PDA

Bekijk de volledige versie : Wat is het domste wat je ooit iemand in een film hebt zien d



T. van Keeken
14-11-2002, 16:05
Wat is het meest ongeloofelijke, meest ongeloofwaardige en meest domme wat je ooit in een film hebt gezien? Ik denk hierbij aan dat mens dat uiteindelijk in het water springt in Deep Blue Sea (sure she saved some, but was snapped in two herself!!!). Of Dr. Richard Kimble die besluit liever van een verschrikkelijk hoge stuwdam af te springen dan dat ie weer opgepakt wordt... (ow, dat was trouwens The Fugitive en ik weet dat de film de titel niet waard was geweest had ie een andere keuze gemaakt, maar toch: wie doet dat nou?!?) Nou ja, je begrijpt wat ik bedoel...

En ik weet ook wel dat zonder deze acties heel wat films minder leuk zouden zijn, maar het gaat even om het idee...

Richard B.
14-11-2002, 16:37
Het domste dat ik ooit iemand in een film heb zien doen? Teveel om op te noemen. Film-karakters hebben over het algemeen een IQ dat de helft is van wat vergelijkbare personen in de echte wereld zouden hebben.

Ik kan nu even geen specifiek voorbeeld opnoemen maar op deze site (http://www.moviecliches.com/) kun je bergen voorbeelden vinden van stom en clichematig gedrag in films.

Jelger
14-11-2002, 18:26
met iedere actiefilm eigenlijk. James bond of die hard, dat soort films. Ze gaan zich dan in hun eentje met problemen bemoeien waarvan je denkt: laat ze lekker hun gang gaan en laat anderen het probleem maar oplossen.

Sander Dubbeldam
14-11-2002, 18:32
uhm zo'n beetje in elke moordfilm zoals scream bijvoorbeeld, heel dom door een huis gaan rennen en dan natuurlijk gepakt worden.

of bijvoorbeeld in halloween H20 in een dienstliftje gaan en dan vast komen te zitten...duh :)

Isis
14-11-2002, 18:41
Vooral in films van een paar jaar terug vielen/struikelden vrouwen altijd....ja hoor, een boomstronkje...kadeng!! Weer zo'n dom mokkel op 'r plaat!
Je kon er donder op zeggen...vreselijk irritant...:(
En een wat recentere ergernis(ik probeer er geen spoiler van te maken!): in Insomnia.....Al Pacino....gewetensbezwaar...meer zeg ik maar niet maar eikelig vond ik 't wel...

Pietje
14-11-2002, 18:42
Of Dr. Richard Kimble die besluit liever van een verschrikkelijk hoge stuwdam af te springen dan dat ie weer opgepakt wordt... (ow, dat was trouwens The Fugitive en ik weet dat de film de titel niet waard was geweest had ie een andere keuze gemaakt, maar toch: wie doet dat nou?!?) Nou ja, je begrijpt wat ik bedoel...


Uhmm..alstie opgepakt wordt weettie zeker dattie z'n leven weggooit. Hij is ter dood veroordeeld (of levenslang, dat weet ik niet meer) en met die ontsnapping erbij zit strafvermindering er al helemaal niet meer in. Daarbij komt nog dat hijzelf de enige kans is tot het vinden van de moordenaar.

Lex v/d Moolen
14-11-2002, 18:48
The Dude uit the Big Lebowski die de as van zijn overleden maatje (Donny) wil verstrooien naar de zee, maar doet dat tegen de wind in, met als gevolg dat al die as op hem en zijn grote vriend Walter terechtkomt.

Heel erg grappig maar natuurlijk oliedom:D

Camille
14-11-2002, 18:57
Wat ik echt mega-achterlijk vind is dat stukje in Eraser waar Arnold met een mes in z'n been en 20 kogels in z'n lijf nog gewoon rustig doorrent:D :D

Pietje
14-11-2002, 18:58
The Dude uit the Big Lebowski die de as van zijn overleden maatje (Donny) wil verstrooien naar de zee, maar doet dat tegen de wind in, met als gevolg dat al die as op hem en zijn grote vriend Walter terechtkomt.

Heel erg grappig maar natuurlijk oliedom:D

Volgens mij bedoelt Jack meer onlogische situaties. Acties die je in het echt nooit zou doen.
Dat van de Big Lebowski is gewoon een grap. Maar wel een hele goeje :)
Ook een goeje is als de dude z'n deur wil blokkeren. Dan slaattie dat plankje in de grond en zettie een stoel er tegenaan, maar de deur zwaait de andere kant op. En even later struikeltie dan ook nog over dat plankje :D

Isis
14-11-2002, 18:58
Wat ik echt mega-achterlijk vind is dat stukje in Eraser waar Arnold met een mes in z'n been en 20 kogels in z'n lijf nog gewoon rustig doorrent:D :D

O?!
Ik vond 't juist wel stoer..:rolleyes:

Isis
14-11-2002, 19:03
Maar wel een hele goeje :)
Ook een goeje is als de dude z'n deur wil blokkeren. Dan slaattie dat plankje in de grond en zettie een stoel er tegenaan, maar de deur zwaait de andere kant op. En even later struikeltie dan ook nog over dat plankje :D

Hmm..waarschijnlijk typisch een geval van: had je moeten zien...(6)

Pietje
14-11-2002, 19:05
Hmm..waarschijnlijk typisch een geval van: had je moeten zien...(6)

Yep. Nog nie gezien? Je lacht je dood. Naja, ik wel tenminste :D

Lex v/d Moolen
14-11-2002, 19:07
Volgens mij bedoelt Jack meer onlogische situaties. Acties die je in het echt nooit zou doen.
Ja, maar dat zijn er ook zoveel, ik probeerde een komische er tussen te zetten, die met dat plankje is ook dom idd.

Tja, en wat Bruce Willis in Die Hard doet, bv uit een helicopter op een vliegtuig springen is ook niet erg slim.

Maar niet alleen in de film gebeuren er domme dingen, zoals die man die op de pier van Scheveningen ging wandelen tijdens die orkaan van een paar weken terug.

Pietje
14-11-2002, 19:09
Maar niet alleen in de film gebeuren er domme dingen, zoals die man die op de pier van Scheveningen ging wandelen tijdens die orkaan van een paar weken terug.

Och ja! Niet te geloven inderdaad...
Of Bush: 'Yes, the international community is very important. You know, most of our imports come from abroad!'

Isis
14-11-2002, 19:11
Yep. Nog nie gezien? Je lacht je dood. Naja, ik wel tenminste :D

Nee, ik kan niet wachten! (6)

Donovan
14-11-2002, 20:13
Eh, how about Jurassic Park? "laten we de dinosaurussen weer tot leven brengen..." :rolleyes:

En alsof dat niet genoeg was, in deel twee (of drie) gingen ze daar nog een stapje overheen met "laten we T-rex op een schip naar de bewoonde wereld zetten" :nono:

Richard B.
14-11-2002, 20:37
The Dude uit the Big Lebowski die de as van zijn overleden maatje (Donny) wil verstrooien naar de zee, maar doet dat tegen de wind in, met als gevolg dat al die as op hem en zijn grote vriend Walter terechtkomt.

Heel erg grappig maar natuurlijk oliedom:D

Oliedom en ook nog eens gejat: in de 'life stinks' van Mel Brooks gebeurt namelijk exact hetzelfde.

Btw nog een voorbeeld: in Austin Powers is het al eens opgenoemd maar wat ook heel dom gedrag is is dat de schurk in een film de held altijd probeert te doden door hem in een situatie te zetten van waaruit hij makkelijk kan ontsnappen.

orion1971
14-11-2002, 20:52
In vertical limit. je laat je zoon toch niet het touw doorsnijden zodat hij pappie vermoord? snij het dan lekker zelf door of trek de riemen los. maar ja, anders geen film he?

Danielle Gerards
14-11-2002, 20:54
Bogey in Casablanca; "Nee, ga jij maar weg met die zure harry; hij is een deugzame man. I love you baby, maar ben TE nobel en verdrietig om je voor mezelf te houden" Damn da's een van de grootste BS in de filmhistoreie; DAAROM is de film zo'n meesterwerk; grootste cliche of all time:D

Edwin V
14-11-2002, 21:02
En ik weet ook wel dat zonder deze acties heel wat films minder leuk zouden zijn, maar het gaat even om het idee... Dat Isildur de Ring toch maar niet in het vuur van de Doemberg gooit, dom dom dom.(6) (6) (6) :bier:

Christiaan Sauer
14-11-2002, 21:04
uhm zo'n beetje in elke moordfilm zoals scream bijvoorbeeld, heel dom door een huis gaan rennen en dan natuurlijk gepakt worden.

of bijvoorbeeld in halloween H20

Zoals het de moordernaar begaat aan het eind van de film:
SPOILER------> als die geloof ik eerst naar beneden flikkert, daarna weet ik veel wat, en daarna nog een keertje iets waar die al 1000 x dood had moeten zijn. Jammer dat ie pas de 1000en1de keer doodging. <----------SPOILER

Ook zo'n wazig einde dus. :(

Acinony
14-11-2002, 21:17
Waar ik me groen & geel over heb geërgerd:

Jeepers Creepers !!!

Ze zien iemand een opgerold laken met bloedvlekken besmeerd iets, wat veel lijkt op een lichaam, in een koker storten....
hmmm... laten we een kijkje gaan nemen in die koker....

huh ?? yeah right !!!

Geert Jan Alsem
14-11-2002, 22:08
The Dude uit the Big Lebowski die de as van zijn overleden maatje (Donny) wil verstrooien naar de zee, maar doet dat tegen de wind in, met als gevolg dat al die as op hem en zijn grote vriend Walter terechtkomt.

Heel erg grappig maar natuurlijk oliedom:D
Het is Walter die de as verstrooit over The Dude heen.

weststar
14-11-2002, 22:09
de achteruit zwemmende haaien in Deep Blue Sea vond ik ronduit belachelijk..... ( en nee, ik heb de film niet vanavond gezien :P)

Niels Simons
14-11-2002, 22:11
in kingpin,dat quaid in de hangbak zit te nr2en. wat een onzin,niet funny.

weet iemand waar ik kingpin kan kopen?

stuur me hier ff een pm over dan?:D

mazzel,niels

Richard B.
14-11-2002, 22:13
de achteruit zwemmende haaien in Deep Blue Sea vond ik ronduit belachelijk..... ( en nee, ik heb de film niet vanavond gezien :P)

Echt dom zou dat natuurlijk niet zijn .... als het zou kunnen.

Jaap22
14-11-2002, 22:14
Boondock Saints:

Op tafel ligt een pistool. Rocco ramt zijn vuisten op de tafel en BOOM; hij schiet een kat aan flarden op tegen de muur aan.

Supergrappig, maar natuurlijk dom dat je je pistool geladen op tafel neerlegd. Hahahah, vind em wel supertof bedacht hoor.

borchen
14-11-2002, 22:41
Lord of the rings:

de hobbits schuilen onder de wortels van een boom voor de Zwarte Ruiter....Sam gooit een tak (ofzo) naar de andere kant van de boom en ze rennen met VEEL HERRIE van de heuvel af....
:o

Sam had net zo goed op kunnen gaan staan en tegen de Zwarte Ruiter kunnen zeggen:
HE RUITER!!! KIJK DAAR IN DE LUCHT !!!! EEN VLIEGTUIG!!!
en als de Ruiter dan de andere kant opkijkt snel wegrennen....
:D

borchen
14-11-2002, 22:45
O ja....voor de rest een prima film...

'k heb zojuist de eerste DVD van de Extended Version zitten kijken...
(de 'normale' versie heb ik ook al gezien)

Lex v/d Moolen
14-11-2002, 22:47
Dat Isildur de Ring toch maar niet in het vuur van de Doemberg gooit, dom dom dom.(6) (6) (6) :bier: Ben je gek? Dan hadden we nooit zo'n goed verhaal gehad :)

Lex v/d Moolen
14-11-2002, 22:49
Het is Walter die de as verstrooit over The Dude heen. Shut the fuck up Donny! :D

Maar je hebt wel gelijk, het was idd Walter die het verstrooien deed.;)

borchen
14-11-2002, 22:50
Nu ik toch bezig ben:

de standaard-situatie in een 'spannende' film:

EEN AUTO DIE NIET WIL STARTEN ALS DE BOEVEN ERAAN KOMEN...DUH !!!!
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Mike Philippens
14-11-2002, 23:04
Heel erg grappig maar natuurlijk oliedom:D
Zal ik je eens vertellen dat die oetlul die as van mijn stiefvader's moeder (is dat je stiefoma?) uitstrooide dat ook deed? Helaas dus niet gereserveerd voor domme film-karakters...:(

Lex v/d Moolen
14-11-2002, 23:09
Zal ik je eens vertellen dat die oetlul die as van mijn stiefvader's moeder (is dat je stiefoma?) uitstrooide dat ook deed? Helaas dus niet gereserveerd voor domme film-karakters...:( Damn, nee. Iemand die dat in het echt doet is dom en die zal zich wel heel beschaamd hebben gevoeld.:(

CloseMinded
14-11-2002, 23:16
In de remake van night of the living dead komt iemand op het slimme idee om het slot van de benzine pomp eraf te schieten.
Ja zo maak je het de zombie's wel heel makkelijk.

Kennethje
14-11-2002, 23:27
Ik denk dat dat is Van Damme in Double team....daar vertsopt hij zich achter een blikjes automaat terwijl het hele stadion ontploft...als dat geen mooi staaltje is:D

Pepijn Wildbret
14-11-2002, 23:36
En een wat recentere ergernis(ik probeer er geen spoiler van te maken!): in Insomnia.....Al Pacino....gewetensbezwaar...meer zeg ik maar niet maar eikelig vond ik 't wel...

Maak er alstublieft wel even een spoiler van, Ik begrijp op deze manier niet wat je kritiek is. Ik vond het namenlijk wel een goede film :D

Ben zeer benieuwd!

Martin van Tuijl
15-11-2002, 02:41
Dat Michael Douglas Demi Moore aanklacht wegens verkrachting in Disclosure. Wat een eikel, ik had het wel geweten! :D ;)

Edwin V
15-11-2002, 06:44
Ben je gek? Dan hadden we nooit zo'n goed verhaal gehad :) Dan hadden we helemaal geen verhaal gehad en was de film al na 3 minuten afgelopen, maar het ging erom of iets dom was en dat vond ik toch behoorlijk dom als je ziet wat die domheid allemaal teweeg heeft gebracht.;)

Major Woody
15-11-2002, 07:02
Gewoon bij free record shop. Erg goedkoop, maar geluid is wel Dolby Prologic.

Menno Hagendoorn
15-11-2002, 07:47
John Travolta die zich met geladen pistool omdraait in een auto die over een hobbel knalt, KLABAAAM (Pulp Fiction)
Niet slim, levert daarna wel een leuke scene op :D

Mike M
15-11-2002, 08:07
even generaliseren...

Films waarbij je na 3 keer een woord intikken en enteren een password gehacked hebt. (meestal in combinatie met een reusachtig CIA embleem en kruisjes van je password ongeveer 1 cm groot)

en

achtelijk grote mailprogramma's met een mailicoontje dat de hele kamer rondzweeft zodra je een mailtje verstuurd.
(bijv. You've got mail)

Menno Hagendoorn
15-11-2002, 08:22
Of: knippen met je vingers terwijl je eigenlijk volgens het verhaal een duim mist, zoals Dennis Hopper in Speed!
(Wie doet 't hem na?):D

Gerben van der Leun
15-11-2002, 08:37
Het motorballet van MI2

Sander Haarmans
15-11-2002, 08:52
Weet je wat ik dom vind, een DVD kopen en 1 keer kijken en dan weer in de verkoop doen ;)
Huur hem dan eerst en dan kan je altijd nog beslissen of je hem koopt :)

Oeps sorry ik zie nu dat het iets doms moet zijn in een film, uhhhh ja ik zie genoeg domme dingen in films, te veel om op te noemen :D

Frank Gruben
15-11-2002, 09:02
Nog zo'n mooie: op elke bom zit een digitale uitlezing met teruglopende tijdsaanduiding , waarbij eenmaal ontdekt door de helden, na een zenuwslopende minuut met veel twijfels over het door te knippen draadje (de grijze of de blauwe, oei,oei!) deze onschadelijk gemaakt wordt .....
Boring!


(misschien meer iets voor een (nieuwe) thread "ergste movie-clichés)"?

Ronald Stiebolt
15-11-2002, 09:16
De gemiddelde Bondfilm:

Bond is gevangen genomen door de opperboef. Deze heeft gemakshalve een klein bataljon tot de tanden bewapende handlangers die Bond goed in de gaten houden. Vervolgens wordt Bond verteld hoe de slechterik de wereld gaat vernietigen / verdelen / vergassen / opblazen* en daarna nog even haarfijn toelicht hoe hij Bond het leven gaat ontnemen.

Vervolgens wordt Bond op een cirkelzaag / boven een haaienbak / op een 'laser-tafel' / onder de motoren van een Space shuttle* geplaatst waarop iedereen, maar dan ook echt iedereen van de 'baddies' het pand verlaat in de wetenschap dat Bond het loodje zal leggen.

* Doorhalen wat niet van toepassing is.

Menno Hagendoorn
15-11-2002, 09:23
De gemiddelde Bondfilm:

Bond is gevangen genomen door de opperboef. Deze heeft gemakshalve een klein bataljon tot de tanden bewapende handlangers die Bond goed in de gaten houden. Vervolgens wordt Bond verteld hoe de slechterik de wereld gaat vernietigen / verdelen / vergassen / opblazen* en daarna nog even haarfijn toelicht hoe hij Bond het leven gaat ontnemen.

Vervolgens wordt Bond op een cirkelzaag / boven een haaienbak / op een 'laser-tafel' / onder de motoren van een Space shuttle* geplaatst waarop iedereen, maar dan ook echt iedereen van de 'baddies' het pand verlaat in de wetenschap dat Bond het loodje zal leggen.

* Doorhalen wat niet van toepassing is.
:D

Lex v/d Moolen
15-11-2002, 17:15
Dan hadden we helemaal geen verhaal gehad en was de film al na 3 minuten afgelopen, maar het ging erom of iets dom was en dat vond ik toch behoorlijk dom als je ziet wat die domheid allemaal teweeg heeft gebracht.;) Daar heb je gelijk in, het had een hoop narigheid gescheeld.

Nog iets doms uit Fight Club
Het stuktrekken van die zak met menselijk vet, terwijl je er zelf onder staat :D

Bart
15-11-2002, 17:29
[i]
of bijvoorbeeld in halloween H20 in een dienstliftje gaan en dan vast komen te zitten...duh :)

Hoe weet jij wat ik wilde schrijven????? hahaha

Nog iets...Tony Montana met zijn neus in een hele berg cocaïne op zijn bureau....weet die man niet dat drugs slecht voor je zijn?!?! hihihi

greetzzz:bier:

Isis
15-11-2002, 18:08
Maak er alstublieft wel even een spoiler van, Ik begrijp op deze manier niet wat je kritiek is. Ik vond het namenlijk wel een goede film :D

Ben zeer benieuwd!

Pepijn, ik heb je een pm gestuurd! ;)

Martin van Tuijl
16-11-2002, 09:53
Gewoon bij free record shop. Erg goedkoop, maar geluid is wel Dolby Prologic. Erg dom idd. Neem er nog 1! :bier: :D

Fox
31-07-2003, 12:18
In vertical limit. je laat je zoon toch niet het touw doorsnijden zodat hij pappie vermoord? snij het dan lekker zelf door of trek de riemen los. maar ja, anders geen film he?

HIj kon niet anders........

Marty vanluit
31-07-2003, 12:43
In vertical limit. je laat je zoon toch niet het touw doorsnijden zodat hij pappie vermoord? snij het dan lekker zelf door of trek de riemen los. maar ja, anders geen film he?

HIj kon niet anders........

hij had inderdaad geen mes.... had hij maar met prodent moeten poetsen, had hij het door kunnen knagen! :P

Timothy
01-08-2003, 10:42
In vertical limit. je laat je zoon toch niet het touw doorsnijden zodat hij pappie vermoord? snij het dan lekker zelf door of trek de riemen los. maar ja, anders geen film he?

Wat ik een domme actie in deze (1 van de slechtste films die ooit heb gezien) vind, is die belachelijke sprong die hij maakt, terwijl 10 minuutjes later heel de crew met bagage ook aan de overkant is. (blijkbaar toch ergens een bruggetje :S)

En in Urban Legends (dacht ik): er word iemand achterna gezeten in de parkeergarage. Deze kruipt midden in de weg recht naar voren. Niet opzij, om dekking te zoeken. Nee, recht naar voren, waar hij/zij (weet niet meer precies) natuurlijk wordt overreden... :S

Joey Lindeman
01-08-2003, 14:20
John Travolta die zich met geladen pistool omdraait in een auto die over een hobbel knalt, KLABAAAM (Pulp Fiction)
Niet slim, levert daarna wel een leuke scene op :D

En je Uzi laten liggen in de keuken van de man die je om moet leggen terwijl je zelf ff op de WC een bruine trui zit te breien, da's ook errug dom!!!

Graven
01-08-2003, 14:39
Ik zeg alleen maar :

Appeltaart..........

dat overtreft echt alles :wink:

Mr.C
01-08-2003, 14:54
En in Urban Legends (dacht ik): er word iemand achterna gezeten in de parkeergarage. Deze kruipt midden in de weg recht naar voren. Niet opzij, om dekking te zoeken. Nee, recht naar voren, waar hij/zij (weet niet meer precies) natuurlijk wordt overreden... :S

idd, dat zie je bij vet veel films. Mensen die door een voertuig die veel sneller is achterna worden gezeten, gaan gewoon rechtdoor rennen terwijl ze beter op zij kunnen springen.

Joey Lindeman
01-08-2003, 14:55
Ik zeg alleen maar :

Appeltaart..........

dat overtreft echt alles :wink:

Betreft dat die echte... originele...huisgemaakte... warme... Amerikaanse Appeltaart?

BrokenTable
01-08-2003, 15:03
In Bond (ik meen GoldenEye):

Eerst wordt een sateliet vanuit een klein stationnetje met een kleine schotel aangesproken, aan het einde moet er een gigantisch complex aan te pas komen om hetzelfde te doen.

Zonde van het geld om zo'n enorm complex te bouwen :-)

Fox
01-08-2003, 15:45
[Martin van Tuijl"]Dat Michael Douglas Demi Moore aanklacht wegens verkrachting in Disclosure. Wat een eikel, ik had het wel geweten! :D ;

Ben ik het ook mee eens

Graven
01-08-2003, 17:47
Ik zeg alleen maar :

Appeltaart..........

dat overtreft echt alles :wink:

Betreft dat die echte... originele...huisgemaakte... warme... Amerikaanse Appeltaart?

Yup, real homemade warm applepie

Tom Rood
01-08-2003, 22:59
wat dacht je van james bond die doodleuk met een motor een ravijn in rijd om vervolgens in volle vlucht in een vliegtuig te klimmen en nog net op weet te trekken voor hij de overkant van het ravijn raakt?! :lol: :roll:

En ach als je dan toch bezig bent doen we het een paar jaar later ook nog even dunnetjes over met een vrachtwagen drie dames en een helikopter in charlie's angels! :? :lol:

Bas de Jong
02-08-2003, 10:45
wat dacht je van james bond die doodleuk met een motor een ravijn in rijd om vervolgens in volle vlucht in een vliegtuig te klimmen en nog net op weet te trekken voor hij de overkant van het ravijn raakt?! :lol: :roll:

Het inhalen van het vliegtuig en erin klimmen is nog best mogelijk... Alleen voor het optrekken had die niet echt genoeg tijd ;)

Lex v/d Moolen
02-08-2003, 11:06
Nog iets uit Big Lebowski:

Een deur aan de binnenkant van het huis barricaderen terwijl het een naar buitendraaiende deur betreft is ook niet erg slim :lol:

Philippe
02-08-2003, 11:09
Nog iets uit Big Lebowski:

Een deur aan de binnenkant van het huis barricaderen terwijl het een naar buitendraaiende deur betreft is ook niet erg slim :lol:

:lol: :lol: In alle opzichten een schitterende film!

Der. Rick
02-08-2003, 13:19
Of de scene uit Broken Arrow waarin ze de trein met een helikopter achterna gaan en Hale inmiddels uit de helikopter op de trein is gesprongen (erg fake trouwens -- je kan zien dat ie er naast springt) en vervolgens de helikopter tegen de wand aan knalt als de trein een tunnel in rijdt.... ja uh, dat had die piloot natuurlijk niet aan zien komen want die had het te druk met kijken naar de trein. :roll:

Wim S.
02-08-2003, 13:29
Bloodwork waar een klein jongetje de code kan ontcijferen,waar Clint Eastwood en andere experts niet uit konden komen.

Alexander V
02-08-2003, 17:02
Iets in een film wat ik zelf noooit zou doen:

Mijn opgefokte toyota supra over een half open brug raggen terwijl ik geeneens geld heb om de huur te betalen......

(2 fast 2 furious btw)

BrokenTable
05-08-2003, 19:46
In enemy of the state: het draaien van de opame van een bewakingscamera om daarmee de inhoud van een tas te zien.

netfox
05-08-2003, 20:02
In de Pianist waar de hoofdrolspeler een moffenjas aantrekt, en blijkbaar niet in de gaten heeft dat iemand dat misschien verkeerd gaat opvatten.

Of anders in de Pianist waar de hoofdrolspeler, terwijl hij weet dat hij geheim moet blijven voor de buren, aan een plank met daarop borden gaat trekken.

En ook in de Pianist waar de hoofdro....

daviddekam
05-08-2003, 20:05
Ik heb de film zelf nog niet gezien, maar ik gok: Jackass The Movie :wink: :P

Der. Rick
05-08-2003, 20:28
In enemy of the state: het draaien van de opame van een bewakingscamera om daarmee de inhoud van een tas te zien.

Inderdaad wat was dat gokwerk zeg... jeetje wat slecht. Ze hadden wel een konijn uit die tas kunnen laten komen.. :roll:

Beloved
06-08-2003, 00:06
Nog iets uit Big Lebowski:

Een deur aan de binnenkant van het huis barricaderen terwijl het een naar buitendraaiende deur betreft is ook niet erg slim :lol:
ja maar daar heb ik ook echt bij zitten janken van t lachen :)

Harry V.
06-08-2003, 00:29
Weet je wat ik dom vind, een DVD kopen en 1 keer kijken en dan weer in de verkoop doen ;)
Huur hem dan eerst en dan kan je altijd nog beslissen of je hem koopt :)

Oeps sorry ik zie nu dat het iets doms moet zijn in een film, uhhhh ja ik zie genoeg domme dingen in films, te veel om op te noemen :D

en dan kan je af en toe ook nog eens een mooie deal sluiten als je de titel ruilt, dan is het zeker niet dom?



Nog iets uit Big Lebowski:

Een deur aan de binnenkant van het huis barricaderen terwijl het een naar buitendraaiende deur betreft is ook niet erg slim :lol:
ja maar daar heb ik ook echt bij zitten janken van t lachen :)

Wat is die film briljant.... Net als het uitstrooien van de as. Echt de hele film in een stuip gelegen (en ook elke keer daarna)! :lol:

Michelle
06-08-2003, 08:41
Elke keer als ik deze thread tegenkom kan ik maar aan 1 ding denken:
De trap op rennen ipv naar buiten te gaan. ;)

Max Davidse
06-08-2003, 09:56
Toch wel als megaklapper die muts in scream die besluit van de moordenaar te vluchten door door het kattenluikje, in de op afstand te bedienen garagedeur, te kruipen en dan gezellig op reis gaat mee naar boven...

Max Davidse
06-08-2003, 12:05
En ik weet ook wel dat zonder deze acties heel wat films minder leuk zouden zijn, maar het gaat even om het idee... Dat Isildur de Ring toch maar niet in het vuur van de Doemberg gooit, dom dom dom.(6) (6) (6) :bier:

Dag trilogie enzo.. ;) Nee...toch maar goed dat ie zich bedacht. Anders zou ik nu deze geweldige films moeten missen...

pretorian22
07-08-2003, 16:47
ik vind het altijd dom als agenten van drugsbaronnen of andere zware criminelen een paar miljoen dollar krijgen om zich erbuiten te houden dat ze dat dan altijd braaf weigeren en de stoere agent moeten spelen die alles oplost :D