PDA

Bekijk de volledige versie : Home (slaapkamer) Theater System



Michiel
02-10-2001, 22:14
zo, ik krijg van een aantal mensen, meerendeel me familie te horen dat ik een beetje gek bezig ben,
Ik heb namelijk 2 weken geleden, een breedbeeld Tv van Panasonic gekocht 28Dk20F (mooi toch) vind ik wel,
nu wil ik eigenlijk, omdat nog een stereo heb, ook een home theater set hebben, heb dvdspeler al, nu nog de receiver en boxen.
ik zat zo eens te denken aan de Yamaha Htib201 set, voor degene onder jullie die niet weten waar ik het over heb, dat is de 420Rds Receiver van Yamaha, met de P220 boxenset van Yamaha.

nou zat ik bij mezelf eens te denken, zou dit allemaal een beetje te gek zijn voor een slaapkamer van 5bij5 of valt dat allemaal wel mee, en zitten ze maar wat te zeiken!!!

ik ben zelf HELEMAAL GEK van DvD heb er nog niet zo veel 22 maar toch (wil oook alleen de echt grote DvDproducties) dus mening zou dit allemaal te gek zijn!

Grtjs Michiel

Btw set kost 1599,-

Eric van Ballegoie
02-10-2001, 22:43
Acht wat noem je gek? Ik ben ook met een leuk hobby projectje bezig ;)

http://www.dvdzone.nl/kijkruimte

Matthijs M.
03-10-2001, 07:26
Klinkt een beetje decadent...
...maar absoluut aardig...

Michiel
03-10-2001, 12:59
Klinkt een beetje decadent...
...maar absoluut aardig...

decadent??? :confused:
maar het moet dus kunnen?

btw eric leuk project!! (kan dus altijd nog gekker :D)

Abel Dekkers
03-10-2001, 13:56
Ach ja, dat verhaal krijg ik ook zo vaak te horen van mijn vrienden en die snappen dan niet waarvoor ik dan werk. Maar als ze dan zien wat ik heb staan, dan zeggen ze niks meer:D Ik heb nu in mijn kamer 4 JBL zuilluidspeakers + Infinity center een een Magnat Sub en de Denon 1802. Over 3 weken nog een dvd speler:) ( toch een leuk setje als je 16 bent he?:P) mijn kamer is slechts 3 bij 3:eek: maar ja, nu ben ik ook al een beetje aan het sparen voor een projectiescherm en beamer, maar wat maakt het uit? iedereen heeft zijn hobby! Veel succes met je hobby.

Met vriendlijke groet,

Abel Dekkers

Eric van Ballegoie
03-10-2001, 17:26
Helemaal mee eens!

Veel mensen verklaren mij voor gek dat ik een prachtig lichte kamer van 5 x 3.5 meter helemaal ombouw tot bioscoop. Maar gelukkig mogen we in Nederland allemaal zelf bepalen waaraan we ons geld uitgeven en wat onze hobbies zijn! ;)

Michiel
03-10-2001, 19:08
trouwens eric, ik zag dat de foto's van halverwege vorige maand zijn, heb je nog nieuwe en wil het een beetje opschieten????

ziet er trouwens wel strak uit, geen ruzie met de buren???

Grtjs Michiel

Abel Dekkers
03-10-2001, 19:18
Waar staan die foto`s dan?:rolleyes:

Mvg

Abel Dekkers

forzavado
04-10-2001, 11:20
Heb zelf ook wel een theater setje (Denon 3801 als hart met 7 speaker en vrij grote sub) op m'n slaapkamer. Gewoon doen ondanks het commentaar van anderen. Zolang jij het zelf op waarde kunt schatten en waarderen is er niets aan de hand

Eric van Ballegoie
04-10-2001, 13:29
De foto's zijn inderdaad van eind vorige maand, maar sindsdien is er weinig tot niets verandert. Ik heb (een hele berg) glaswol besteld waar ik nu op wacht, als dat er is dan zal het allemaal wat sneller gaan. Ik blijf de pagina updaten als er nieuws is.

Michiel
04-10-2001, 14:20
Heb zelf ook wel een theater setje (Denon 3801 als hart met 7 speaker en vrij grote sub) op m'n slaapkamer.

euhm woon jij in een rijtjes huis of een alleenstaand???? want als ik zo'n sub zou nemen, dan schupt me moeder me het huis uit!!:D

Michiel

forzavado
04-10-2001, 14:38
We hebben een vrijstaand huis, maar dat wil niet zeggen dat me moeder er blij mee is. Het is trouwens een JBL digital 12 sub en dat wil wel bij tanks en ontploffingen (dan begint ze ook wel te klagen)