PDA

Bekijk de volledige versie : probleem met JVC RX DV3R



rtoonen
11-11-2002, 12:15
Hallo,

Ik ben sinds kort in het bezit van een JVC RX DV3R speler (onderdeel van gelijknamig HT pack) en heb een probleem met het geproduceerde beeld. Indien het beeld beeldvullend is (ik heb een Loewe Planus 3:4 TV) zoals bij DVD-menu's is bovenin het beeld een gekleurde balk van ong. 3 cm te zien. Afhankelijk van het overige beeld varieert de kleur van bijv. paars naar grijs. Ik heb de DVD via scart RGB aangesloten. Bij letterbox uitvoer is de balk niet te zien. Kan dit aan de scart liggen (alle poortjes zijn zo te zien wel aangesloten)?

Kortom wie kan mij verder helpen?

tm030614
11-11-2002, 12:26
Volgens mij is je kabel niet helemaal 100%. Kijk eens of je het ook hebt met een andere kabel. Je kunt hem ook aansluiten via composiet (gele tulp) en kijken of het probleem dan over is. Maar je gaat dan wel achteruit in beeldkwaliteit. Maar koop eens een goede kabel. (als je die nog niet hebt.)

Mark S
11-11-2002, 12:31
ndien het beeld beeldvullend is (ik heb een Loewe Planus 3:4 TV) zoals bij DVD-menu's is bovenin het beeld een gekleurde balk van ong. 3 cm te zien.

Ik zou de TV omruilen voor een 4:3 TV
:D

rtoonen
12-11-2002, 09:17
Lijkt aan de TV te liggen. Kabel vervangen door een goede. Geen resultaat. Andere TV geprobeerd, geen probleem (ik weet niet zeker of deze wel RGB accepteert). DVD omgezet naar component, nu geen probleem meer op de Loewe. RGB-modus van de TV lijkt niet helemaal jofel. Wat nu??? DVD omruilen? Ik denk dat ik het nog maar even aanzie totdat ik een nieuwe TV koop (plasma-scherm eind januari). De garantie is in ieder geval nog een jaar.