PDA

Bekijk de volledige versie : Ervaring met Denon basis DVD spelers?



Bastiaan
12-11-2002, 14:42
Hallo allemaal,

Ik heb nu een omgebouwde Playstation 2(messiah chip) die ook dvd's afspeelt maar ik heb eigenlijk net zo lief alleen maar een dvd speler want spellen speel ik amper en de ps2 maakt teveel geluid tijdens het spelen van dvd's.

Aangezien mijn versterker en houdige(oude) cd speler van Denon zijn wil ik ook graag een Denon DVD speler.

Nu wilde ik weten wat jullie ervaringen zijn met de basis spelers uit de lijn nl:

de dvd-900 & de dvd 800 in de www.denon.nl prijslijst voor resp. 400 en 500 euro.

Erg belangrijk voor mij is ook de audio kwaliteit want ik heb een goede versterker en goede boxen(naar mijn maatstaven) en ik wil een goede audio kwaliteit behouden.

Ik zoek dus een goede dvd-speler voor een redelijk bedrag(300/400 euro) en is de denon dan de juiste keuze voor mij?

Alvast bedankt voor julie reacties!

p.s. ik lees in dit forum regelmatig aanwijzingen over hifi aankopen bij www.mediacheckpoint.de . Ik zie dat het veel geld scheelt maar is het dat ook waard qua garantie, levering etc.

Wakusei
17-11-2002, 09:26
De denon dvd-900 heeft volgens recenties een redelijk goede audio weergave in vergelijking met z'n dvdspeler maatjes in die prijsklasse.