PDA

Bekijk de volledige versie : Welke speakers?



Wouter Berkouwer
13-11-2002, 21:15
Ik heb een goede versterker in mijn bezit (sony str-475) maar ik beschik niet over goede speakers.
Wat zijn volgens jullie goede speakers?
Het liefst een alles in 1 pakket( front, center, surround)
Alvast bedankt!

Wouter Berkouwer.

Major Woody
14-11-2002, 10:46
Ik zelf ben ook op zoek naar nieuwe speakers. Ik heb laatst op een beurs een 5.1 systeem van Totem geuisterd (Dreamcatcher serie). Ik weet niet wat je van plan was uit te geven maar deze set kost ongeveer 2600 euro (5 luidsprekers + subwoofer). Daar komen natuurlijk nog wel kabels en steunen bij.
Wat mij ook erg bevalt is de maat, ze zijn maar 28 cm hoog. Dit lijkt klein, maar toen ik het hoorde raakte ik wel onder de indruk van het geluid. De meeste woonkamers in nl zijn zowiezo te klein voor van die enorme zuilen. Ik heb een afspraak gemaakt met een hifi dealer om de set te gaan luisteren met mijn eigen versterker (ook een Sony). Hopelijk heb je hier iets aan.

website: http://www.totemacoustic.com

PM
14-11-2002, 11:01
Tja.. t is weinig origneel.. maar de goede speakers voor jou zijn degenen die je mooi vind klinken... Zo simpel is het..

Die Totem speakers heb ik ook beluisterd.. en er kwam echt heeel veel laag uit... dat had ik nog nooit uit zo'n klein kastje gehoord... echt goed.. die zou je ook eens kunnen beluisteren..