PDA

Bekijk de volledige versie : WandaVision [Disney+]



rogue
23-07-2019, 11:31
Aangekondigd voor lente 2021.


https://www.youtube.com/watch?v=JzGd2DpEBl0

tmvde
11-12-2020, 16:49
De eerste trailer:


https://youtu.be/sj9J2ecsSpo

De tweede trailer:


https://youtu.be/UBhlqe2OTt4

rogue
13-12-2020, 14:22
Ik vermoed dat dit in eerste instantie de beste serie wordt. Alleen in de trailer gebeurt al zoveel. Kijken!

tmvde
13-12-2020, 17:45
Ben ook echt benieuwd, wordt bonkers.

tmvde
23-01-2021, 21:03
WandaVision, Wan, WandaVision, WandaVision, Wan, WandaVision ... :metal: (tune aflevering 2 ;-)).
Eerste drie afleveringen geven nog weinig weg wat er precies aan de hand is, maar het mysterie smaakt naar meer.

crocs
26-01-2021, 15:46
Eerste drie afleveringen geven nog weinig weg wat er precies aan de hand is,
Niks mis mee toch. Dat zeg ik terwijl ik WandaVision pas in maart gaat bingewatchen :lol:

rogue
28-01-2021, 19:11
Een verademing deze serie...en een aardige gok van Disney dat ze het zo openen. Zeer benieuwd naar het vervolg.

Marcel v/d H.
29-01-2021, 08:30
Op voorhand leek het mij niet veel, maar lees er nu wel veel goede dingen over dus ga er over een tijdje wel aan beginnen. Het aanbod van Disney+ is voor mij nu echter nog wel te mager om doorlopend een abonnement te nemen, dus zal over een paar maanden worden denk ik.

tmvde
29-01-2021, 09:20
Op voorhand leek het mij niet veel, maar lees er nu wel veel goede dingen over dus ga er over een tijdje wel aan beginnen. Het aanbod van Disney+ is voor mij nu echter nog wel te mager om doorlopend een abonnement te nemen, dus zal over een paar maanden worden denk ik.

Dan moet je eens op het Disney+ topic kijken. Op 23 februari wordt Star toegevoegd en daarmee een heleboel nieuwe (oude) films en series voor volwassenen. Sluit je voor 23 februari een jaarabonnement af, dan betaal je nog 69,99 euro, doe je dat erna, dan wordt het 20 euro duurder. De maandabo's gaan van 6,99 naar 8,99, maar blijven bij afsluiting voor 23 februari nog een halfjaar op de oude prijs.

Marcel v/d H.
29-01-2021, 09:26
Dan moet je eens op het Disney+ topic kijken. Op 23 februari wordt Star toegevoegd en daarmee een heleboel nieuwe (oude) films en series voor volwassenen. Sluit je voor 23 februari een jaarabonnement af, dan betaal je nog 69,99 euro, doe je dat erna, dan wordt het 20 euro duurder. De maandabo's gaan van 6,99 naar 8,99, maar blijven bij afsluiting voor 23 februari nog een halfjaar op de oude prijs.

Thanks voor de tip, duik er voor de 23e nog even in.

Mark van L.
29-01-2021, 11:46
Ben vooral.benieuwd naar Dolby vision en dolby atmos, en de kwaliteit van sommige films. Bijv Robin Hood met Kevin Kostner is waardeloos op bluray.

Ze starten met 300 films, en dit jaar komen er nog 700 bij. Dat is toch aardig.

Samba-boy
29-01-2021, 16:16
Een verademing deze serie...en een aardige gok van Disney dat ze het zo openen. Zeer benieuwd naar het vervolg.
Helemaal mee eens! :D

tmvde
29-01-2021, 18:35
Holy fuck aflevering 4 was awesome. Livebeelden van the Blip, Darcy, agent Woo, dead eye Vision. Kan niet wachten op aflevering 5.

rogue
30-01-2021, 14:38
Holy fuck aflevering 4 was awesome. Livebeelden van the Blip, Darcy, agent Woo, dead eye Vision. Kan niet wachten op aflevering 5.

Was inderdaad erg goed. Ook de onthulling van Monica Rambeau die ook in Captain Marvel voorkomt was zeer geslaagd. Die verwevenheid vind ik altijd leuk. Nadeel is dat we weer een week moeten wachten en de delen wel kort zijn, ze vliegen voorbij.

Claudio Santulli
30-01-2021, 14:45
Wel erg kort en dan nog dik 7 minuten credits. Maar heerlijke serie.

tmvde
09-02-2021, 12:17
Zeer benieuwd wat de cliffhanger van aflevering 5 voor verdere implicaties gaat hebben voor zowel WandaVision als het MCU als geheel!

rogue
27-02-2021, 13:56
Goh, wat is deze serie goed. Gisteren weer die twist en dan de onthulling in de aftercredits.....mijn gedachten gingen meteen naar een comic die ik heb:
let op spoiler! (https://www.milehighcomics.com/cgi-bin/backissue.cgi?action=enlarge&issue=95014936176%2045) (alleen aanklikken als je deel 8 hebt gezien). Olson is echt geweldig in deze serie. Volgende week al het laatste deel, helaas....

tmvde
27-02-2021, 18:40
Goh, wat is deze serie goed. Gisteren weer die twist en dan de onthulling in de aftercredits.....mijn gedachten gingen meteen naar een comic die ik heb:
let op spoiler! (https://www.milehighcomics.com/cgi-bin/backissue.cgi?action=enlarge&issue=95014936176%2045) (alleen aanklikken als je deel 8 hebt gezien). Olson is echt geweldig in deze serie. Volgende week al het laatste deel, helaas....

Was inderdaad weer geweldig, zeer benieuwd naar de finale.

Bertjanverhoev
02-03-2021, 14:30
wat een steengoede serie is dit zeg! vorig weekend helemaal gebinged. ik ben heel benieuwdnaar de andere original series die op disney+ toegevoegd gaan worden

Johan1967
02-03-2021, 15:18
helemaal gebinged.

Aanstaande vrijdag komt er nog een aflevering.

tmvde
05-03-2021, 18:37
Geweldig einde en in de twee after credits worden twee van de komende films opgezet. Volgende week nog the making of.

Claudio Santulli
05-03-2021, 23:30
De serie was een genot van begin tot eind. (y)

Marcel Hoeve
06-03-2021, 10:44
De serie was een genot van begin tot eind. (y)

Nou, dat klinkt wel enthousiast. Ik kan bijna geen serie verzinnen waarop dat van toepassing is. Iedere serie heeft namelijk wel zwakkere afleveringen. Ook al ben ik geen Marvel-fan, ik wacht wel tot deze ooit eens op Blu-ray uitkomt en kijk dan wel eens of dat wat voor mij is. Ik ga zeker hiervoor geen streaming abonnement nemen.

Claudio Santulli
06-03-2021, 11:02
Daarom is dat ook persoonlijk. Ik kan zwaar overtuigd zijn dat rood de allermooiste kleur van de wereld is, terwijl jij wellicht helemaal gek bent van blauw. Tja, wie heeft er dan gelijk. ;-)

rogue
06-03-2021, 12:01
Het jaar is nog jong maar tot nu toe is dit de beste serie van 2021. En eerlijk gezegd kan ik mij nog niet voorstellen dat er een andere serie dit jaar komt die hieraan kan tippen. Er zat zoveel in de serie: originaliteit, spanning, humor, drama, actie. En de finale....prachtig, echt waar. Er zitten ook zoveel kleine verwijzingen naar de comics, easter eggs e.d. in, heerlijk.

Ik ben inderdaad wel een Marvel fan, dus ik zal met een hele andere bril kijken dan bijvoorbeeld Marcel Hoeve die dat niet is.

Ik vermoed dat je nog wel even kan wachten op een blu-ray, als die er ooit nog komt. Helaas. UHD zou nog mooier zijn maar dat zal wel wishful thinking zijn :). Tot dan doen we het maar met de (overigens geweldige) kwaliteit van Disney+.

Marcel Hoeve
06-03-2021, 18:58
Daarom is dat ook persoonlijk. Ik kan zwaar overtuigd zijn dat rood de allermooiste kleur van de wereld is, terwijl jij wellicht helemaal gek bent van blauw. Tja, wie heeft er dan gelijk. ;-)

Grappig dat je dat zegt: blauw is inderdaad mijn favoriete kleur :lol:

tmvde
06-03-2021, 19:19
Nou, dat klinkt wel enthousiast. Ik kan bijna geen serie verzinnen waarop dat van toepassing is. Iedere serie heeft namelijk wel zwakkere afleveringen. Ook al ben ik geen Marvel-fan, ik wacht wel tot deze ooit eens op Blu-ray uitkomt en kijk dan wel eens of dat wat voor mij is. Ik ga zeker hiervoor geen streaming abonnement nemen.

Dan kun je lang wachten, Disney+ Originals gaan niet op blu-ray verschijnen.

Marcel Hoeve
07-03-2021, 08:23
Dan kun je lang wachten, Disney+ Originals gaan niet op blu-ray verschijnen.
OK, dat is dan jammer. Dan maar niet. Als Disney het zo wil spelen, be my guest, maar niet met mij.

theThinWhiteDuke
07-03-2021, 08:41
OK, dat is dan jammer. Dan maar niet. Als Disney het zo wil spelen, be my guest, maar niet met mij.
M.i. is het ook een domme zet.
Marvel en Star Wars zijn juist franchises waar veel verzamelaars fan van zijn. Men zou dikke winst maken op een BR release.

Maar goed, men vertikt het ook al titels als The Black Hole en 20.000 Leagues Under the Sea buiten de VS (waar ze alleen verkrijgbaar zijn als je lid bent van een club) uit te brengen.

Pastichio Rocker
07-03-2021, 12:29
Ik denk dat dit ook meer de norm zal worden voor streamingdiensten zoals Disney en Netflix. Een beetje te vergelijken met Steam op de pc: Als je het niet hebt kun je het niet spelen.

Samba-boy
08-03-2021, 15:52
Ik denk dat dit ook meer de norm zal worden voor streamingdiensten zoals Disney en Netflix. Een beetje te vergelijken met Steam op de pc: Als je het niet hebt kun je het niet spelen.
Muwhaha, challenge accepted.

:P

rogue
12-03-2024, 11:28
De vraag welke serie ik ging kijken na Westworld werd beantwoord toen deze in de bus viel. Ik ben erg blij dat ik mijn eigen woorden van 3 jaar geleden kan inslikken:


Ik vermoed dat je nog wel even kan wachten op een blu-ray, als die er ooit nog komt. Helaas. UHD zou nog mooier zijn maar dat zal wel wishful thinking zijn :). Tot dan doen we het maar met de (overigens geweldige) kwaliteit van Disney+.

Het is weer een wonder dat de steelbook onbeschadigd is binnengekomen; natuurlijk had amazon dit in zo'n kartonnen envelopje gedaan. Steelbook zelf ziet er mooi uit, voor de liefhebber zitten er nog een paar (niet zo mooie) postkaartjes in.

Ik heb de eerste 3 delen gekeken en de UHD ziet er echt prachtig uit. Ik weet nog wel de hoofdlijnen van het verhaal. Daarom had ik mij voorgenomen om goed op andere dingen te letten maar dat lukt gewoon niet omdat ik er weer meteen helemaal in zit.

Het is geen lange serie (ook qua lengte van de delen), dus ik zal er helaas wel snel doorheen zijn. Wel merk ik nu al dat het ook hier fijner is om door te kijken i.p.v. elke week een deeltje te zien.

rogue
15-03-2024, 07:36
Ook de tweede keer blijft dit een geweldige serie met een heel origineel concept. En die prachtige finale met het laatste moment tussen Wanda en Vision.... Hoewel ik weet dat het eraan zat te komen, werd ik weer erg blij van dingen zoals de Halloween kostuums en White Vision. En Olsen is simpelweg ook een hele goede actrice, dat bewijst ze weer in deze serie.

Nog steeds een dikke aanrader, waarbij het wel handig is als je Infinity War en Endgame hebt gezien.