PDA

Bekijk de volledige versie : Mamma Mia! Here We Go Again (UHD)



Rogier Burghout
30-11-2018, 08:05
Mamma Mia! Here We Go Again (UHD)

In Mamma Mia! Here We Go Again kunnen we weer lekker meezingen met alle ABBA-classics.

Lees dit artikel (https://allesoverfilm.nl/recensies/5924/mamma-mia-here-we-go-again-uhd/blu-ray/)

martwout
30-11-2018, 08:55
Even wachten totdat de prijs daalt en dan komt hij erin. Bol en MM vragen er nu € 34 voor. Iets teveel geld.

BluRay4Life
30-11-2018, 12:03
De prijzen voor 4K-films zijn toch echt belachelijk hoor. €34 vragen en dan zullen ze beweren dat het hier niet goed verkoopt.


Even wachten totdat de prijs daalt en dan komt hij erin. Bol en MM vragen er nu € 34 voor. Iets teveel geld.

martwout
30-11-2018, 13:34
De prijzen voor 4K-films zijn toch echt belachelijk hoor. €34 vragen en dan zullen ze beweren dat het hier niet goed verkoopt.

Maar Hotel Transsylvania 3 4K is weer € 24. En die is ook net uit. Zal wel weer door vraag en aanbod komen.

Pieter Kleine
01-12-2018, 11:07
Rogier,

heb je de film gezien met HDR 10 of met Dolby Vision? Dat blijkt niet uit de recensie. Mijn Franse UHD met nl-ot is vandaag ontvangen.

Rogier Burghout
01-12-2018, 12:00
Ik ga even kijken Pieter, ik kom er bij je op terug. Maar als jij een versie met NL subs hebt dan vermoed ik dat het dezelfde versie is. Dus als je het snel wilt weten moet je je eigen versie even checken.

martwout
01-12-2018, 14:03
Rogier,

heb je de film gezien met HDR 10 of met Dolby Vision? Dat blijkt niet uit de recensie. Mijn Franse UHD met nl-ot is vandaag ontvangen.

Bedankt voor de halve winkeltip. Meteen bij Amazon op de lijst gezet. Die heeft een goede prijs.

Pieter Kleine
01-12-2018, 22:12
Ik ga even kijken Pieter, ik kom er bij je op terug. Maar als jij een versie met NL subs hebt dan vermoed ik dat het dezelfde versie is. Dus als je het snel wilt weten moet je je eigen versie even checken.

De disc heeft dolby vision. Maar mijn vraag was of jij de film in dolby vision hebt gezien?

Marcel Hoeve
02-12-2018, 08:15
Waarom, worden er tegenwoordig zo weinig van dit soort "feel-good movies" gemaakt? Ik ben al die nep-superhelden films van tegenwoordig een beetje zat aan het worden. Elke strip van Marvel schijnt tegenwoordig verfilmd te moeten worden, ook de hele slechte. Nee, dan kijk ik toch 10x liever naar dit soort films (wat niet wil zeggen dat ik de Marvel-films helemaal heb afgezworen, want die van 5 tot 10 jaar terug waren nog wel om aan te zien).

Rogier Burghout
02-12-2018, 12:12
De disc heeft dolby vision. Maar mijn vraag was of jij de film in dolby vision hebt gezien?

Dat zag ik op de backcover inderdaad. Nee, mijn speler kan alleen HDR aan, geen DV.

Pieter Kleine
02-12-2018, 13:05
Dat zag ik op de backcover inderdaad. Nee, mijn speler kan alleen HDR aan, geen DV.

Bedankt voor de info. Tip: geef dit ook aan in de recensie, zoals bijvoorbeeld blu-ray.com ook doet.