PDA

Bekijk de volledige versie : Hoe kijk je de Amerikaanse Netflix via VPN?



Ludo Keeris
21-06-2019, 16:08
Hoe kijk je de Amerikaanse Netflix via VPN?

Lees dit artikel (https://allesoverfilm.nl/achtergronden/hoe-kijk-je-de-amerikaanse-netflix-via-vpn/)

arjan_ufo
10-08-2019, 13:10
Interessant artikel!
Ik zit wel met een vraag waar ik niet helemaal uitkom. Als ik de VPN zou aanschaffen en op mn Samsung smart tv zou zetten. Dan zitten er volgens mij verder geen nadelen aan neem ik aan? Ik gebruik de tv eigenlijk alleen om tv te kijken :), en om mijn apple tv, ps4 en bluray te kijken.
Ik voorzie zoals ik het lees geen problemen, maar ik kan de vraag allicht even stellen :)

vista-vision
10-08-2019, 13:58
Had nog een paar weken terug unlocator getest.De eerste dagen of week is dat gratis,Het ging 3 dagen goed kreeg daarna de foutmelding van u gebruikt waarschijnlijk een proxy foutmelding of zoiets Dus ik hou het maar weer even bij de Ned Netflix (met 3 mensen gedeeld trouwens dus misschien pikt netflix dat op New York en dan weer Ned enz op 1 dag met hetzelfde abonnement )

arjan_ufo
10-08-2019, 14:08
Had nog een paar weken terug unlocator getest.De eerste dagen of week is dat gratis,Het ging 3 dagen goed kreeg daarna de foutmelding van u gebruikt waarschijnlijk een proxy foutmelding of zoiets Dus ik hou het maar weer even bij de Ned Netflix (met 3 mensen gedeeld trouwens dus misschien pikt netflix dat op New York en dan weer Ned enz op 1 dag met hetzelfde abonnement )

Zou kunnen, maar laatst was ik 2 weken in Amerika en daar ging het prima met de mensen in NL op mn account