PDA

Bekijk de volledige versie : Bon Bibi Beach



M Balje
13-11-2002, 15:48
Ik heb het helemaal gezien.
Het was de eerste aflevering,maar het verhaal was een beetje traag van opzet en het duurde te lang.
Maar de volgende afleveringen duren maar 30minuten.
Ik moet dan nog zien of ik ga kijken.

Rob Technoid
13-11-2002, 16:04
Ik vraag me af waarom we er uberhaupt naar zouden moeten kijken. De voorstukjes zagen er uit alsof het ging over trendy jongeren in een trendy locatie met de standaard liefdesperikelen en problemen die jongeren hebben. Had volgens mij ook een groot Costa! gehalte...

Nee. Ga ik niet mijn beperkte vrije tijd aan besteden. Behoor toch niet tot de doelgroep (waarschijnlijk 12-18, waarmee ik ook het vermoeden heb dat de reclameblokken uitermate luidruchtig en flashy zullen zijn).

Camille
13-11-2002, 18:44
Ik had wel eens willen kijken, gewoon om te zien wat het was, maar ik ben het vergeten.

Joost v.d. Ham
13-11-2002, 22:33
nee ik heb niet gekeken, maar ik wauw (:) ) dat ook niet.

alleen dat voorstukje al....:nono:

Chris Howitt
13-11-2002, 23:03
Ik wou wel kijken, wasn namelijk benieuwd of het iets was. Maar ben er niet aan toe gekomen. Zo te horen, gelukkig maar.

starbuck
14-11-2002, 08:27
Ik heb Bon Bini beach helemaal gezien en vond het wel grappig, meer een vakantiereclamespot voor de Antillen. Ga vanavond nog een keer kijken en dan kijk ik wel of ik de serie ga volgen.

Voor diegenen die echt niet weten waar we het over hebben.

http://www.rtl.nl/soaps/bonbinibeach/

Reem
14-11-2002, 15:11
Inderdaad Bon BiNi Beach.....bon bini betekent 'welkom'. Toen ik begin oktober voor twee weken op Curacao was waren ze net bezig met de opnamen. Ze vroegen veel jonge mensen om te figureren. Mijn vriendin en haar vriendinnen leek het wel grappig dus ik moest wel mee.... Opzich gewoon een dagje strand gecombineerd met figureren .

Dus als je ergens een scene ziet op het strand met Guusje Nederhorst en een of andere homo die druk aan het praten zijn, nou dan loop ik daar iedere keer op de achtergrond :D

FrenkieB
14-11-2002, 16:16
Bon Bini Beach lijkt mij voer voor pubers....net zoals Costa en alle soaps...niks voor mij

Steven Maas
14-11-2002, 19:37
Bon Bini Beach lijkt mij voer voor pubers....net zoals Costa en alle soaps...niks voor mij Daar kan ik maar één ding op zeggen: Ik geef je helemaal gelijk.

Kasper P.
14-11-2002, 20:56
Bah weer van de rotzooi ik wil er mijn mooie oogjes niet aan verspillen.........:( ;)

Geert Jan Alsem
14-11-2002, 21:02
Ik zapte er net langs en het viel me op dat het anamorph werd uitgezonden. Vond ik wel een goede zaak. Maarja ik ga die serie natuurlijk niet kijken ofzo. Dus ik zap verder. Zap ik even later weer langs Yorin, is het beeld weer normaal. Blijkbaar werd het beeld heel even per ongeluk "uitgerekt" uitgezonden.

kaptein Pikaard
14-11-2002, 21:15
Dit soort series maken me nou ziek he net zoals al die costa perikelen.Heel Nederland gaat nu massaal naar Spanje,Al die puisterige pubermeisjes die met een tina in de hand naar de bios gaan voor ene mislukte acteur genaamd daan schuurmans.

echt dit bon bini beach gedoe maakt me ziek net zoals roze geur en wodkalime.Je ziet nu op eens alle vrouwen van midden twintig massaal naar roze geur kijken of de meiden van de wit haha dat is echt zwak man.Toevallig is twinpeaks nu op DVD anders raad ik de zenders dat aan zoals de vara nu the soprano's uitzend dat vind ik echt tegek!!Net 5 dumpte deze serie weg voor de meiden van de wit.

enough said.