PDA

Bekijk de volledige versie : divx



Nova
13-11-2002, 20:16
kan je met divx ook op een dvd speler bekijken

greetz nova

*Burp*
13-11-2002, 20:21
volgens mij niet,
sommige kunnen wel video cd afspelen maar dan moet de film in .avi hebben (correct me if i'm wrong) en dan branden als een video cd.

er komt wel een stand alone player (http://www.dvd.nl/nieuws.php?id=624) stond in het dvd.nl nieuws.

Daan de G.
13-11-2002, 20:32
je hebt verschillende soorten van geripte DVD's of CAM's
Bijvoorbeeld DIVX of XVID, dit is dus van een DVD geript zodat je het op je pc kan kijken. Maar je hebt ook SVCD en VCD, SVCD is een rip van een DVD die op alle alleshappers afgespeeld kan worden( keep in mind dat je tv meestal NTSC moet ondersteunen)
VCD is een video cd , opgenomen in de bioscoop deze zijn van mindere kwaliteit(van matig tot bagger ;)) deze kun je echter ook op een alleshapper afspelen

Peedeepee
13-11-2002, 20:45
Jawel! Er is nu een speler van revoy uit die naast dvd ook divx kan afspelen.... zie artikel elders op deze site

maar ja, naar mijn mening is dvd toch veel mooier! :D

René Groen
13-11-2002, 20:49
je hebt verschillende soorten van geripte DVD's of CAM's
Bijvoorbeeld DIVX of XVID, dit is dus van een DVD geript zodat je het op je pc kan kijken. Maar je hebt ook SVCD en VCD, SVCD is een rip van een DVD die op alle alleshappers afgespeeld kan worden( keep in mind dat je tv meestal NTSC moet ondersteunen)
VCD is een video cd , opgenomen in de bioscoop deze zijn van mindere kwaliteit(van matig tot bagger ;)) deze kun je echter ook op een alleshapper afspelen

Je DVD-speler moet dan wel VCD / SVCD ondersteunen :)
(of valt dat bij jou onder een 'alleshaper' ? )