PDA

Bekijk de volledige versie : OPPO brengt HDR10+ update uit voor UDP-203 en UDP-205



Michael Hamers
02-01-2019, 21:49
OPPO brengt HDR10+ update uit voor UDP-203 en UDP-205

Lees dit artikel (https://allesoverfilm.nl/nieuws/oppo-brengt-hdr10-update-uit-voor-udp-203-en-udp-205/)

Pieter Kleine
02-01-2019, 22:25
Mogelijk wel handig om te melden dat het een beta-update betreft. Plus dat het aanbod HDR10+ nu nog minimaal is. Plus dat de tv dit ook nog eens moet ondersteunen.

Marcel Hoeve
03-01-2019, 09:24
"Pak het gedownloade bestand uit op je PC en zet de bestanden in de rootfolder van een USB-stickje. Zodra je de USB-stick in de OPPO stopt start het updateproces."

Ik neem aan dat dit voor de bezitters die een Mac gebruiken op dezelfde manier gaat? Of herkent de Oppo alleen USB-sticks die met het inmiddels danig verouderde NTSF-bestandsformaat zijn geformatteerd?

Pieter Kleine
03-01-2019, 10:09
"Pak het gedownloade bestand uit op je PC en zet de bestanden in de rootfolder van een USB-stickje. Zodra je de USB-stick in de OPPO stopt start het updateproces."

Ik neem aan dat dit voor de bezitters die een Mac gebruiken op dezelfde manier gaat? Of herkent de Oppo alleen USB-sticks die met het inmiddels danig verouderde NTSF-bestandsformaat zijn geformatteerd?

Vermoedelijk het laatste. Je kunt zo nodig via Tuxera op jouw mac toch nog met NTSF usbs kunnen beschrijven.

Michael Hamers
03-01-2019, 12:54
"Pak het gedownloade bestand uit op je PC en zet de bestanden in de rootfolder van een USB-stickje. Zodra je de USB-stick in de OPPO stopt start het updateproces."

Ik neem aan dat dit voor de bezitters die een Mac gebruiken op dezelfde manier gaat? Of herkent de Oppo alleen USB-sticks die met het inmiddels danig verouderde NTSF-bestandsformaat zijn geformatteerd?

De stick moet FAT32 geformatteerd zijn en dus niet NTFS. Net nog even gecheckt... Ofwel een nog ouder filesystem ;)

Michael Hamers
03-01-2019, 12:58
Mogelijk wel handig om te melden dat het een beta-update betreft. Plus dat het aanbod HDR10+ nu nog minimaal is. Plus dat de tv dit ook nog eens moet ondersteunen.
Heb het er even bij gezet!