PDA

Bekijk de volledige versie : Klacht: Band of Brothers Regio1 bij Play.com besteld...



Edge
11-11-2002, 23:30
Hallo

Graag wilde ik vragen wie van jullie de tin can editie van Band of Brothers regio 1 bij Play.com heeft besteld???

Mijn box heeft 2x disc 3 gekregen en disc 4 is spoorloos...
Het vreemde is, een kennis uit de buurt heeft ook bij Play dezelfde box besteld, regio 1, en je voelt het al aan je water... ook 2x disc 3...
Waarschijnlijk betekent dit een verkeerde batch die Play heeft gekregen?

Graag wil ik weten wie de box al binnen heeft (regio 1) en of je discs oplopend zijn van 1-6 of dat het ook dubbele dvds bevat??

mvg Edge

Mike Philippens
11-11-2002, 23:48
Balen! Die van mij moet ik morgenochtend op het PK ophalen. Is echter de R2 uitvoering van Splash, dus ik denk dat ik ze allemaal heb. Wel heb ik een keer een foute disc gekregen uit Australiƫ. Tenminste...de disc is goed, alleen de opdruk is van een (nog) niet bestaande DVD. Helemaal teruggestuurd (bekend probleem natuurlijk) en krijg ik weer dezelfde terug...Nou ja...nu moet ik maar leren leven met een foute disc. Niet zo'n probleem, het is niet zo iets bijzonders als BoB. Wel iets op een beetje simpel van te worden.
Helaas kan Play er ook niets aan doen. Zij zullen harder balen als jij, want zij hebben -tig boze klanten en een hoop gezeur en extra kosten.

Edge
11-11-2002, 23:55
Uiteraard snap ik dat het niet Play's schuld is, maar het is zeer vervelend! Die DVD box vuller kan er ook geen reet van... :@

Als de oplossing te lang duurt, zal ik m toch terug sturen met volledige vergoeding en dan maar bestellen bij Amazon ondanks de douanetoeslag...

Als Play opnieuw de discs moet bestellen zal het ook lang duren??

mvg Edge

mike mannot
12-11-2002, 09:10
pfff, ik schrik me rot! Natuurlijk gelijk ff gecheckt. Mijn regio 1 box is prima in orde. Dus is het is in ieder geval niet met alle boxen het geval. Toch vervelend voor jou. Ik hoop dat het allemaal goed komt. Play is over het algemeen vrij makkelijk met de sevice, dus het zal wel goed komen.

Gerard Schaaij
12-11-2002, 14:46
Is de opdruk anders of ook de inhoud? Want dan baal je natuurlijk!

Edge
12-11-2002, 19:14
Als de updruk anders is, maar de inhoud hetzelfde is als de disc 3 dan heeft Dreamworks een nog groter probleem ;)

Nee het is echt 2x disc 3, dus precies dezelfde discs qua inhoud en opdruk in een gesloten verpakking en nieuw...

Nog geen antwoord van Play gehoord trouwens...

mvg Edge

Gerard Schaaij
13-11-2002, 17:19
Als de updruk anders is, maar de inhoud hetzelfde is als de disc 3 dan heeft Dreamworks een nog groter probleem ;)

Nee het is echt 2x disc 3, dus precies dezelfde discs qua inhoud en opdruk in een gesloten verpakking en nieuw...



Tsjah... dan baal je en heb je ook meteen het grootste probleem van mailorder vanuit het buitenland te pakken.

Koop regelmatig bij Play hoor, dvd & ps2 dus ik zou er zelf ook zo maar ineens tegenaan kunnen lopen

R. Schaap
28-11-2002, 01:10
ik heb de regio 1 tin can toendertijd bij play.com besteld. En hij is ZONDER problemen op de releasedatum door de postbode aan mij gegeven. Dus je hebt wel veel pech gehad.

Ohja, alle schijfjes kloppen bij mij....