor krijgt. 45 euro p.m. zou normaler zijn.

Claudio Santulli
04-11-2017, 21:35
Plus dat je nergens aan vast zit. Ben je er klaar mee dan annuleer je de boel.

DVDProfilersFilmgek
07-11-2017, 11:58
Denk er net zo over. 10 euro per maand is echt super spotgoedkoop als je ziet wat je er allemaal voor krijgt. 45 euro p.m. zou normaler zijn.

Ben blij dat jij de prijzen niet bepaald:shock:;)

Het succes van Netflix wordt mede bepaald door de prijs, voor 45 euro in
de maand haakt het overgrote deel af. Laat nu mijn abbonnement gewoon
doorlopen, ook al kijk ik soms weken niet omdat ik zelf een serie uit
eigen collectie in de herhaling of nieuw, aan het kijken ben.

Veel kinderspul en damesgedoe maakt het aanbod wel uitgebreid, maar zeker
niet aantrekkelijk voor iedereen. De meeste films mogen ze houden en de
vele damesseries en kinderspul kunnen mij ook niet echt boeien, al met al
zit er af en toe heus wel wat bij dat mij kan vermaken, maar weer niet zodanig
dat ik er heel veel geld aan uit wil geven.

Wie het onderste uit de kan wil krijgt het deksel op zijn neus en dat hebben
ze bij Netflix heel goed begrepen, wees gul en goedmoedig en vraag er niet
het onderste uit de kan voor, dat houd de massa goedgestemt.(y)

Voor de huidige abonnementskosten ga ik niet lopen zeuren, beeld en geluid
zijn goed voor het geld, aanbod is ruim, maar omdat iedereen bediend wordt zit
er voor mij ook heel pulp bij, niet erg..... want ook die anderen betalen mee
aan het succes.

Alle waar naar zijn geld...... en dat zit denk ik bij Netflix wel heel goed, dat blijkt
dan ook wel uit hun succes. Amazon is goedkoper maar is vergeleken met
Netflix gewoon bagger, slecht aanbod, weinig met NL subs, zeer beperkte ondersteuning
met apps/apparaten waarmee je het bedieningsvriendelijk op je TV krijgt, nee die
hebben nog heel wat te leren..... toch goed dat er concurrentie is, want dat houd
de prijzen laag.

Ja..... ik kan niet naar anderen hun centen kijken en wat voor de 1 peanuts is voor
een ander toch weer iets om rekening mee te houden, vele kleintjes maken 1 grote
en voor de minima is elk dubbeltje er 18-)

Wat ik me eigenlijk meer af vraag....... als ik mijn abbo zou willen delen.... zou ik het
dan nodig hebben om daar een vraag over te stellen op een forum, zou ik niet genoeg
mensen kennen waarmee ik dat dan zou kunnen regelen, al of niet tegen betaling:confused:

DVDProfilersFilmgek
07-11-2017, 12:14
Zelf vind ik het vreemd dat mensen een tientje per maand nog te duur vinden voor hetgeen ze beiden (komt m.i. wel erg krenterig over), maar dat is mijn persoonlijke mening natuurlijk.

Wij hebben het goed vriend, geloof me..... er wordt hier in NL heel veel schrijnende armoe geleden,
dat kunnen wij, liefhebbers van HT en mooie filmverzamelingen, ons misschien niet voorstellen,
maar het is helaas een feit dat er mensen afhankelijk zijn van een voedselbank en zich zelfs
de "luxe" van iets als Netflix niet kunnen veroorloven:-(

Nu hebben die mensen vaak ook niet eens een knap apparaat waar zij Netflix mee kunnen afspelen,
maar als ze dat wel kunnen, dan zou ik daar gratis en voor niets 1 van mijn streams mee delen.

Ik ken ze...... en heb al eens gratis Netflix aangeboden.....

Claudio Santulli
08-11-2017, 21:22
Kortom, er zijn mensen die... En dat in alle soorten en maten. Vanaf de buitenkant is alles makkelijk oordelen. ;-)

Redcinema
08-11-2017, 22:59
Wij hebben het goed maar ik en mijn vrouw werken ook hard in ons bedrijf.
mijn dochter heeft een vriendje eigenlijk triest verhaal met 8 jaar is zijn moeder wegegeaan en nooit weer gezien.
sindsdien heeft zijn vader hem alleen opgevoed maar die is ziek geworden en kan niet meer werken.
die jongen eet hier nu vaak mee s avonds hebben bijna niets te besteden dus jaaa zulke mensen geef ik gratis mijn Netflix code.
moraal van het verhaal is dat niet iedereen luxe kan betalen ook al is het maar een tientje.

Rogier Burghout
09-11-2017, 10:38
Klopt, er zijn ook mensen die geen geld hebben voor een auto, nieuwe kleren te kopen of op vakantie te gaan.

Vaak zijn dit wel mensen die zonder probleem dagelijks €7 kunnen uitgeven aan sigaretten... het is maar waar je je geld aan wilt uitgeven.

Als je ziet wat men nu vaak uitgeeft om de nieuwste smartphone te hebben valt het denk ik wel mee met de armoede in Nederland.

En dan zou je de schuldenlast eens moeten zien die erachter ligt. Niet alles is wat het lijkt, vaak ligt er achter zo'n smartphone abonnement een giga schuld bij de provider. En dat si het probleem. Mensen hebben te makkelijk een abonnement gekregen met een dure telefoon die ze vervolgens niet kunnen betalen. Vandaar de nieuwe regels.

Frenkel
09-11-2017, 13:05
Er zijn altijd mensen die verkeerde keuzes maken.
Verkeerde of geen opleiding in combinatie met de verleiding van onze materialistische maatschapij, wijnig inkomsten en hoge (leningen) uitgaven, die van generatie op generatie wordt overgenomen.

martwout
09-11-2017, 13:10
Er zijn altijd mensen die verkeerde keuzes maken.
Verkeerde of geen opleiding in combinatie met de verleiding van onze materialistische maatschapij, wijnig inkomsten en hoge (leningen) uitgaven, die van generatie op generatie wordt overgenomen.

Niet alleen verkeerde keuze's maar ook mensen die geen overzicht houden wat ze uitgeven. Ik maak zelf altijd een lijst met vaste lasten (incl boodschappen) en als er overblijft (gelukkig wel) reserveer een deel voor uitgaven. Is het op dan is het op. Zodoende kom je niet in de problemen.

Frenkel
09-11-2017, 20:02
Niet alleen verkeerde keuze's maar ook mensen die geen overzicht houden wat ze uitgeven. Ik maak zelf altijd een lijst met vaste lasten (incl boodschappen) en als er overblijft (gelukkig wel) reserveer een deel voor uitgaven. Is het op dan is het op. Zodoende kom je niet in de problemen.

Wat ik er eigenlijk ook mee wil zeggen is dat sommigen niet met geld om kunnen gaan, maar dat ligt vaak nogal gevoelig.
Ze gooien er in hun leven er met hun pet naar, dat begint al met het niet afmaken van een opleiding of school, en dure spullen kopen en dure dingen doen onder het motto "je bent maar een keer jong" ,ze creëren een visuele cirkel waar ze nioot meer uit komen.

Nu zijn er natuurlijk ook wel mensen met problemen buiten hun schult waar het sociale vangnet voor bedoeld zou moeten maar helaas wordt er ook veel misbruik van gemaakt. Hierdoor komt de hulp vaak, en ik durf zelfs te beweren meestal, niet terecht waar het terecht moet komen.


Beroepshalve weet ik dat er op dit moment een enorme vraag is naar personeel in de bouw, techniek en transport en als ik vervolgens zie hoeveel mensen er in de bijstand zitten die het alemaal wel goed vinden zo.
Ik ken ook wel zo iemand die het wonderbaarlijke wijzen elke keer weer voor elkaar krijgt thuis te mogen blijven zitten terwijl hij echt wel aan de slag kan.

Anderzijds ken ik ook iemand die door ziekte nog maar wijnig kan maar wel elke dag in de plantsoendienst werkt terwijl dat niet eens hoeft,.. maar hij wil het gewoon zelf, uit zelfrespect.

Rogier Burghout
10-11-2017, 19:53
Zullen we het hier het over het delen van een Netflix account hebben en alle vooroordelen achterwege laten? Dank!! (y)

DVDProfilersFilmgek
10-11-2017, 21:05
Zullen we het hier het over het delen van een Netflix account hebben en alle vooroordelen achterwege laten? Dank!! (y)

Heb zelf maar niet gereageerd, krijg ik waarschijnlijk net als bij dat Erres figuur een ban..... waarschijnlijk wel iets langer als
twee weken, want deze lijken minder snugger dan die erres liefhebber:lol:

Doe echt mijn best, heb op meerdere plekken al niet meer gereageerd, de lange tenen vragen er wel om, maar de eigenaars
zijn zo zielig en dan ben ik weer die grote boze wolf:grin:

DVDProfilersFilmgek
10-11-2017, 21:08
Hi,
Is er iemand die hier oren naar heeft (ik heb een netflix account voor 2 schermen HD). Wat mij betreft kunnen we een maandelijkse betaling afspreken of ineens het regelen voor een bepaalde periode. 5 euro pmnd.

Oh..... en is het al gelukt? ondertussen is het al bekend dat het €5,50 per maand gaat worden.... kan je nog even aanpassen als eigenaar van de openingspost:idea:

Redcinema
10-11-2017, 23:05
Dvdpf
niet meer reageren hoe jij erover denkt!
leven in een vrij land toch waar je jouw mening mag zeggen.
je bent toch niet Bang voor een ban?
mogen mij voor het leven bannen maar mijn mening ontneemt mij niemand en zal altijd zeggen hoe ik erover denk.
dit topic heeft ook vele maatschappelijke discussie losgemaakt waar ieder anders over denkt en dat moet ook kunnen.
armoede is er zeker wel in dit land maar ondervind je pas als je met die mensen in aanraking komt.

desmetstijn
14-02-2018, 00:11
Ik ben op zoek naar 3 personen die het netflix premium abonnement willen delen

lockedfor
14-02-2018, 19:47
Je weet dat dit niet mag. Het wordt oogluikend toegelaten (gezien de meeste mensen met familie delen en het is gewoon marktaandeel krijgen). Laat staan dat men niet echt in de rij zal staan bij iemand die net een account hier heeft aangemaakt.

jeroeni
14-02-2018, 21:07
Ik ben op zoek naar 3 personen die het netflix premium abonnement willen delen

Los van dat het niet juist is vind ik het apart dat je dat met mensen zou willen doen die je totaal nog niet kan.

Dai
14-02-2018, 22:01
Je weet dat dit niet mag. Het wordt oogluikend toegelaten (gezien de meeste mensen met familie delen en het is gewoon marktaandeel krijgen). Laat staan dat men niet echt in de rij zal staan bij iemand die net een account hier heeft aangemaakt.

Waarom zou dit niet mogen? gezien de bestaande praktijk doen heel veel mensen het, gedogen betekent toelaten. Netflix moet duidelijk maken dat het niet mag, staat wellicht in de algemene voorwaarden Maar belangrijker ze moeten optreden als dit voorkomt. Tot op heden naar mijn weten nooit een gebruiker hierop aangesproken. Dus je mag je account delen.

Denmar_nl
09-03-2018, 20:11
Wie wil zijn Netflix abo met mij delen? Reacties via mijn e-mail adres denmar_nl@hotmail.com. Groetjes, Dennis

Pieter R.
11-03-2018, 13:17
Hoi. Dit topic mag wat mij betreft gesloten!!

Ludo Keeris
11-03-2018, 13:21
Hoi. Dit topic mag wat mij betreft gesloten!!

Ik begrijp dat jij bent voorzien? Misschien dan anderen nog interesse hebben om zoiets met elkaar te delen.

Martco
12-06-2018, 18:06
Nog iemand met netflix abo premium??
Gr,Martco.