PDA

Bekijk de volledige versie : Voor Mensen zonder CreditCard !



Edwin vd Zwaard
11-11-2002, 10:12
http://www.originalvisa.nl/design/c_visa.gif

http://www.originalvisa.nl/cardhouders/ikwil/gratis.htm

Als je nu een visa Creditcard aanvraagt, heb je m een jaar gratis..
Kan je ook eindelijk van alle goedkope buitenlandse sites gebruik maken :)

Groeten
Edwin

Jeroen Groot
11-11-2002, 10:13
Mmm, toch maar eens doen dan. Niet goed voor mijn saldo, maar dat wordt dan weer gecompenseerd door goedkopere DVD's (of andersom :rolleyes: )

Edwin vd Zwaard
11-11-2002, 10:16
Mmm, toch maar eens doen dan. Niet goed voor mijn saldo, maar dat wordt dan weer gecompenseerd door goedkopere DVD's (of andersom :rolleyes: )


Valt op zich mee hoor.. ik heb ook al een tijd een CC, maar als je gewoon bijhoudt wat je er mee hebt besteld (en dus een beetje weet hoeveel de rekening aan het einde van de maand gaat worden) is het alleen maar een voordeel... :D

Richard B.
11-11-2002, 10:21
Deze thread wordt mede mogelijk gemaakt door VISA!! :D

Brengt het nog wat op Edwin, dit soort sponsoring? ;)

Ik vondt het altijd wel een goeie maatregel tegen echt complete ontsporing van mijn dvd-hobby om credit cards maar even buiten de deur te houden. Die maatregel wil ik nog maar ff handhaven eigenlijk.

Jeroen Groot
11-11-2002, 10:23
Valt op zich mee hoor.. ik heb ook al een tijd een CC, maar als je gewoon bijhoudt wat je er mee hebt besteld (en dus een beetje weet hoeveel de rekening aan het einde van de maand gaat worden) is het alleen maar een voordeel... :D
Ja, dat begrijp. Waar het bij mij misschien een probleem zou kunnen worden is dat ik te enthousiast 'goedkope' DVD's ga bestellen. Veel goedkope DVD's is uiteindelijk toch een duur bankafschrift. Nu heb ik voor mijn gevoel iets meer controle, maar natuurlijk ben ik er altijd zelf nog bij en kan ik met zo'n CC maat proberen te houden

Edwin vd Zwaard
11-11-2002, 10:59
Deze thread wordt mede mogelijk gemaakt door VISA!! :D

Brengt het nog wat op Edwin, dit soort sponsoring? ;)


Was het maar waar !! :)

Nee, ik was aan het surfen en kwam dit tegen.. en aangezien er toch nog een aantal mensen niet gebruik kunnen maken van onze US, CA en AUSSIE vrienden, leek het me wel aardig om het hier te vermelden... :D

Maar mensen die het een goede tip vinden mogen me best wat geld/dvd's toeschuiven hoor ;)