PDA

Bekijk de volledige versie : Gratis 11 Digital Downloads filmcode’s voor streaming films...



Wim S.
12-12-2018, 09:54
Gratis op te halen of verzending (jij betaalt verzendk.) (verzendkosten 1,66)
Ook los, dus alleen degene waar jij interesse bij hebt.

Ik heb nog 11 ongebruikte kaartjes met code’s om films te downloaden op bv je tablet. Dezen zaten bij de orginele 4K uitgaven.

Titels:

The Dark Knight Trilogy UK
Spider-man Homecoming NL
Jurassic Park UK
Jurassic Park: The Lost World UK
Jurassic Park III UK
Gladiator UK
E.T. The Extra Terrestrial UK
The Prestige UK
Jurassic World UK
The Incredible Hulk UK
2001: A Space Odyssey UK
Transformers Bumblebee USA

1016410165
1016610167

Johan1967
12-12-2018, 10:16
Misschien wel even vermelden dat deze niet zomaar in NL in te wisselen zijn. Waarschijnlijk ook geen NL ondertiteling.

Rogier Burghout
12-12-2018, 10:17
Ik heb een Apple TV 4K gekocht en heb een UK iTunes account, doen ze het daar dan ook op dat je weet? Zo ja, dan heb ik wel interesse. Ik heb em nog niet aangesloten omdat ik ga verhuizen, vandaar.

Edit: met de nieuwe info laat ik deze even aan me voorbij gaan.

Wim S.
12-12-2018, 10:24
Misschien wel even vermelden dat deze niet zomaar in NL in te wisselen zijn. Waarschijnlijk ook geen NL ondertiteling.

Beste Johan naar mijn weten moet de UK geen probleem zijn om de downloaden in Neder,and, de 4K’s hebben wel NL subs maar van de digitale downloads weet ik het niet?

Wim S.
12-12-2018, 10:25
Ik heb een Apple TV 4K gekocht en heb een UK iTunes account, doen ze het daar dan ook op dat je weet? Zo ja, dan heb ik wel interesse. Ik heb em nog niet aangesloten omdat ik ga verhuizen, vandaar.

Eerlijk gezegd heb ik geen idee, misschien iemand hier?

tmvde
12-12-2018, 10:52
Eerlijk gezegd heb ik geen idee, misschien iemand hier?

Je hebt voor UK codes een UK IP-adres nodig.

Johan1967
12-12-2018, 11:55
Je hebt voor UK codes een UK IP-adres nodig.

Klopt, dit kun je met VPN "oplossen", maar dan heb je geen NL ondertiteling bij mijn weten.

Anders kom je op de NL-site terecht, waar je deze melding krijgt: Het aanbod dat u probeert te verzilveren is niet geldig voor het territorium vanwaar u het wilt verzilveren.

Wim S.
12-12-2018, 12:11
Topic aangepast, bedankt voor jullie reactie’s.
Ik heb de prijs verlaagd naar 6 euro inc. verzendk.!

Oakey
12-12-2018, 19:08
Het doorverkopen van die dingen is hetzelfde als een dvd-r kopie doorverkopen. Is volgens mij tegen de forumregels.

Wim S.
12-12-2018, 23:13
Het doorverkopen van die dingen is hetzelfde als een dvd-r kopie doorverkopen. Is volgens mij tegen de forumregels.


Sluit dan dit topic maar..

Werner
13-12-2018, 11:30
Dat is toch niet hetzelfde? Als je een digitale kopie doorverkoopt dan heb je ze zelf niet meer. Je kan die meestal maar 1x gebruiken. Ik zie dit hetzelfde dan als je een Blu-ray+dvd koopt en je verkoopt enkel de dvd. Ik zou niet weten waarom dat niet zou mogen.

Ludo Keeris
14-12-2018, 11:59
Het doorverkopen van die dingen is hetzelfde als een dvd-r kopie doorverkopen. Is volgens mij tegen de forumregels.


Sluit dan dit topic maar..


Dat is toch niet hetzelfde? Als je een digitale kopie doorverkoopt dan heb je ze zelf niet meer. Je kan die meestal maar 1x gebruiken. Ik zie dit hetzelfde dan als je een Blu-ray+dvd koopt en je verkoopt enkel de dvd. Ik zou niet weten waarom dat niet zou mogen.

Nee hoor, dat is niet verboden. Wat Werner zegt, het is niet illegaal om een code te verkopen, net als het niet illegaal is om je Blu-ray te verkopen.
Het is wat anders als je de streaming link zou delen met anderen, maar dat is hier niet het geval.
Dus het is niet nodig het topic te sluiten.

Wim S.
14-12-2018, 12:21
Nee hoor, dat is niet verboden. Wat Werner zegt, het is niet illegaal om een code te verkopen, net als het niet illegaal is om je Blu-ray te verkopen.
Het is wat anders als je de streaming link zou delen met anderen, maar dat is hier niet het geval.
Dus het is niet nodig het topic te sluiten.

Top!

Wim S.
30-12-2018, 13:38
Nu gratis wel exc. verzendkosten!