PDA

Bekijk de volledige versie : Halloween...



Pagina's : [1] 2

Bart
11-11-2002, 10:23
:eek: Deze thread naar aanleiding van Halloween Resurrection, die binnenkort zin de bios zal gaan draaien.
Ben zelf wel enigszins een Halloween-fan. Probeer mijn verzameling van H-films dan ook compleet te krijgen.
Op dit moment zijn H1, 2, 4 en 5 in mijn bezit. H20zit er binnenkort aan te komen.
H1 is naar mijn idee nog steeds ongeëvenaard. H20 kwam in de buurt....

(y) Wat ik graag van jullie wil weten;
- welk deel vinden jullie het beste?
- wat verwachten jullie van Resurrection?
- wanneer zal er een einde komen aan deze reeks H-films?

greetzzzz:bier:

Marcel den Haan
11-11-2002, 10:26
H1 is zeker de beste, H2 ook nog wel te pruimen, daarna alleen ellende en H2O was wel weer aardig, die nieuwe zal wel weer een herhaling zijn van alles wat we al eerder gezien hebben, beetje overbodig.

Oakey
11-11-2002, 10:38
Weet iemand waar H8 trouwens gaat draaien? Volgens mij had ie al uitgebracht moeten zijn (8-11), maar www.bios.nl geeft nog niks aan! Ik ga hem zeker zien, maar verwacht er heel weinig van...

Mijn Halloween-DVD-volgorde:
1. Halloween (de Anchor bay release, 2 mooie versies, ongeëvenaard)
2. H20 (ook heel spannend, met leuke filmgrapjes)
3. Halloween 4 (spannend, plot nog wel geloofwaardig)
4. Halloween II (lekkere slasher-film, grappig vervolg op 1)
5. Halloween 5 (slecht plot, absurd einde)
6. Halloween VI (belachelijk plot)
7. Halloween III (nog niet in mijn bezit, slechte film, wel goede Uk-dvd-versie van nu)

Philippe
11-11-2002, 16:42
Halloween 1 vind ik qua sfeer en spanning nog altijd de beste in de reeks.

Rogier Burghout
12-11-2002, 10:19
Ik ken alleen Halloween I en H20. Deel 1 is gewoon goed en de rest boeit me niet. H20 is een deel wat in de hype van de tiener-slashers is gemaakt en komt dan ook niet echt boven dat niveau uit. Resurrection vind ik helemaal belachelijk. Alleen die trailer geeft al aan dat Jamie Lee Curtis er ook niet helemaal normaler op is geworden....

Ash
12-11-2002, 12:33
(y) Wat ik graag van jullie wil weten;
- welk deel vinden jullie het beste?
- wat verwachten jullie van Resurrection?
- wanneer zal er een einde komen aan deze reeks H-films?

greetzzzz:bier:

-Halloween 1 vind ik het beste deel.

-Ik heb hem al gezien en hij is wel te pruimen, als je er niet te veel van verwacht is ie wel okay, maar Busta Rhymes is af en toe wel erg overdreven hoor!

-Nooit! zolang Mustapha Akkad leeft! die man weet elke keer wel iemand te strikken om een Halloween film weer te maken!
en ach ik vind het nogneens zo erg, Michael Myers is wel oke! in mijn boekje!

Ik heb zelf heb in mijn bezit de volgende Halloween delen:

-Halloween: Special Edition (2 Disc's) (R2 UK)
-Halloween 4: The Return of Michael Myers: Limited Edition Tin (R1)
-Halloween 5: The Revenge of Michael Myers: Limited Edition Tin (R1)

En onderweg is H20 van Play.

Bart
12-11-2002, 21:21
En onderweg is H20 van Play.

:D Vandaag gekocht!
Lag zowel bij V&D, Van Leest, FRS voor E 9,99.
Kon hem voor dit geld dus niet laten liggen....wel geen SE, of extra's van enig niveau.

Greetzzz:bier:

BLACKENED
12-11-2002, 21:28
....wel geen SE


Ohja.....


:D

Bart
13-11-2002, 10:41
Ohja.....


:D

ja ja ja......

Heb 'm gisteren weer gekeken....blijft leuk vind ik!
Een dezer dagen ff naar de bios om Resurrection te aanschouwen...ben benieuwd.

greetzzz:bier:

JeroenDeluxe
14-11-2002, 07:36
heb halloween ressurection in de sneak preview gezien en ik moet zeggen dat dit een absoluut dieptepunt is. ik wil geen spoilers plaatsen (niemand kan het laten het dan toch te lezen), maar ik ben bang dat zelfs de grootste hw-fans gillend de zaal gaan verlaten... en da's niet van de schrik! :)

Bart
14-11-2002, 12:03
heb halloween ressurection in de sneak preview gezien en ik moet zeggen dat dit een absoluut dieptepunt is. ik wil geen spoilers plaatsen (niemand kan het laten het dan toch te lezen), maar ik ben bang dat zelfs de grootste hw-fans gillend de zaal gaan verlaten... en da's niet van de schrik! :)

praat de burger maar moed in!!!!
wilde 'm toch echt gaan zien hoor... we zullen wel zien hè!?!

greetzzzz:bier:

JeroenDeluxe
14-11-2002, 12:17
wie weet dat je 'm nu juist veel leuker gaat vinden omdat ik per ongeluk aan je verwachting heb lopen sleutelen. dan kan 'ie nu alleen maar meevallen! :D
veel plezier in ieder geval... :eek:
groet, jeroen

Bart
15-11-2002, 17:25
laten we het hopen...

T. van Keeken
14-12-2002, 19:45
Halloween 1 is gewoon de beste, zonder twijfel. Van Ressurection hoeft volgens mij helemaal niets verwacht te worden en een einde komt er zolang er jonge acteurs, jonge regiseurs en geldruikende studiobazen zijn nooit.

Harry B.
17-12-2002, 15:46
Halloween III (nog niet in mijn bezit, slechte film, wel goede Uk-dvd-versie van nu)

Goede UK-dvd-versie? Vertel mij eens welke dan, bij mijn weten is er nog steeds geen fatsoenlijke release van Halloween III (alleen versies waarin zwaar is geknipt).

Oakey
18-12-2002, 09:04
Goede UK-dvd-versie? Vertel mij eens welke dan, bij mijn weten is er nog steeds geen fatsoenlijke release van Halloween III (alleen versies waarin zwaar is geknipt).

Ik dacht dat deze (http://www.playserver3.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=106724) wel goed zou zijn. Het zou in ieder geval in het goeie beeldformaat (2.35:1) moeten zijn. Maar de enige bespreking (http://www.dvd.reviewer.co.uk/reviews/details.asp?Index=2764) van deze (recente) release heeft het over een beeldformaat van 1.78:1 :( Weet iemand hier meer van??

Ik heb hun recente release van Halloween II en daar ben ik erg tevreden over (originele beeldformaat 2.35:1, leuke commentary-track, goed beeld/geluid).

Alex T
18-12-2002, 10:32
Heeft iemand al de Halloween (UK) box aangeschaft?
Zoja, hoe is bevalt het? Ik weet wel dat deel 6 niet in de box zit.
:)

Milan
18-12-2002, 11:28
-Het beste deel blijft deel 1
-Resurrection lijkt me net zo bagger als H20
-Michael Myers had na H20 gewoon onthoofd moeten blijven.

Gr. Milan

Harry B.
18-12-2002, 15:47
Inderdaad, het beeld en geluid lijken in orde maar ik doelde eigenlijk op wat anders: Voordat Halloween III in de USA in de bioscopen kwam, heeft de filmkeuring daar zwaar zitten snijden in de film, waardoor het 1 van de slechtste delen van de serie is geworden. Het wachten is dus nog steeds op een soort 'director's cut', waar helaas nog geen plannen voor zijn :(

Rickje
21-12-2002, 13:51
deel 7 vind ik het beste
Resurrection lijkt mij wel wat en van het einde gesproken....
zijn zus zal hem wel weer gaan doden met een keukenmes ofzo

Bart
28-12-2002, 13:41
nog steeds niet toegekomen aan een biosbezoek voor Halloween Resurrection....damn!

greetzzzz:bier:

rkrijger
19-12-2004, 19:17
Nog nooit gezien... Iets gemist?!?

Oakey
19-12-2004, 20:23
Nog nooit gezien... Iets gemist?!?

Nee (samen met deel 6 toch wel de minste uit de reeks)

DanielC
19-12-2004, 20:23
niet echt..

Bas I.
18-03-2005, 13:18
Deel 1 is het beste, daarna deel 2. Resurrection was best te pruimen. De serie stopt bij nr. 22, zoals Donald Pleasence heeft voorspeld. :wink:

Solar Angel
31-10-2005, 12:29
Ik vind MM ook vet. Hij loopt altijd zo rustig en statig en zegt geen woord. Vet stoere gast. Ik heb ff een paar vraagjes:

Halloween 3 draait toch niet om Michael Myers? Beetje vreemd deel dus.

Waar is Laurie Strode gebleven in deel 4?

Oakey
31-10-2005, 14:10
Ik vind MM ook vet. Hij loopt altijd zo rustig en statig en zegt geen woord. Vet stoere gast. Ik heb ff een paar vraagjes:

Halloween 3 draait toch niet om Michael Myers? Beetje vreemd deel dus.

Waar is Laurie Strode gebleven in deel 4?

Oorspronkelijk was het idee van John Carpener om een reeks Halloween-films te maken met steeds een ander thema. Na het succes van H1 wilden ze echter wel graag een vervolg van H2 maken. H3 is dus eigenlijk de realisatie van het oorspronkelijke idee, maar er bleken inmiddels erg veel MM-fans te zijn. Daarom (en ook omdat H3 niet echt heel succesvol was) werd in H4 weer teruggekeerd naar het MM-verhaal. Echter zonder Laurie Strode, die in deel 2 al omgekomen was. Jamie Lee Curtis is in H2 ook alleen maar haar contractuele verplichting tot het maken van vervolg nagekomen (ze is ook maar enkele minuten in beeld). Voor deel 4-6 was ze niet meer beschikbaar, dus vandaar dat het verhaal uitkwam bij andere familieleden van MM. H20 was wel het idee van Jamie Lee geloof ik (zal ook wel uit financiele motieven zijn), maar zelf ziet ze dit als een vervolg op H1 en H2 (de delen 4-6 worden dus genegeerd).

H1, H2 en H20 kun je dus "los" kijken van de andere delen (en H3 valt overal buiten).

Maarten van Krimpen
31-10-2005, 15:00
Halloween is geniaal, onovertroffen, ook door The Exorcist, maar ik heb gewoon een zwak voor Halloween: Resurrection. Het is een leuke film die je niet al te serieus moet nemen en waar toch nog best een paar aardige effecten inzitten. Deel vier is ook aardig, maar Resurrection is leuker vanwege dat lekkere pulpsfeertje. Deel zes is een tragisch dieptepunt, bijna nog erger dan Season of the Witch.

Aan Halloween klopt alles. Van camerawerk tot acteerwerk tot spaninng: die filmis gewoon perfect.

Wizz-Art
31-10-2005, 15:07
Net als Maarten ben ik ook helemaal gek van Halloween/Michael Myers, vond zes zelfs nog erg goed te verteren.
Resurrection vond ik minder door het Big Brother uitgangspunt, dat trekt me niet zo maar ik blijf het op zeker de beste horror-reeks vinden.

Demon
31-10-2005, 15:07
Vond deel1 & 2 goed!
Alleen de rest is zo giga uitgemolken,
Dat er geen drol meer aan is..
Zelfde als de nightmare films en hellraiser serie.

DVD Watcher
31-10-2005, 15:58
In 2006 zal deel 9 verschijnen van de Halloween franchise. Nog niet veel over bekend, maar hou de officiele Site : www.halloweenmovies.com in de gaten, of de site http://www.imdb.com/title/tt0373883/
Wat wel zeker is, is dat Jamie Lee Curtis niet in de film zit, en heb ook ergens vernomen dat ze terug willen naar de sfeer in de 1e film. Ben benieuwd wat het word, ik hou wel van de films, ook al zijn ze niet allemaal even sterk.

Maick Werner
31-10-2005, 17:12
In 2006 zal deel 9 verschijnen van de Halloween franchise. Nog niet veel over bekend, maar hou de officiele Site : www.halloweenmovies.com in de gaten, of de site http://www.imdb.com/title/tt0373883/
Wat wel zeker is, is dat Jamie Lee Curtis niet in de film zit, en heb ook ergens vernomen dat ze terug willen naar de sfeer in de 1e film. Ben benieuwd wat het word, ik hou wel van de films, ook al zijn ze niet allemaal even sterk.

Michael Meyers is nog niet in space geweest hè :twisted:

Oakey
31-10-2005, 18:46
In 2006 zal deel 9 verschijnen van de Halloween franchise. Nog niet veel over bekend, maar hou de officiele Site : www.halloweenmovies.com in de gaten, of de site http://www.imdb.com/title/tt0373883/
Wat wel zeker is, is dat Jamie Lee Curtis niet in de film zit, en heb ook ergens vernomen dat ze terug willen naar de sfeer in de 1e film. Ben benieuwd wat het word, ik hou wel van de films, ook al zijn ze niet allemaal even sterk.

Michael Meyers is nog niet in space geweest hè :twisted:

Ik heb ook al gehoord dat het een remake van H1 zou worden :(

Darko
31-10-2005, 22:06
Michael Meyers is nog niet in space geweest hè :twisted:

Laten ze dat maar niet doen, want dat hebben ze al eens gedaan met Jason (Jason X), en die film was in mijn ogen het slechtse deel uit the Friday the 13the reeks.

Vind ik niet. Erg vermakelijke film. Deel 9 (Jason Goes To Hell) vind ik het minste.

Solar Angel
07-11-2005, 17:47
Ik vind MM ook vet. Hij loopt altijd zo rustig en statig en zegt geen woord. Vet stoere gast. Ik heb ff een paar vraagjes:

Halloween 3 draait toch niet om Michael Myers? Beetje vreemd deel dus.

Waar is Laurie Strode gebleven in deel 4?

Oorspronkelijk was het idee van John Carpener om een reeks Halloween-films te maken met steeds een ander thema. Na het succes van H1 wilden ze echter wel graag een vervolg van H2 maken. H3 is dus eigenlijk de realisatie van het oorspronkelijke idee, maar er bleken inmiddels erg veel MM-fans te zijn. Daarom (en ook omdat H3 niet echt heel succesvol was) werd in H4 weer teruggekeerd naar het MM-verhaal. Echter zonder Laurie Strode, die in deel 2 al omgekomen was. Jamie Lee Curtis is in H2 ook alleen maar haar contractuele verplichting tot het maken van vervolg nagekomen (ze is ook maar enkele minuten in beeld). Voor deel 4-6 was ze niet meer beschikbaar, dus vandaar dat het verhaal uitkwam bij andere familieleden van MM. H20 was wel het idee van Jamie Lee geloof ik (zal ook wel uit financiele motieven zijn), maar zelf ziet ze dit als een vervolg op H1 en H2 (de delen 4-6 worden dus genegeerd).

H1, H2 en H20 kun je dus "los" kijken van de andere delen (en H3 valt overal buiten).

Laurie Strode wordt aan het einde van deel 2 in een ambulance gezet. Wanneer komt ze om dan?

Darko
07-11-2005, 19:27
Laurie Strode wordt aan het einde van deel 2 in een ambulance gezet. Wanneer komt ze om dan?

In "H20" vertellen ze dat ze Laurie haar 'dood' gefaked hebben en ze is ondergedoken. Ze kreeg een nieuwe identiteit zodat haar broer haar niet zou kunnen vinden, vandaar haar naam in H20: Keri Tate.

Meer vragen? :P

Oakey
08-11-2005, 11:54
Laurie Strode wordt aan het einde van deel 2 in een ambulance gezet. Wanneer komt ze om dan?

In "H20" vertellen ze dat ze Laurie haar 'dood' gefaked hebben en ze is ondergedoken. Ze kreeg een nieuwe identiteit zodat haar broer haar niet zou kunnen vinden, vandaar haar naam in H20: Keri Tate.

Meer vragen? :P

Klopt, foutje, wordt pas in deel 4 verteld dat LS een auto-ongeval heeft gehad. In H20 blijkt dat dit dus niet zo is.

Darko
08-11-2005, 12:09
Laurie Strode wordt aan het einde van deel 2 in een ambulance gezet. Wanneer komt ze om dan?

In "H20" vertellen ze dat ze Laurie haar 'dood' gefaked hebben en ze is ondergedoken. Ze kreeg een nieuwe identiteit zodat haar broer haar niet zou kunnen vinden, vandaar haar naam in H20: Keri Tate.

Meer vragen? :P

Klopt, foutje, wordt pas in deel 4 verteld dat LS een auto-ongeval heeft gehad. In H20 blijkt dat dit dus niet zo is.

Kan best zijn dat ze dat in Deel 4 ook vertellen. Maar in H20 ook.

Solar Angel
08-11-2005, 16:39
Op zich een beetje raar, je faked je dood en je neemt je dochter niet eens mee waar je heen gaat.

Ff wat anders, hoe kunnen jullie jullie dvd's uploaden naar dvdprofiler.com?

Dit staat er: To upload your collection, select Online->My Profiler from DVD Profiler's main menu.

Dus ik ga naar het main menu en klik op My Profiler. Dan kom ik weer uit bij hetzelfde scherm als waar ik net was: To upload your collection, select Online->My Profiler from DVD Profiler's main menu.

jan_tran
08-11-2005, 16:44
Op zich een beetje raar, je faked je dood en je neemt je dochter niet eens mee waar je heen gaat.

Het is op zich al raar dat die Michael Meyers maar niet dood gaat :wink:

Oakey
08-11-2005, 17:50
Klopt, foutje, wordt pas in deel 4 verteld dat LS een auto-ongeval heeft gehad. In H20 blijkt dat dit dus niet zo is.

Kan best zijn dat ze dat in Deel 4 ook vertellen. Maar in H20 ook.
Maar in H20 wordt juist verteld dat ze toch niet dood is (dat is dus wel zo in deel 4).


Op zich een beetje raar, je faked je dood en je neemt je dochter niet eens mee waar je heen gaat.
In H20 heeft ze niet eens een dochter... De continuïteit tussen de delen is niet echt goed; H20 volgt gewoon on HII, maar omdat de makers het niet konden maken om het feit dat ze in de delen 4 t/m 6 dood is, helemaal te verzwijgen, is het "nep-ongeluk" maar bedacht.

Hier (http://www.nitpickers.com/movies/nitpick.cgi?np=2948) zijn nog meer Halloweenfans te vinden die zich hier druk over maken ;)

Darko
08-11-2005, 18:41
Maar in H20 wordt juist verteld dat ze toch niet dood is (dat is dus wel zo in deel 4).

In H20 heeft ze niet eens een dochter... De continuïteit tussen de delen is niet echt goed; H20 volgt gewoon on HII, maar omdat de makers het niet konden maken om het feit dat ze in de delen 4 t/m 6 dood is, helemaal te verzwijgen, is het "nep-ongeluk" maar bedacht.

Ja, ik bedoel de scene waar "Keri" haar lover verteld over haar echte identiteit.

En de delen hadden gewoon moeten opvolgen. Je kunt het IMO niet maken om 'net als of' te doen dat deel 4-5-6 nooit gebeurd is.
In "H20" beweren ze dus ook dat Myers sinds "Halloween 2" niet meer actief is geweest.... Vind ik dus echt bullsh!t.

Wat mij betreft is het tijd dat Moustapha Akkad afstand neemt van de filmreeks. Er was sprake van "HELLOWEEN" (oftewel Michael Myers VS. Pinhead uit de Hellraiser-reeks). Clive Barker (!) en John Carpenter (!) waren allebei al van de partij maar dankzij Akkad ging het hele verhaal niet door.... :evil:
En buiten dat was "Halloween Resurrection" ook geen topper. De eerste 20 min. met Jamie Lee waren goed maar daarna ging het downhill...en hard ook.

Maarten van Krimpen
08-11-2005, 19:37
Ach joh, Resurrection is gewoon lekkere pulp, niet bij nadenken 8)

Solar Angel
09-11-2005, 19:49
Ff wat anders, hoe kunnen jullie jullie dvd's uploaden naar dvdprofiler.com?

Dit staat er: To upload your collection, select Online->My Profiler from DVD Profiler's main menu.

Dus ik ga naar het main menu en klik op My Profiler. Dan kom ik weer uit bij hetzelfde scherm als waar ik net was: To upload your collection, select Online->My Profiler from DVD Profiler's main menu.

Demon
09-11-2005, 20:06
Dome vraag maar.
Heb je het programma gedownload?
want uploaden doe je via het programa dvdprofiler. en niet via de site :)

http://static.intervocative.com/dvdpro/downloads/dvdpro.zip <-- direct link

shihuandgi
09-11-2005, 20:13
halloween 1 is goed
en halloween 4 is de beste sequel!
superzalig einde gewoon!!!

Maarten van Krimpen
10-11-2005, 07:37
en halloween 4 is de beste sequel!
superzalig einde gewoon!!!

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Solar Angel
30-12-2005, 16:30
Dome vraag maar.
Heb je het programma gedownload?
want uploaden doe je via het programa dvdprofiler. en niet via de site :)

http://static.intervocative.com/dvdpro/downloads/dvdpro.zip <-- direct link

DVDProfiler heb ik wel alleen kheb een registration key nodig, maar wie de neuk kom ik daar aan?

Dennis Kuijper
01-11-2006, 00:22
Halloween (1978)
Ik blijf dit een geweldige horrorfilm vinden die zeker een classic genoemd mag worden,en wat is er mooier dan deze op Halloween zelf te kijken.
Het verhaal is heel simpel en basic gehouden wat de film een sterk realistisch gehalte geeft voor mijn gevoel. Ook bevat de film haast geen bloed en gore maar leunt veel meer op suspense die ondersteund word door een simpel maar geweldig deuntje wat telkens weer kippelvel weet op te roepen. De film zelf kan eingelijk gezien worden als de moeder van alle nieuwe slasherfilms die hierna volgden maar zelden werd deze film geëvenaard. Tuurlijk brengt deze film ook een stuk nostalgie voor mij met zich mee want dit was een van de eerste films in dit genre die ik op jonge leeftijd gezien heb,maar nog nooi zo mooi kwa beeld en geluid want de 25th Anniversary Edition (ANCHOR BAY) met een Divimax transfer is er een om je vinger bij af te likken. Verder bevat de film een aantal homages naar andere films van o.a. Hitchcock waar ik op latere leeftijd achter kwam. 8.5/10

zaraki
01-11-2006, 17:49
ik heb alleen deel 2, ik wil elk deel wel maar ik wil eigenlijk een box :evil:

Dennis Kuijper
01-11-2006, 19:30
ik heb alleen deel 2, ik wil elk deel wel maar ik wil eigenlijk een box :evil:
Ik heb deel 2 t/m 7 ook gehad,maar allemaal weer weg gedaan,H20 is nog wel te pruimen maar de rest was zeer matig.

Mick Schouten
02-11-2006, 11:43
moustapha akkad is dood
staat op die imdb site, jullie wisten het waarschijnlijk al wel maar ik niet :oops:
dus, tijd voor hellraiser VS michael Myers nu?
hij is nou toch dood :twisted:

MiiCk0s
03-11-2006, 15:07
Ik snap iets niet... Ik dacht dat Jamie Lloyd gewoon een nichtje was van Michael, maar in Halloween 666 hoor ik dat Jamie het dòchtertje is van Laurie Strode... Als Laurie zogenaamd een auto-ongelukt heeft gehad, wanneer is Jamie geboren dan? En waarom heeft ze Jamie laten adopteren? Waarom woonde Jamie niet bij de Strodes uit Halloween 666?... En waarom heeft Laurie het niet over Jamie gehad in Halloween H20?

Mick Schouten
03-11-2006, 15:14
laurie is michaels zus, dus klopt het dat het lauries kind is, en dus michaels nichtje!!!
jamie zal wel geboren zijn in de tijd tussen halloween 2 en dat ze het '' ongeluk heeft gehad'', ze heeft jamie laten adopteren omdat het vreemd is dat als je zelf ''dood'' bent, dat dan ineens ook je kind(jamie) weg is, waarom ze niet bij die strodes woonde weet ik niet, en misschien wil ze jamie beschermen en praat ze niet over haar. Trouwens, jamie is toch dood?
ze viel toch in die grote maaimachine?

MiiCk0s
03-11-2006, 15:23
En wie was de vader van Jamie's kind in Halloween 666?... Michael Myers? Zou hij echt zijn nichtje zwanger maken?... Volgens mij weet hij niet eens wat 'seks' is, maar goed...

Lorre
03-11-2006, 16:08
Ik dacht dat ze haar bevrucht hadden met Michael's zaadcellen en zo het kwaad verder laten verspreiden. Dat het niet zou ophouden als Michael eens eindelijk eens het loodje zou leggen.

MiiCk0s
03-11-2006, 16:43
En dat zoontje van Kara (die vrouw van een jaar of 28 bij Halloween 666).. wordt dat niet de nieuwe Michael Myers?... Hij zag elke keer die leider van die sekte..

Mick Schouten
03-11-2006, 17:02
hoe bedoel je nieuwe michael myers?
van film 1 tot en met film 8 ( behalve bij deel 3) is het gewoon michael myers, broer van laurie strode...

MiiCk0s
03-11-2006, 17:13
Ja, dat weet ik wel. Maar hij zag elke keer die leider van de duivelse sekte. Ik vroeg me af: heeft dat jongetje ook die vloek van Michael.

Mick Schouten
03-11-2006, 17:48
wie weet :lol:
ik geloof niet dat het ooit in de films is genoemd dat hij wel/ niet de vloek heeft...

baltar
03-11-2006, 18:02
moustapha akkad is dood
staat op die imdb site, jullie wisten het waarschijnlijk al wel maar ik niet :oops:
dus, tijd voor hellraiser VS michael Myers nu?
hij is nou toch dood :twisted:

Nog een feit daarover. Hij is om het leven gekomen bij een bomaanslag in Egypte vorig jaar (volgens mij die in Saba).

Mick Schouten
03-11-2006, 19:15
dat slaat bij mij in als een BOM :D :twisted:
BLOW me away :D :twisted:
TaraBOEMdiee :D :twisted:
dat is echt de BOM :twisted:
Halloween 9 : michael's vacation in egypt :roll:

maar verder vind ik het echt verschrikkelijk hoor :wink:

Lorre
03-11-2006, 21:23
owkey... Die post slaat echt nergens op :roll:

Mick Schouten
03-11-2006, 22:01
nee slaat ook nergens op :lol:
sorry :shock:
maar goed..... weet iemand op michael myers vs hellraiser nu wel word gemaakt, nu degene die tegenwerkte dood is?

sanderzzz
04-11-2006, 17:40
Volgens mij dikke bullshit dat Michael Myers vs Pinhead gaat uitkomen, noemen ze dat nu een eerlijk gevecht ??? Een psychopaat tegen een demoon van de hel... Beter Michael vs jason pakken ofzo of nog beter, ze gewoon in hun eigen reeks laten in plaats van dat commerciele gedoe. aan de andere kant ik vond freddy vs jason zeer vermakelijk :D

MiiCk0s
04-11-2006, 18:03
www.halloweenmovies.tk kondigt het officieel aan...


Trouwens... weet iemand of Rob Zombie (van Halloween 9) wel alle delen gezien heeft van de Halloween reeks? Voordat hij plotgaten gaat maken (net als dat Jamie LLoyd - dochter van Laurie Strode)

Dennis Kuijper
04-11-2006, 18:07
www.halloweenmovies.tk kondigt het officieel aan...

Ja,das ook wel een heel betrouwbaare site :?

MiiCk0s
04-11-2006, 18:20
Het plot van Halloween 666 (om het verhaal wat beter te begrijpen)

It's now six years since the last Halloween celebration in Haddonfield. Michael Myers, his neice Jamie, and the mysterious Man in Black all disappeared after the explosive end of Part 5. Everyone assumes them all to be dead...but actually, Jamie has been captured by the Man In Black, who has her impregnated. The baby arrives on Halloween eve, and a kind woman named Mary helps Jamie and her baby escape. However, Michael Myers is close behind her, and Jamie dies shortly into the movie, gutted with farm machinery.

Meanwhile, Tommy Doyle (the child Laurie Strode sat for in the first film) has his eye on a family who's moved into the old Myers house. Tommy has become obsessed with Michael Myers. After hearing Jamie screaming for help on a radio show, Tommy finds her baby and hides him. The people living in the Myers' house are relatives of Laurie Strode...included is Kara Strode, and her illigitamite son, Danny - who "hears the voice" that Michael heard. Michael stalks each of the Strodes, trying to get to Jamie's baby.

Across the street, Tommy reveals that Michael has been cursed with Thorn, where a young man must wipe out his entire family for the good of civilization. The plot takes a turn when the Man in Black reveals himself to be a major character. He has been experimenting with pure evil all these years...and kept it all secret at the Smith's Grove sanitarium

Tommy and Dr. Loomis follow this madman to the sanitarium, where an all-out battle occurs with Michael. It is revealed that some form of genetic research has been happening at Smith's Grove, with test tubes and DNA charts lying around. The film concludes with everyone getting out safe, except for Loomis, who walks back inside to "take care of unfinished business."

Cinemaniac
04-11-2006, 18:21
maar goed..... weet iemand op michael myers vs hellraiser nu wel word gemaakt, nu degene die tegenwerkte dood is?

De Pinhead vs. Michael Myers film is definitief geschrapt, nadat de fans via 'n internetenquête lieten weten er massaal tegen te zijn.

Dennis Kuijper
04-11-2006, 18:22
Er zijn wel plannen (geweest) voor een Hellraiser Vs Halloween zoals je hier kunt lezen,hopelijk gebeurd dit niet.
http://www.fangoria.com/news_article.php?id=1518

Lorre
04-11-2006, 18:24
Het laatste dat over die film is gezegd dateert dacht ik uit 2004 of begin 2005. En ik geloof me dat het bericht luide dat Michael niet ging uitkomen tegen Pinhead. Akkad wou dit niet en Malek Akkad ook niet. Voor mij hoeft dit niet. Laat Michael en Pinhead maar met rust en hun eigen films hebben. Je moet niet alles geloven omdat een site het zegt. Als ik nu een site aanmaak en daarop zeg dat de film "MICHAEL en PINHEAD VS. FREDDY en JASON with special guest The Terminator" komt, geloof je dit dan ook?

Cinemaniac
04-11-2006, 18:25
Trouwens... weet iemand of Rob Zombie (van Halloween 9) wel alle delen gezien heeft van de Halloween reeks? Voordat hij plotgaten gaat maken (net als dat Jamie LLoyd - dochter van Laurie Strode)

De Halloween film die Zombie gaat maken is 'n remake van 't origineel. Dus hij begint gewoon weer opnieuw.

Dennis Kuijper
04-11-2006, 18:28
Als ik nu een site aanmaak en daarop zeg dat de film "MICHAEL en PINHEAD VS. FREDDY en JASON with special guest The Terminator" komt, geloof je dit dan ook?
En dan geen horror maar een comedy.

Maar dan kan je beter even wat switchen anders zegt het een team niet zo veel :P

MiiCk0s
04-11-2006, 18:31
Trouwens... weet iemand of Rob Zombie (van Halloween 9) wel alle delen gezien heeft van de Halloween reeks? Voordat hij plotgaten gaat maken (net als dat Jamie LLoyd - dochter van Laurie Strode)

De Halloween film die Zombie gaat maken is 'n remake van 't origineel. Dus hij begint gewoon weer opnieuw.

Nee hoor, het is tegelijkertijd een vervolg :wink:

Cinemaniac
04-11-2006, 18:38
Trouwens... weet iemand of Rob Zombie (van Halloween 9) wel alle delen gezien heeft van de Halloween reeks? Voordat hij plotgaten gaat maken (net als dat Jamie LLoyd - dochter van Laurie Strode)

De Halloween film die Zombie gaat maken is 'n remake van 't origineel. Dus hij begint gewoon weer opnieuw.

Nee hoor, het is tegelijkertijd een vervolg :wink:

Okay smartass, lees dan Zombie's interview (http://www.mtv.com/shared/movies/flickd/z/rob_zombie_061026/) maar.

mark t
04-11-2006, 19:06
www.halloweenmovies.tk kondigt het officieel aan...

Ja,das ook wel een heel betrouwbaare site :?Inderdaad. Nog even afgezien van het amateuristische ontwerp, is het 'nieuwsgehalte' nogal opzienbarend. Zo weet deze gezaghebbende site o.a. het volgende te melden over de aanstaande Halloween-film: "Moustapha Akkad is supposedly currently writing the screenplay is being written right now."
Het zou aardig zijn als Akkad in z'n screenplay wat van z'n recente ervaringen verwerkt. Dat moet interessante stof opleveren, want de beste man is al een jaar dood.

M.a.w. deze bron is net zo betrouwbaar als die bron die Harm's Way aankondigde.

sanderzzz
04-11-2006, 19:11
Halloween 9 wordt dus een remake... Owkee, maar ik geloof nooit dat het beter gaat worden dan het origineel. Ok dat moet ook niet, als het maar vermakelijk wordt.

MiiCk0s
05-11-2006, 15:56
Ik heb gisteravond weer 'Halloween 4: The Return Of Michael Myers' gekeken. Geweldige film! En echt een geweldige super enge sfeer. Maak dan een remake hiervan!

sanderzzz
05-11-2006, 16:13
Ik denk dat remakes alleen gelden voor de originele films en niet voor de vervolgen.

MiiCk0s
05-11-2006, 16:58
Ik denk dat remakes alleen gelden voor de originele films en niet voor de vervolgen.

Rob Zombie kan bepaalde dingen uit Halloween 4 ook bij Halloween (2007) stoppen :oops:

sanderzzz
05-11-2006, 17:00
Waarom, de originele Halloween is al perfect genoeg :D

MiiCk0s
05-11-2006, 17:19
Sorry hoor, maar ik vind Halloween 4 veel beter en enger dan deel 1. (zie: Jamie en Rachel op het dak, geweldige scene). En bij Halloween blijven ze maar een beetje nuchter op de aardbodem staan.

sanderzzz
05-11-2006, 17:20
Ieder zijn mening danmaar...

MiiCk0s
09-11-2006, 10:08
Weet iemand wat er met Dr. Loomis is gebeurt op het einde van Halloween 6?.. Want daarna was hij dood... Ging hij zelfmoord plegen ofzo? Want hij zei dat hij nog wat moest afhandelen...

En heeft Jamie Lloyd echt op het einde van deel 4 haar moeder vermoord, of was dat maar een boze droom?

Mick Schouten
09-11-2006, 18:44
natuurlijke dood gestorven staat in verschillende ''biografieen'' op internet... en het was geloof ik een boze droom want laurie strode was haar moeder toch?

MiiCk0s
09-11-2006, 18:50
Nee, haar pleegmoeder bedoel ik. Die stak ze neer met een scheer op het einde van Halloween 4... Maar ging het personage Dr. Loomis van ouderdom dood? of werd hij alsnog vermoord door Michael?

Lorre
09-11-2006, 19:04
Hij is gestorven aan een ziekte dacht ik. Word allesinds vermeld in deel 7 dacht ik. En Jamie had weldegelijk die pleegmoeder vermoord. Daarom dat ze in deel 5 ook in dat ziekenhuis is daar.

MiiCk0s
10-11-2006, 17:46
Oke, bedankt. Ik had gelezen dat Halloween 2007 een remake èn een gevolg wordt. Maar veel mensen zeggen dat het alleen een remake wordt, maar volgens mij ook een vervolg...

Kan iemand alsjeblieft vertellen wat het nu wordt?

Lorre
10-11-2006, 19:37
Volgens Zombie word het idd een remake en een prequel. Gisteren bevestigd door Dimension Films:


Dimension Films has informed us that Rob Zombie's Halloween will now hit theaters August 31, 2007, a month and a half earlier than the original October 19 date! We've also learned that the script is completed and scouting is underway, more details as soon as they come in. Rob Zombie will also produce off of his own screenplay, which is sure to be one hell of a fun ride. Sheri Moon Zombie is the only confirmed cast member. Zombie's vision of this film is an entirely new take on the legend and will satisfy fans of the classic "Halloween" legacy while beginning a new chapter in the Michael Myers saga. "This is a bit of a prequel and a remake, combined," says Zombie.

mark t
10-11-2006, 20:01
"This is a bit of a prequel and a remake, combined,"Geen vervolg dus.

MiiCk0s
11-11-2006, 16:11
Ja, wel een vervolg. Er staat toch: een beetje een vervolg, en een beetje een remake.

mark t
11-11-2006, 16:13
Ja, wel een vervolg. Er staat toch: een beetje een vervolg, en een beetje een remake.Je beheersing van de Engelse taal is blijkbaar nogal beperkt...

MiiCk0s
11-11-2006, 16:17
Ja, wel een vervolg. Er staat toch: een beetje een vervolg, en een beetje een remake.Je beheersing van de Engelse taal is blijkbaar nogal beperkt...

Jezus, er staat toch: This is a bit of a prequel and a remake, combined

Het is een combinatie van een vervolg en een remake.

Dennis Oosterhuis
11-11-2006, 16:22
Een sequel is een vervolg, een prequel is een verhaal vóór het origineel... :roll:

MiiCk0s
11-11-2006, 16:32
Owww... dat heb ik over het hoofd gezien :shock:

sorry, het spijt me. Dan heb je dus gelijk...

Ik had liever een vervolg...

Fruity
13-11-2006, 20:06
Halloween is natuurlijk de beste.
Dan komen op een gedeelde tweede plaats deel II en IV.
Dan komt H20, V en de rest maakt niet veel uit.

Cinemaniac
23-12-2006, 10:56
Goed castingnieuws uit Zombie's eigen blog (http://blog.myspace.com/index.cfm?fuseaction=blog.view&friendID=101946169&blogID=208703820&MyToken=c24ac568-6dc6-4da8-9f83-7f3f0bb925f2):


AND DR. LOOMIS IS.......?

Well, here is the news you've all been waiting for. Who is Dr. Loomis? Well, the answer is..... the one and only MALCOLM McDOWELL ! Yes, lengendary actor Malcolm McDowell will be the new Dr. Loomis.

As many of you know A Clockwork Orange is my favorite film and I am a huge, huge fan of Malcolm. I know Malcolm will kick ass as Dr. Loomis. He is thrilled to be part of HALLOWEEN and is ready to make a new classic.

MiiCk0s
23-12-2006, 11:24
Gaat de geloofwaardigheid van de Halloween-reeks er niet af, als elk personage door een ander persoon wordt gespeeld?

Officiele filmposter: http://myspace-847.vo.llnwd.net/01393/74/85/1393885847_m.jpg

hot stuff
23-12-2006, 13:16
geloofwaardigheid?? :lol: :lol:

Lorre
23-12-2006, 15:04
En officiele poster? Nog nergens tegen gekomen. Terug gezien in 1 van uw magazines zeker?

MiiCk0s
23-12-2006, 15:54
Van die site van Rob Zombie :wink:

Lorre
23-12-2006, 22:06
Idd, net opgezocht en mijn verontschuldingen. Maar geef toe, waar jij soms info haalt zijn niet altijd, tot bijna nooit ,betrouwbaar.


Myers Still Hunting Down Danielle Harris in 'Halloween'?
http://www.bloody-disgusting.com/uploads/harris122306.jpg
In addition to the news that was posted here yesterday that Malcom McDowell (A Clockwork Orange) was cast in Rob Zombie's Halloween, it was reported that Halloween alumni Danielle Harris is 'in talks' for the "lead" role in the quasi-remake, according to Fango. In Halloween 4 & 5 Harris played Jamie Lloyd, Michael Myers' niece. No word yet on who she would be playing in Zombie's vision, but is it possible she might be filling Jamie Lee Curtis' shoes? More details as they come in.

Zou van mij niet geven. :)

MiiCk0s
24-12-2006, 14:24
Weet iemand of Wendy Kaplan nog meedoet opnieuw in de rol van Tina Williams?

hot stuff
24-12-2006, 14:45
Gaat de geloofwaardigheid van de Halloween-reeks er niet af, als elk personage door een ander persoon wordt gespeeld?



he dude, tis ne remake he :roll:

MiiCk0s
24-12-2006, 18:28
Maar die Danielle Harris doet misschien toch ook mee? Zie die bron hierboven.

Lorre
24-12-2006, 23:17
Ze zal mss meedoen en dit in een andere rol. Tina Williams zie ik niet terug keren omdat dit een remake is. Wendy Kaplan zal niet terugkeren denk ik of ze zou een andere rol moeten spelen.


MICHAEL MYERS CAST IN ROB ZOMBIE'S 'HALLOWEEN'

Rob Zombie announced today on his official Halloween MySpace page that Michael Myers will be played by none other than Tyler Mane in Dimension Films' Halloween remake! I'm sure you all remember Tyler as Rufus from The Devil's Rejects, Sabretooth in the X-Men and the unstoppable Ajax in Troy. He joins Malcolm McDowell (Dr. Loomis), Sheri Moon, Daeg Faerch (young Michael Myers) and Heather Bowen in the quasi-remake, which hits theaters everywhere August 31st. Danielle Harris is still yet to be confirmed. After being committed for 17 years, Michael Myers, now a grown man and still very dangerous, is mistakenly released from the mental institution (where he was committed as a 10 year old) and he immediately returns to Haddonfield, where he wants to find his baby sister, Laurie. Anyone who crosses his path is in mortal danger.

MiiCk0s
26-12-2006, 10:54
Lorre, waar heb jij Halloween 3 gekocht? Hij is nergens te koop hier! :?

MiiCk0s
01-01-2007, 12:44
Iedereen gelukkig nieuwjaar! En we kunnen eindelijk zeggen: Dit jaar komt de nieuwe Halloween uit! :wink:

Lorre
01-01-2007, 18:59
Lorre, waar heb jij Halloween 3 gekocht? Hij is nergens te koop hier! :?

Free record shop.

MiiCk0s
02-01-2007, 15:23
Ik ben langs alle winkels gegaan, en hij is nergens te koop of te bestellen. Musicstore, Free Record Shop, Mediamarkt... geen 1 winkel heeft hem! En het rare is: alle delen zijn er te koop/bestellen, behalve deel 3.. :?

Dennis Kuijper
06-01-2007, 18:23
Rob Zombie, director of the upcoming "Halloween" remake, has updated his blog with some casting news and information about the DVD.

With fans craving an extensive look at the making of this film, Zombie is promising that the DVD will be filled with all the production fun that we can handle.

"Many of you have been asking if I plan on making a 'making of Halloween' documentary similar to the '30 days in Hell' one on 'The Devil's Rejects' DVD. Well, the answer is yes. We started shooting on the first day of pre-production and we will continue up until we are finished."

Zombie has also mentioned that he has seen the final version of the mask that Michael Myers will be wearing, and his comment is: "'HOLY F*CK'. It looks perfect. Exactly like the original. Not since 1978 has the shape looked so good."

Casting continues, as the parents for Laurie Strode (the character of Jamie Lee Curtis in the original) have been cast. The father will be played by Pat Skipper (Erin Brockovich), while the mother will be played by Dee Wallace Stone (Cujo).

You might think that this film will be released on Halloween, but the "Saw" franchise owns that time slot, so instead Dimension Films have scheduled the film to hit theaters on August 31st, 2007.

Bron:Worstpreviews

MiiCk0s
26-01-2007, 17:21
Weet iemand of Danielle Harris meedoet in 'Halloween 2007'. Het staat overal op internet, maar niet bij imdb.. en over een een paar dagen beginnen ze met filmen...

steven van dijk
26-01-2007, 17:31
Ik ben langs alle winkels gegaan, en hij is nergens te koop of te bestellen. Musicstore, Free Record Shop, Mediamarkt... geen 1 winkel heeft hem! En het rare is: alle delen zijn er te koop/bestellen, behalve deel 3.. :?

Soms staat ie bij de witte boekhandels voor weinig..5 euries meestal.
Trouwens ik vind deel3 erg goed, is erg onderschat maarja dat komt doordat MM er niet in meedoet..moet je wel zeggen dat ik op deel1 na de films erg slecht vindt..behalve 3 dan..dit is ook zo'n serie die compleet is uitgemolken.

Jolling
26-01-2007, 17:41
Weet iemand of Danielle Harris meedoet in 'Halloween 2007'. Het staat overal op internet, maar niet bij imdb.. en over een een paar dagen beginnen ze met filmen...
Hoezo niet bij IMDb (http://www.imdb.com/title/tt0373883/)... :roll:

MiiCk0s
26-01-2007, 17:52
Ik zie het nu! Ze staat erbij!! Wat leuk!! Ze speelt Annie... was dat niet die vriendin van Lauri in de Halloween uit 1978?

Kendorjia
30-01-2007, 18:06
ik heb zo m'n twijfels bij tyler mane als michael myers... true, een vlotte tong moet ie niet hebbe voor de rol van michael maar toch

en nu staat er op imdb een poll over yes or no voor de casting van Scout Taylor-Compton als laurie strode...

MiiCk0s
31-01-2007, 10:37
ik heb zo m'n twijfels bij tyler mane als michael myers... true, een vlotte tong moet ie niet hebbe voor de rol van michael maar toch

Er gaat toch een masker overheen, en hij hoeft toch alleen een beetje rond te lopen met een mes in zijn hand...

Kendorjia
01-02-2007, 14:56
ik heb zo m'n twijfels bij tyler mane als michael myers... true, een vlotte tong moet ie niet hebbe voor de rol van michael maar toch

Er gaat toch een masker overheen, en hij hoeft toch alleen een beetje rond te lopen met een mes in zijn hand...

ja maar toch, er komt echt meer bij kijken, het klikt vast dom hoor, maar net omdat ie niets zegt enz, moet ie echt z'n lichaam laten spreken... en ik weet niet echt of dat bij Tyler Mane lukt... hij heeft zeker een imposant gestalte maar that's it

MiiCk0s
02-02-2007, 15:24
Ik vind het zo raar dat de actrice niet bekend is die Lauri Strode speelt, aangezien ze 'Halloween: Retribution' al een aantal dagen aan het filmen zijn...

Lorre
02-02-2007, 16:47
Die actrice is al dagen geleden bekend gemaakt en word hier al in eerdere posts vermeld.

MiiCk0s
03-02-2007, 10:32
Ja, je hebt gelijk. Ik zie het nu pas, mijn excuses. Die 'Halloween' op IMDB wordt zo vaak geupdated de laatste tijd...

MiiCk0s
02-03-2007, 16:13
http://a852.ac-images.myspacecdn.com/images01/50/m_24606c8104e86ca57bca45e5e9efe1cb.jpg

Bij deze een eerste blik op Tyler Mane in zijn rol als Michael Myers....
Deze foto werd door Rob Zombie zelf op zijn MySpace vrijgegegven.

Kendorjia
02-03-2007, 17:09
Michael wordt oud.... hehe, lijkt me beetje zo'n goedkoop carnavalspakje, geef maar toe dat je een foto van jezelf hebt getrokken! :wink: :lol:

Peter Neefs
02-03-2007, 17:10
ik heb zo m'n twijfels bij tyler mane als michael myers... true, een vlotte tong moet ie niet hebbe voor de rol van michael maar toch

Er gaat toch een masker overheen, en hij hoeft toch alleen een beetje rond te lopen met een mes in zijn hand...

ja maar toch, er komt echt meer bij kijken, het klikt vast dom hoor, maar net omdat ie niets zegt enz, moet ie echt z'n lichaam laten spreken... en ik weet niet echt of dat bij Tyler Mane lukt... hij heeft zeker een imposant gestalte maar that's itAan het screenshot dat MiiCK0s laat zien lijkt me dat Tyler Mane wel geschikt is om Myers te spelen...ben benieuwd of Rob Zombie de Halloween-franchise nieuw leven kan inblazen.

Cinemaniac
07-04-2007, 12:13
Teaser Trailer! (http://movies.yahoo.com/movie/1809784517/info)

Fruity
07-04-2007, 12:50
Teaser Trailer! (http://movies.yahoo.com/movie/1809784517/info)

Ziet er gaaf uit kan niet wachten om deze te zien.

En Danielle Harris topless :-P

Kendorjia
07-04-2007, 14:26
speelt bij mij voor geen meter af, loopt heel de tijd te haperen.. pff

Richard23
07-04-2007, 16:42
ziet er zeker gaaf uit en dat verwachtje wel voor RoB zombie

__________________________
The Truth Is Out There

Jeroen D
07-04-2007, 17:33
speelt bij mij voor geen meter af, loopt heel de tijd te haperen.. pff

http://playlist.yahoo.com/makeplaylist.dll?id=1568798&sdm=web&qtw=640&qth=400

Deze doet het denk ik beter..............ziet er erg gaaf uit trouwens !!!

Kendorjia
07-04-2007, 18:11
http://playlist.yahoo.com/makeplaylist.dll?id=1568798&sdm=web&qtw=640&qth=400

Deze doet het denk ik beter..............ziet er erg gaaf uit trouwens !!!

inderdaad, die werkt veel beter, cheers daarvoor (y) ziet er trouwens geweldig uit zeg... kan niet wachten... dit wordt denk ik een van de weinige remakes die het origineel eer aandoet...

(en zo te zien doet ook weer het onmisbare tienernaakt z'n intrede, ZO HOORT HET :razz: )

MiiCk0s
08-04-2007, 15:11
Ik vind het erg jammer dat Danielle Harris niet de rol van Lauri speelt. Maar eigenlijk kan dat ook niet, want Danielle is al eigenlijk te oud voor de rol van Annie. Ze wordt dit jaar namelijk 30, en volgens mij zijn Lauri, Annie en Lynda rond de 17 jaar. Want stel je voor dat er vervolgen komen op deze remake, dan zien we dadelijk een gerimpelde Danielle die in de film een leeftijd heeft van bijv. 25. +++++++++++++++++

MiiCk0s
08-04-2007, 15:13
Ik vind het erg jammer dat Danielle Harris niet de rol van Lauri speelt. Maar eigenlijk kan dat ook niet, want Danielle is al eigenlijk te oud voor de rol van Annie. Ze wordt dit jaar namelijk 30, en volgens mij zijn Lauri, Annie en Lynda rond de 17 jaar. Want stel je voor dat er vervolgen komen op deze remake, dan zien we dadelijk een gerimpelde Danielle die in de film een leeftijd heeft van bijv. 25.

RobinB
08-04-2007, 22:35
Zeer freaky, een echte horror & gaafe trailer..!!

Lorre
09-04-2007, 00:37
Eindelijk nog eens een Michael Myers die me kippenvel geeft enkel en alleen al van de trailer. Michael's masker en bewegingen zien er terug geweldig uit. De jonge Michael vind ik wel creepy... Zie er naar uit!

Eric B.
09-04-2007, 18:22
vette trailer, na het zien van deze trailer kijk ik erg uit naar de film, en gemaakt door Rob Zombie, dus dan kun je wel gore dingen en naakt verwachten(y)

Rickje
09-04-2007, 18:39
Trailer is top en dat zal de film ook wel zijn.. yes weer een Halloween-topper !

MiiCk0s
10-04-2007, 09:20
Ik heb toch liever een vervolg, want ik vind een remake erg overboden... Had Rob Zombie dan niet beter een vervolg kunnen regisseren? Danielle Harris die weer de rol van Jamie speelt. (Op 1 of andere manier heeft ze Michael's poging tot moord in 'Halloween 6' overleeft, en heeft ze een nieuw leven opgebouwd, met een nieuwe naam zoals Annie... Remember 'Halloween H20'?). Ik vind namelijk: 'Halloween: Retribution' een prachtige naam voor een vervolg, deel 9 dan dus in dit geval.

Ik heb trouwens de Producer's Cut gezien van deel 6, en Jamie sterft op een hele andere manier. Ze wordt neergestoken ofzo, en je ziet haar dan ook heel weinig in deze Producer's Cut. Dat is wel jammer. Weet iemand misschien waarom Danielle Harris niet meer de rol speelde van Jamie in Halloween 6? Wilde ze niet, of mocht ze niet?

Jeroen D
10-04-2007, 10:19
Het origineel word (vind ik) zwaar overschat dus deze remake kan alleen maar beter worden. Trailer smaakt echt naar meer.

Evil Hobbit
10-04-2007, 10:21
Trailer ziet er niet uit, lijkt wel zo'n trailer voor tussen de Grindhouse films. Fucking Rob Zombie. 2 pluspunten, editen op de halloween-theme en Malcolm McD. voice over.

Kendorjia
10-04-2007, 13:14
Het origineel word (vind ik) zwaar overschat dus deze remake kan alleen maar beter worden. Trailer smaakt echt naar meer.

ben ik het mee eens... Hoewel ik deel 1 zeer leuk entertainment vind, is het zo'n geweldige film toch niet... Dan vind ik deel 2 leuker, deel 4 blijft een van men favorieten... maar eigenlijk stellen al die Halloween films weinig voor...

Ik kijk echter wel uit naar deze remake, als er iemand weet hoe je horror maakt is het Rob Zombie wel, wat wil je nou met zo'n naam

Jeroen D
10-04-2007, 14:18
The Devil's Rejects vond ik geweldig dus ik heb hoge verwachtingen van deze film (y)

Lorre
10-04-2007, 15:58
Weet iemand misschien waarom Danielle Harris niet meer de rol speelde van Jamie in Halloween 6? Wilde ze niet, of mocht ze niet?

Ik dacht ergens gelezen te hebben dat Danielle wel wou, maar volgens de producers teveel geld vroeg en daarom hebben ze een andere actrice genomen.

Fruity
10-04-2007, 21:01
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat Danielle wel wou, maar volgens de producers teveel geld vroeg en daarom hebben ze een andere actrice genomen.

Volgens mij was het juist zo dat ze belachelijk weinig geld kreeg en het daarom niet deed...

Lorre
10-04-2007, 22:25
Kan ook. Het had allesinds iets met geld te maken.

Jolling
11-04-2007, 16:41
Volgens mij was het juist zo dat ze belachelijk weinig geld kreeg en het daarom niet deed...
Danielle Harris wanted to reclaim her role as Jamie, but turned it down when Dimension Films refused to pay her the $5,000 she wanted. (http://www.imdb.com/title/tt0113253/trivia)

Fruity
12-04-2007, 10:35
Danielle Harris wanted to reclaim her role as Jamie, but turned it down when Dimension Films refused to pay her the $5,000 she wanted. (http://www.imdb.com/title/tt0113253/trivia)

$5000 is nog weinig :p

Jeroen D
06-06-2007, 11:37
http://halloween-themovie.com/

Kijk eens aan !

Kendorjia
06-06-2007, 12:10
heerlijk, mooie afbeelding... deze ga ik zeker zien, ook dat typische deuntje is er weer! top

Symphony X
06-06-2007, 18:22
The Devil's Rejects vond ik geweldig dus ik heb hoge verwachtingen van deze film (y)

The Devil's Rejects was super, aan de trailer te zien is deze nu al beter dan deel 2 tot deeltje 1034. Benieuwd of deze deel 1 overtreft, maar daar heb ik het volste vertrouwen in met Zombie aan het roer.

Lorre
06-06-2007, 21:29
http://img117.imageshack.us/img117/9413/posteruo1.jpg

Jeroen D
07-06-2007, 06:40
Cooooole poster !

Rickje
07-06-2007, 12:10
Mooie poster idd.. net op de website nog maar eens de trailer bekeken en ik heb er wel vertrouwen in dat dit een goede Halloween film word..

MiiCk0s
09-06-2007, 22:21
Ik ben niet zo weg van de Poster.. en dan het logo van 'Halloween'.. erg goedkoop! Dan vindt ik deze simpeler, maar beter:

http://img148.imageshack.us/img148/1605/halloween122006mb1.jpg

Rickje
10-06-2007, 18:36
Inderdaad veel simpeler want ik vind het meer fanmade maar goed.. ze moeten weer eens komen met mooie set foto's of film foto's .. :grin:

Lorre
10-06-2007, 19:39
bloody-disgusting heeft een hele gallery vol met foto's van Halloween. Er komen er zowat elke week nieuwe bij :razz:

Rickje
13-06-2007, 14:16
Bedankt voor de site alleen deze pics heb ik al gezien :mrgreen:
Maar ik hou het bij vanaf nu dus ..

MiiCk0s
23-06-2007, 12:06
Mijn hoop op een goede remake van de 'Halloween'-remake is nu weg.. Op internet las ik dit:

Omdat recente R-rated films (''Grindhouse'' en ''Hostel part II'') geen succes waren heeft Dimension Films besloten om flink te knippen in Rob Zombie’s ''Halloween'' om een PG-13 rating te krijgen....

Ik had namelijk een spannende en enge Halloween film verwacht... Maar nu ze de enge stukjes eruit knippen, verwacht ik er niet veel meer van... Jammer, jammer en nog eens: Jammer!

Trouwens, de Halloween site is nu helemaal klaar. Je kan kan o.a foto's bekijken op de site.
http://www.halloween-themovie.com/

http://img401.imageshack.us/img401/6176/halloweenwm4.png

Deze foto heb ik zelf even in elkaar geknutseld.

Eric B.
23-06-2007, 13:43
jezus wat een ***streek! afmaken die lui!:evil:

mark t
23-06-2007, 16:31
Mijn hoop op een goede remake van de 'Halloween'-remake is nu weg.. Op internet las ik dit:

Omdat recente R-rated films (''Grindhouse'' en ''Hostel part II'') geen succes waren heeft Dimension Films besloten om flink te knippen in Rob Zombie’s ''Halloween'' om een PG-13 rating te krijgen....Jij gelooft ook echt alle geruchten en flauwe grappen die op het net opduiken...

Jeroen D
23-06-2007, 16:43
Jij gelooft ook echt alle geruchten en flauwe grappen die op het net opduiken...

Het is dus niet waar ?

mark t
23-06-2007, 16:56
Het is dus niet waar ?'Tuurlijk niet. Mickos hapt nogal gauw als het op vage geruchten aankomt.

Kijk hier (http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendID=101946169) eens.

Jeroen D
23-06-2007, 17:05
'Tuurlijk niet. Mickos hapt nogal gauw als het op vage geruchten aankomt.

Kijk hier (http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendID=101946169) eens.

Oh gelukkig maar. Als er 1 film is waar ik dit jaar naar uitkijk dan is het deze wel :wink:

Lorre
23-06-2007, 17:42
Ik denk dat een PG-13 rating de doodsteek zou zijn voor de film. Fans zouden dit niet pikken en de uitkomst voor de studio zou een ramp zijn. Ik heb volle vertrouwen in Rob Zombie. De nieuwe bloederige pic's spreken al voor zichzelf. (y)

MiiCk0s
23-06-2007, 18:59
Ik las dat die nieuwe Dr. Loomis voor drie Halloween films heeft getekend. Dus ze gaan dus verder met remaken... Ik vraag me af of ze Halloween 3 ook gaan remaken, aangezien het niets met Michael Myers te maken heeft.. of ze slaan deel 3 over, en gaan verder met het remaken van 'Halloween 4: The Return Of Michael Myers'. Of we krijgen zoiets als The Texas Chainsaw Massacre-remake reeks; 'Halloween: The Beginning'.. Maar dat gaat denk ik niet gebeuren, want deze film is al deels een 'beginning'. Ik ben benieuwd...

Eric B.
23-06-2007, 19:46
nou als je dat op dezelfde site hebt gelezen als je vorige post, zou ik er maar vanuit gaan dat het bullshit is;)

Lorre
23-06-2007, 22:56
Dat Malcolm McDowell getekend heeft voor drie films is zeker, maar er is niet gesproken over remakes. Deel 2 kan dus totaal anders zijn dan het oorspronkelijk deel uit 1981 dat plaatsvond in het ziekenhuis van Haddonfield. En ik denk heus niet dat ze deel 3 zouden hermaken.

MiiCk0s
23-06-2007, 22:58
Dat las ik op www.horror.nl

Cinemaniac
24-06-2007, 00:44
McDowell heeft inderdaad getekend voor drie nieuwe Halloween-films, lees hier (http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=20332) maar. Dat zullen gewoon sequels worden op Zombie's film en ik geloof nooit dat ze de originele serie opnieuw door de recycle-molen gaan halen, dan moeten ze wel erg veel gebrek aan fantasie hebben.

Zombie's versie wordt anders dan 't origineel en zal de Halloween-franchise een nieuw leven inblazen. Net zoals Christopher Nolan dat heeft gedaan met Batman Begins.

MiiCk0s
24-06-2007, 13:16
Halloween II lijkt me wel een logisch vervolg om te gaan remaken, na het eerst deel. Want Lauri zal toch naar het ziekenhuis moeten... Ik hoop dat het personage Jamie LLoyd nog terugkomt... Zou het trouwens niet leuk zijn als Ellie Cornell de moeder van Jamie zou spelen? Ik kwam deze foto trouwens tegen van Ellie en Danielle op Saturn Awards 2007:

http://z.about.com/d/movies/1/0/3/Q/P/saturn07pic21.jpg

Leuk om ze weer bij elkaar te zien na al die jaren!

Richard23
24-06-2007, 15:37
die film lijkt me toch wel wat die rob zombie maakt er wel wat van.
denk ook wel dat deze halloween het net zo goed doet als die oude halloween film's

Jeroen D
24-06-2007, 19:55
http://www.halloweenmovies.com/h9_lobby.html

Interview met Rob Zombie.

Mick Schouten
25-06-2007, 09:16
wie is die meid rechts op die foto? is dat dat meisje wat vroeger jamie lloyd speelde?
halleluja(y)

Fruity
25-06-2007, 13:49
wie is die meid rechts op die foto? is dat dat meisje wat vroeger jamie lloyd speelde?
halleluja(y)

Ja en die speelt nu Annie Brackett in deze film.

MiiCk0s
25-06-2007, 18:05
Jamie Lloyd is echt een mooie vrouw geworden. Ze speelde de rol van Jamie geweldig, daarom vind ik het ook echt leuk om Jamie en Rachel zo weer samen te zien. De sisters of Halloween. Jammer dat ze alleen bijna 30 is, jammer van zo'n mooie vrouw.

Jeroen D
26-06-2007, 13:09
Jamie Lloyd is echt een mooie vrouw geworden. Ze speelde de rol van Jamie geweldig, daarom vind ik het ook echt leuk om Jamie en Rachel zo weer samen te zien. De sisters of Halloween. Jammer dat ze alleen bijna 30 is, jammer van zo'n mooie vrouw.

Die laatste zin begrijp ik niet helemaal :???:

Tim Wiselaar
26-06-2007, 16:53
vraagje: toen ik nog klein was heb ik ooit met een vroegere vriend een deel gezien van de reeks
ik kan me het begin nog redelijk herinneren, 't ging zo:

Er komt een vrouw bij een huis, niemand reageert op het kloppen van de deur, ze wilt naar achteren lopen, er komen een paar jongens om de hoek, de vrouw schrikt omdat 1 van de jongens een hockeymasker opheeft, daarna weet ik dat ze naar binnen gaat en op een gegeven moment een kamer binnen komt waarin iemand in een stoel zit en een schaats in zijn gezicht heeft.

Zoiets was het, weet iemand welke van Halloween films het was?

volgens mij was het deze: http://www.imdb.com/title/tt0120694/

MiiCk0s
26-06-2007, 17:05
Jep, het is een deel uit de Halloween-reeks, en om precies te zijn (zoals je al dacht): 'Halloween H20' (1998). Dat was de beginscène van deze film, en ik vond de film heel erg goed. Mijn favoriet uit de reeks.

En over Jamie Lloyd, ik denk omdat ik zelf 16 jaar ben, vind ik mensen in de 30 al erg oud, haha. Vandaar mijn opmerking over Danielle Harris, die bijna 30 wordt.

Mick Schouten
26-06-2007, 17:23
is zij op die foto al 30? nou ja, geeft niet:D

MiiCk0s
26-06-2007, 17:39
28 dagen na deze foto werd ze 30 jaar (Deze foto was van 2 mei 2007), dus onze 'kleine' Jamie Lloyd is 29 op deze afbeelding met Ellie Cornell. Ellie is trouwens 43, en wordt op 15 December alweer 44. De tijd gaat snel...

MiiCk0s
03-07-2007, 18:27
Het blijkt dat Rob Zombie nog enkele reshoots maakt voor zijn ''Halloween''. Er worden meer moorden gefilmd en ook het einde wordt compleet nieuw. Daarom is nu ook Sid Haig is toegevoegd aan de cast van ''Halloween''. Hij speelt de beheerder van een kerkhof...

Lorre
03-07-2007, 18:31
volgens mij was het deze: http://www.imdb.com/title/tt0120694/

Het is idd deel 7 die je bedoelt.

MiiCk0s
03-07-2007, 21:43
Meer moorden zullen beter zijn, want in deel 1 uit 1978 werden niet echt veel mensen vermoord.

Lorre
03-07-2007, 21:54
Meer moorden staat niet altijd garant voor een betere film... :rolleyes:
En daar is net het origineel het perfecte voorbeeld van.

MiiCk0s
04-07-2007, 12:48
Daar heb je gelijk in... Maar omdat deze remake toch niet beter wordt dan het origineel in veel ogen, kunnen ze gerust het bloedgehalte omhoog doen.

Jeroen D
31-07-2007, 16:10
http://www.youtube.com/watch?v=V8TxggeUQDg

Nieuwe TV commercial.
Damn wat ziet het er allemaal fantastisch uit :shock:

Peter Neefs
31-07-2007, 16:20
http://www.youtube.com/watch?v=V8TxggeUQDg

Nieuwe TV commercial.
Damn wat ziet het er allemaal fantastisch uit :shock:Inderdaad, het ziet er heel erg goed uit, deze Halloween zou wel eens beter kunnen worden dan het origineel (het was toch een remake dat Rob Zombie aan het maken is he? Of ben ik nu compleet mis?).

Lorre
31-07-2007, 16:50
Is idd een remake en damm het blijft naar meer smaken. Ziet er geweldig uit!

DanielC
31-07-2007, 18:21
Inderdaad, het ziet er heel erg goed uit, deze Halloween zou wel eens beter kunnen worden dan het origineel



:lol: grapjas

Symphony X
31-07-2007, 19:44
Citaat:
Oorspronkelijk gepost door peter_ke http://www.dvd.nl/forum/images/buttons/viewpost.gif (http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?p=1200447#post1200447)
Inderdaad, het ziet er heel erg goed uit, deze Halloween zou wel eens beter kunnen worden dan het origineel




:lol: grapjas

peter_ke kan hier nog best eens gelijk in hebben, Rob Zombie is een fantastische regisseur. The Devils Rejects is 1 van de betere thriller/horrorfilms van de laatste paar jaar.

MiiCk0s
01-08-2007, 10:51
Ziwt er idd goed uit! In een interview op de radio zegt Rob Zombie niet Halloween 2 te willen regisseren.

Symphony X
01-08-2007, 11:38
Ziwt er idd goed uit! In een interview op de radio zegt Rob Zombie niet Halloween 2 te willen regisseren.

Mooi!

Peter Neefs
01-08-2007, 11:58
peter_ke kan hier nog best eens gelijk in hebben, Rob Zombie is een fantastische regisseur. The Devils Rejects is 1 van de betere thriller/horrorfilms van de laatste paar jaar.Dank je, ik bedoel inderdaad dat Rob Zombie al bewezen heeft zich in dit genre te kunnen handhaven (mag ook wel met zo'n naam he, stel je voor dat hij romantische komedies zou maken...) en dat de trailer in elk geval het beste laat hopen...

Jeroen D
01-08-2007, 14:04
Ik snap nog steeds niet zo goed dat mensen het origineel zo goed vinden.
Zwaar overgewaardeerde film vind ik.

Rob Zombie begon leuk met House of 1000 Corpses. Redelijke film maar niet super.
The Devil's Rejects vond ik waanzinnig en nog steeds eigenlijk. Niet alleen omdat hij zo bruut was maar ook om hoe de film eruit zag, de sfeer die erin zit.

Deze word zeker beter dan het origineel, dat weet ik nu al :bier:

MiiCk0s
01-08-2007, 15:29
Ik vond het origineel helemaal niks. Erg saai, ik viel bijna in slaap... Geef mij deze maar, die lijkt me echt tof!

Lorre
02-08-2007, 00:21
Trailer!!

http://movies.yahoo.com/movie/1809784517/video/3545602/

And it looks good!!

Jeroen D
02-08-2007, 12:03
Trailer!!

http://movies.yahoo.com/movie/1809784517/video/3545602/

And it looks good!!

Damn good :twisted:
Wat een vette trailer zeg......(6)

Peter Neefs
02-08-2007, 12:11
Damn good :twisted:
Wat een vette trailer zeg......(6)Inderdaad, het ziet er heel erg vet uit, ik kan niet wachten tot ik deze in de bioscoop kan gaan zien!!

Bolo
05-08-2007, 16:19
Heb de trailer gezien.. En wat ik denk is dat het gewoon een simpele kopie is met misschien wat meer achtergrond info over hoe Micheal Meyers doorslaat.. En misschien iets meer slachtoffers dan het eerste deel... Niet veel speciaals... Als iets zo lang al loopt als de Halloween series.. waarom nog meer vervolgen of zelf remakes..:confused:

MiiCk0s
05-08-2007, 17:45
Goede trailer!(Y)

Kendorjia
05-08-2007, 18:36
Als iets zo lang al loopt als de Halloween series.. waarom nog meer vervolgen of zelf remakes..:confused:

om de huidige generatie ook kennis te laten maken met Michael Meyers? Voor mij hoeft het ook niet echt, maar als halloween liefhebber ben ik toch benieuwd

Jeroen D
05-08-2007, 18:39
Dan kun je ook wel stoppen met James Bond films. Die loopt ook al zo lang.

MiiCk0s
06-08-2007, 19:40
Toch had ik liever 'Halloween: Retribution' gezien. Een nieuw, spannend verhaal over Michael Myers..

Lorre
06-08-2007, 19:50
Spannend vond ik deel 8 nu niet echt, dus ben blij met deze nieuwe visie op het origineel.

Symphony X
07-08-2007, 08:17
Trailer bekeken, erg vet! Ik zie toch al wel echt dat bepaalde Zombie sfeertje.

MiiCk0s
07-08-2007, 11:51
Spannend vond ik deel 8 nu niet echt, dus ben blij met deze nieuwe visie op het origineel.

Het was meer een tienerslasher dan een 'Halloween'-film, maar toch was hij niet zo heel erg slecht.

Jeroen D
10-08-2007, 16:00
http://www.bloody-disgusting.com/feature/401

Nieuw interview met Rob Zombie :wink:

The Gr8oNe
27-08-2007, 07:21
Zie net ergens op een site dat er een workprint is uitgelekt van Halloween.

Symphony X
27-08-2007, 10:04
Al voordat de film in de bioscoop is geweest?

Lorre
27-08-2007, 10:14
Jup, er is idd een workprint uitgelekt. Enorm vroeg!

Jeroen D
27-08-2007, 10:16
Jup, er is idd een workprint uitgelekt. Enorm vroeg!

Vroeg ?
31 augustus gaat ie draaien.........in de VS.

Symphony X
27-08-2007, 11:05
Idd vroeg, een workprint is vaak DVD scherpte ipv Cam spul, en die komen soms pas maanden nadat de film in de bioscoop is geweest.

Lorre
27-08-2007, 11:29
Vroeg ?
31 augustus gaat ie draaien.........in de VS.

Ik vind dit enorm vroeg. Anders staan er eerst vaak cam en telesync versies op. -_-

Jeroen D
27-08-2007, 11:36
Idd vroeg, een workprint is vaak DVD scherpte ipv Cam spul, en die komen soms pas maanden nadat de film in de bioscoop is geweest.

OK :smile:
Dat wist ik niet.......

Symphony X
27-08-2007, 12:25
Aan de andere kant had ik een paar dagen geleden ook een Workprint van Black Sheep gepindakaast en die zat tussen een DVD-Rip en een Cam versie.

Lorre
28-08-2007, 21:43
Erg leuke film van Zombie.. Danielle Harris is idd een erg mooie jonge vrouw geworden. Je zal wel zien waarom als je de film ziet :mrgreen:(y) Hoop op sequels van Zombie, maar die zullen niet komen denk ik. De film staat bij mij samen met het origineel, maar vond het origineel toch enger.

Rob Zombie heeft goed werk afgeleverd met deze remake. De oude themes vloeien perfect in elkaar met de nieuwe en het old school aspect is overal aanwezig. Enkel jammer dat Zombie de film niet langer gemaakt heeft. Alle personages ( buiten Michael Myers) worden maar matig uitgewerkt. Het naakt is terug en zelf Danielle Harris ontsnapt er niet aan. Totaal onverwacht dat die naakt zou gaan voor deze film. Ben blij dat ze deelnam aan de cast en moet zeggen dat ze er uitstekend uitziet. Knappe vrouw geworden. Ik herinner me nog dat kleine meisje van in deel 4 en 5.Tyler Mane leverde een harde en ook een menselijke Michael af. Dit is dan ook te danken aan het jonge talent Daeg Farch. De achtergrond van Michael zorgt ervoor dat je begrijpt wat hoe hij geworden is en wat zijn motivaties zijn. Perfect einde ook. De nieuwe Sam Loomis stelt me echter wat teleur. Niemand kan voor mij Donald Pleasance vervangen en dat blijkt ook door de, begrijp me niet verkeerd hij acteert goed, vervanger in kwestie, Malcolm McDowell. De rest van de cast is entertainment, maar krijgen niet genoeg screentime om echt indruk te maken. Vooral Brad Dourif... De man leverd altijd goeie prestaties, maar hier volledig genegeert wordt. Mss voor de sequel? Ook jammer dat Zombie Michael niet meer wegstak voor Laurie. Vooral het stuk waar hij op het midden van de wegstond te kijken naar haar vond ik niet echt passen. Bij het origineel maakte Carpenter ons bang door hem maar kort te tonen en bouwde de spanning zo op. Zombie pakt het anders aan en laat hem Laurie minder opvallend stalken. Spanning valt hierdoor vaak weg omdat de film te vlug moet lopen na 40-50 minuten durende introductie van de jonge Michael Myers. Had Zombie sommige personages beter uitgewerkt waardoor we om ze gaven terwijl ze stierven, dan ging dit de beste remake ooit geweest zijn. Nu is het deels een gemiste kans. Jammer, maar komt toch op de 2de plaats na het origineel...

7.5/10

(http://www.imdb.com/name/nm1698761/)

Rickje
14-10-2007, 23:35
Komt deze 25 Oktober uit in de bioscoop?

Jeroen D
15-10-2007, 07:01
Komt deze 25 Oktober uit in de bioscoop?

Dat klopt :)

Rickje
15-10-2007, 16:50
Mooi dan laat ik The Kingdom voor wat het is en ga ik volgende week naar Halloween.. ik kijk hier wel naar uit, ben pas begonnen met vorige delen hehe

MiiCk0s
17-10-2007, 17:39
Ik vond het ook raar dat Jamie Lloyd helemaal genegeerd werd in Halloween H20... Er had op zn minst een scene in kunnen zitten dat Lauri naar een foto kijkt van Jamie, en een traantje wegpinkt of even een brok in haar keel heeft. Denken jullie niet?

Cinemaniac
24-10-2007, 16:44
The Weinstein Company and Genius Entertainment have announced Halloween which stars Malcolm McDowell and Brad Dourif. This new Rob Zombie directed film will be available to own from the 18th December in seperate 2-disc rated, and 2-disc unrated editions. The director's cut will contain around 11 minutes of additional footage. Each DVD will include an audio commentary by writer/director Rob Zombie, an alternate ending, 17 deleted scenes with optional director commentary, a Re-Imagining Halloween documentary, a Conversation With Rob Zombie featurette, a Meet the Cast featurette, screen tests, bloopers, and more. We've attached the official package artwork for the unrated director's cut below:

http://img98.imageshack.us/img98/5904/halloweenr1artworkpic21lw8.jpg


Bron: dvdactive.com

MiiCk0s
12-11-2007, 16:40
Spoilers!


Ik vond Halloween echt een gave film. De film is eigenlijk in 2en te delen: Michael's jeugd en de remake van Halloween 1. Michael's jeugd is erg goed gedaan: hij vermoord meer mensen dan alleen zijn zus Judith op die avond, en Lauri's rol in dit hele gebeuren is veel duidelijker dan het origineel; we weten nu waarom ze geadopteerd is en waarom Michael haar opzoekt. Het is ook leuk dat het verhaal wel op het origineel in grote lijnen lijkt, maar toch is het stukken anders. Bijvoorbeeld: in het origineel wordt Annie vermoord, maar in deze remake overleefd ze het. Alleen klopt er iets niet: de adoptieouders van Lauri worden vermoord. In 'The Curse Of Michael Myers' worden die adoptieouders pas vermoord (jaren later dus).. Maarja, ik vond het echt een gave film!

Lorre
12-11-2007, 20:38
Dude, het is dan ook niet echt een volledige remake. Daniele Harris haar personage overleeft ook en in het origineel ging die ook dood.

wimv
13-11-2007, 02:47
Komt er nog een legacybox met alle films?

MiiCk0s
13-11-2007, 16:01
Dude, het is dan ook niet echt een volledige remake. Daniele Harris haar personage overleeft ook en in het origineel ging die ook dood.

Dude, dit heb ik al in mijn recensie vermeld;):twisted:


Spoilers!


Ik vond Halloween echt een gave film. De film is eigenlijk in 2en te delen: Michael's jeugd en de remake van Halloween 1. Michael's jeugd is erg goed gedaan: hij vermoord meer mensen dan alleen zijn zus Judith op die avond, en Lauri's rol in dit hele gebeuren is veel duidelijker dan het origineel; we weten nu waarom ze geadopteerd is en waarom Michael haar opzoekt. Het is ook leuk dat het verhaal wel op het origineel in grote lijnen lijkt, maar toch is het stukken anders. Bijvoorbeeld: in het origineel wordt Annie vermoord, maar in deze remake overleefd ze het. Alleen klopt er iets niet: de adoptieouders van Lauri worden vermoord. In 'The Curse Of Michael Myers' worden die adoptieouders pas vermoord (jaren later dus).. Maarja, ik vond het echt een gave film!

Lorre
13-11-2007, 16:07
Dan nog. Je hebt zeker tientallen posts gemaakt dat het niet echt een volledige remake is en dan ga je nu zeggen dat er iets niet klopt xD

MiiCk0s
13-11-2007, 21:27
En die twee dingen hebben niets met elkaar te maken XD

dunefan
23-11-2007, 21:59
weet iemand al wanneer rob zombies versie op dvd komt hier?

Denk niet dat er ooit een box kan verschijnen met alle delen, ervan uit gaan dat de 9 delen bij verschillende filmmaatschappijen liggen.. RCV bevat de meeste: halloween 3, 6, h20, resurrection. De nieuwe wordt uitgegeven door Paradiso en de rest is verspreid onder allerlei maatschappijen. Alleen als RCV alle rechten zou opkopen.. dit klinkt er onwaarschijnlijk en dan nog RCV staat niet echt bekend om ze mooie uitgaves...

intexor
24-11-2007, 12:20
Een verzamelbox zou me ook wel boeien. Heb overlaatst zo alle Nightmare On Elm Street films gekeken en ook al die andere horror series zou ik zo wel eens (in volgorde) willen kijken. Ze allemaal los kopen is toch wat lastiger en staat ook niet zo mooi in de DVD-kast.

Maar ijdele hoop waarschijnlijk.. Deze nieuwe Halloween film zal ik in ieder geval zeker eens bekijken zodra hij op DVD is.

Jeroen D
24-11-2007, 13:01
In de UK komt de DVD op 11 februari uit. Hopelijk hier dan ook maar ik denk dat het nog wat later word.

wayne
23-12-2007, 16:41
in de vs is ie al uit!!!! en voor 20e te bestellen

The Gr8oNe
26-01-2008, 00:22
Iemand de NL versie al gehuurd van Halloween, vandaag gehuurd maar het dialoog van normaal door de center moet komen van gesprekken komt uit de surround speakers, dit hoort volgens mij toch niet zo ?.

Het is in iedergeval we irritant kijken dus maar uitgezet, dus misschien personen hier die mij kunnen of het normaal is of niet :).

Lorre
26-01-2008, 22:13
Het enige wat me irriteert is dat wij blijkbaar niet de mooie unrated 2 disc editie krijgen. We worden dus weer genaaid. :bier:

C0re
27-01-2008, 17:28
Heel vervelend is dat de US Unrated versie niet de bioscoopversie als extra bevat. Als je dus zowel de unrated als de theatrical versie wilt hebben dan moet je zowel de unrated als de rated 2 disc versies aanschaffen. Daar komt bij dat het tweede schijfje bij beiden versies gelijk is :?

Ik heb de Unrated 2 disc aangeschaft en eind februari koop ik de Nederlandse Paradiso versie (theatrical version). Ik zag op de website van Paradiso dat Halloween in 1.78:1 uitgebracht wordt en niet in 2.35:1. Is dat een fout op de website?

@The Gr8oNe: Hoe staat Halloween op de Verhuur-DVD, in 2.35:1 of 1.78:1?

The Gr8oNe
27-01-2008, 19:37
@The Gr8oNe: Hoe staat Halloween op de Verhuur-DVD, in 2.35:1 of 1.78:1?


Daar vraag je me iets, ik had wel op de hoes gekeken en als ik het me goed herinner, stond er gewoon widescreen 16:9 op de hoes.

C0re
27-01-2008, 20:21
Daar vraag je me iets, ik had wel op de hoes gekeken en als ik het me goed herinner, stond er gewoon widescreen 16:9 op de hoes.

Dat zegt meestal alleen maar dat de film geschikt is voor breedbeeld TV's (anamorphic). Bij 2.35:1 zie je op een breedbeeld nog zwarte balken en bij 1.78:1 / 1.85:1 niet. Bedankt voor je reactie iig, afwachten maar tot 28 februari ;)

The Gr8oNe
27-01-2008, 22:32
Dat zegt meestal alleen maar dat de film geschikt is voor breedbeeld TV's (anamorphic). Bij 2.35:1 zie je op een breedbeeld nog zwarte balken en bij 1.78:1 / 1.85:1 niet. Bedankt voor je reactie iig, afwachten maar tot 28 februari ;)


Ach ja tuurlijk, maar zwarte balken zijn wel aanwezig.

C0re
27-01-2008, 23:00
Dan is het tenminste wel het originele beeldformaat, wat ze dan met het geluid gedaan hebben beats me. Luisterde je naar de Dolby track of de DTS track?

The Gr8oNe
27-01-2008, 23:22
Dan is het tenminste wel het originele beeldformaat, wat ze dan met het geluid gedaan hebben beats me. Luisterde je naar de Dolby track of de DTS track?


Allebei de tracks waren zo, het dialoog komt uit de center en surround speakers.

Het ligt niet aan mijn apparatuur in iedergeval :).

Maar misschien iemand hier die hem zal huren en het ook bevestigen.

Jeroen D
01-02-2008, 18:25
http://www.dvdforum.nl/forum/viewtopic.php?t=77996

Hoop toch echt dat dit de koop dvd niet is..........:roll:

Lorre
01-02-2008, 20:21
Als dat waar is hebben ze blijkbaar gewoon de Workprint van het net gevist en op DVD geplaatst? Te gek voor woorden. :lol:

Michael Myers
03-02-2008, 11:15
Ik had gisteren die film gehuurd en toen die begon, wist ik meteen dat we te maken hebben met de workprint en zelfs het beeld en geluidskwaliteit is serieus aan de lage kant. We zouden daarop moeten protesteren eigenlijk, want het is een echte schande. Hopelijk doen ze daar iets aan vooraleer deze maand uit is of anders vertik ik het om m'n geld daaraan uit te geven! Ik vind dat dus niet kunnen!

Jeroen D
03-02-2008, 16:52
Ik had gisteren die film gehuurd en toen die begon, wist ik meteen dat we te maken hebben met de workprint en zelfs het beeld en geluidskwaliteit is serieus aan de lage kant. We zouden daarop moeten protesteren eigenlijk, want het is een echte schande. Hopelijk doen ze daar iets aan vooraleer deze maand uit is of anders vertik ik het om m'n geld daaraan uit te geven! Ik vind dat dus niet kunnen!

Hopelijk veranderen ze dit wel voor de koop DVD. Echt te belachelijk voor woorden dit...............:nono:

Peter Neefs
11-02-2008, 08:03
Vrijdagavond deze film gaan huren en ben toch serieus geschrokken van de beeld -en geluidskwaliteit, dit is gewoon een schande!! Ook verdwenen de ondertitels een aantal keren (na terugspoelen kwamen de ondertitels weer wel tevoorschijn)...Als dit inderdaad de koopversie is dan hou ik het toch bij de dvd van de originele Halloween en moet ik deze absoluut niet hebben!!

Peter Neefs
12-02-2008, 07:51
Als ik me niet vergis had de film in de bioscoop zo'n slechte beeldkwaliteit toch niet...

DanielC
12-02-2008, 22:03
Ik had gisteren die film gehuurd en toen die begon, wist ik meteen dat we te maken hebben met de workprint en zelfs het beeld en geluidskwaliteit is serieus aan de lage kant. We zouden daarop moeten protesteren eigenlijk, want het is een echte schande. Hopelijk doen ze daar iets aan vooraleer deze maand uit is of anders vertik ik het om m'n geld daaraan uit te geven! Ik vind dat dus niet kunnen!

jij protesteerd wel veel he ;) Ik zie je bericht op 3 fora terugkomen :D een echte fan koopt toch gewoon de regio 1 Unrated versie?

Jeroen D
13-02-2008, 06:52
jij protesteerd wel veel he ;) Ik zie je bericht op 3 fora terugkomen :D een echte fan koopt toch gewoon de regio 1 Unrated versie?

Moet je natuurlijk wel regio 1 kunnen afspelen.
Ik hoop dat de nederlandse koopversie aangepast word, anders koop ik de DVD bij play.com.

DanielC
13-02-2008, 10:15
Moet je natuurlijk wel regio 1 kunnen afspelen.
Ik hoop dat de nederlandse koopversie aangepast word, anders koop ik de DVD bij play.com.

niet lullig en aanvallend bedoelt, maar als je een enorm filmfanaat bent en veel dvd's koopt ... dan loop je toch wel heel erg "achter" als je geen regiovrije speler hebt ... je mist bijna alle mooie releases, want in NL en UK zijn de releases vaak te slecht voor woorden ... behalve als het gaat om de Blockbusters, die vrijwel altijd gelijk zijn aan de regio 1.

Nogmaals, dit is geen aanval. Maar mij lijkt het dat als je erg graag dvd's koopt en films kijkt, je toch ook grote keus wilt hebben en wilt genieten van de beste uitvoeringen ter wereld?

Jeroen D
13-02-2008, 11:04
Kreeg net een mailtje van paradiso.
Ze zijn druk bezig de verkeerde schijfjes te vervangen en de koopversie word zeker een andere versie. Gelukkig maar !

Daniel C ; ik ben zelf altijd dik tevreden met de nederlandse uitgaves. Zolang de film er goed opstaat ben ik tevreden. Extra's geef ik echt helemaal niets om. Ik ben wel een filmfanaat maar niet zo'n grote als jij waarschijnlijk ;)

Peter Neefs
14-02-2008, 07:45
Kreeg net een mailtje van paradiso.
Ze zijn druk bezig de verkeerde schijfjes te vervangen en de koopversie word zeker een andere versie. Gelukkig maar !Het zou ook maar enorm dom van ze zijn om de schijfjes niet te vervangen, ze raken ze anders aan de straatstenen nog niet kwijt!

Lorre
14-02-2008, 16:26
Ze zouden beter de 2 disc uitbrengen.